Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 509 weergaven
De download is nieuw van Take Het leven van Ana en Saul komen samen in dit meeslepende en aangrijpende verhaal. Twee cruciale dagen waarvan één in het verleden ontvouwen zich als Ana naar de gevangenis rijdt om de executie van Saul bij te wonen. Zeven jaar lang heeft hij haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 987 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 667 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Taken 2 Eerder ontvoerde de Albanese maffia in Parijs de dochter van voormalig CIA-agent Brian Mills. Dit bleek een kapitale fout. Een beslissing die hun zuur opbrak. Nu zijn ze uit op wraak. Wanneer hij met zijn gezin naar Istanboel reist, ruiken ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
tar bestand
door Wesley- 2 reacties
- 2,5k weergaven
hoe moet je een tar bestand installeren.
Laatste reactie door Kishan, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
TBS
door Fredpascal- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Nederland Thriller 88 minuten geregisseerd door Pieter Kuijpers met Theo Maassen, Lisa Smit en Flip Filz Johan vd S. (Theo Maassen) is uitbehandeld en zal de rest van zijn leven door moeten brengen op de long stay-afdeling van een TBS-kliniek. Johan houdt echter vol onschuldig te zijn aan de lustmoord op zijn zusje waarvoor hij is veroordeeld. Omdat niemand hem wil geloven, ontsnapt hij om zijn onschuld te bewijzen. Hij gaat op zoek naar zijn moeder die steeds heeft geweigerd te getuigen en die alle contact verbroken heeft. Johan is ervan overtuigd dat zij hem vrij kan pleiten. Al snel zit de politie hem op de hielen. Om justitie uit handen te blijven, gijzelt J…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
nouw ik heb weer eens zitten downloaden hoor heb ik een spel gedownload (concker live and reloaded). Is het tegroot voor op een dvd te branden hoe los je dat nouw weer op ?
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 15 reacties
- 6k weergaven
hey, ik heb een vraag, ik heb super smash bros brawl gedownload maar hij is 8gb, hoe kan ik hem dan ooit op een dvd krijgen?
Laatste reactie door riannelont, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Nog een processor van intel, oorspronkelijk van een i7 i930 processor. 12V DC (direct current) 0.60 A Bied een leuk prijsje en hij is voor jou. (ex verzenkosten) ophalen kan ook. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 630 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Teaser van trailer Total Recall Nadat we enige tijd terug al een Oosters promofilmpje voorbij zagen komen, zie je hieronder een teaser van de eerste trailer van Total Recall, de remake van de gelijknamige sci-fi klassieker van Paul Verhoeven. De film, die gebaseerd is op het korte verhaal “We Can [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 548 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
teracopy
door kaasbroodje- 1 reactie
- 2,7k weergaven
ik had op de front page het stukje gelezen over teracopy. dus ik dacht dat ga ik proberen maar hoe kan je er iets mee branden??? http://www.duken.nl/content/view/471/63/
Laatste reactie door Hulsmans, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
test
door Gast- 0 reacties
- 442 weergaven
test
-
test
Laatste reactie door Erwin., -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 583 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
test 13.46
door Duken- 0 reacties
- 386 weergaven
test 13.46 ivm forum map
Laatste reactie door Duken, -
test bericht
door Duken- 1 reactie
- 438 weergaven
test bericht
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Test Drive Unlimited Question
door Gast flexxer- 9 reacties
- 11,9k weergaven
Nou jongens/meisjes ik heb dus vandaag Test Drive Unlimited geinstalleerd alleen als ik t spel opstart geeft hij aan: Conflict met Emulation Software opgetreden: Zie http://www.securom.com/message.etc..... voor meer details. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ook heb ik programma YASUv107 gebruikt die bij t spel zat, ook dat hielp niet, ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar t lukt maar niet Ik ben wel een ervaren gamer en weet meestal wel wat ik moet doen, behalve nu dan :P Het kan ook best zijn dat ik iets simpels ben vergeten, kunnen jullie mij hierbij helpen?? alvast bedankt voor jullie hulp greetz Flexxer PS: spel moet je m…
Laatste reactie door kl9,