Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
call of juarez
door bart- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hi nu zit ik toch met een probleem die ik niet kan oplossen. ik krijg het spel in unl-coj wanneer ik het wil extracten stopt het plots en krijg ik dit bericht zou dat een protection zijn? of zou ik het kunnen fixen met hj split? dank
Laatste reactie door bart, -
Aw:ondertiteling in film
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dat .rar bestandje uitpakken met winrar (www.rarlab.com) en dan heb je wel de goede bestandjes
-
Aw:Image +map branden
- 1.3k weergaven
Is heel simpel! Je laad eerst je iso file in alcohol120% dan zie je in de Windows Verkenner de cd. Dan start je nero op en kies je voor een datacd. Daar kopieer je al die mapjes die in je virtuele cdrom speler staan naar die lege cd + jou eigen mapje die je erbij wilt hebben en klikken op Branden en hij maakt je cdtje! Succes,
-
Re: MMORPG
door ricardo144- 0 reacties
- 1.2k weergaven
P.S. kan je ff naar deze topic kijken? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21429.0
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
OMG. oke dit is srsly eng. Ik had 'm schoongemaakt, deed sims superstar erin, geinstalleerd enzo en toen kreeg ik gewoon dat schermpje van sims superstar, drukte ik op play enzo, kreeg ik gewoon de normale sims! O_O
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
demontools
door waltere- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb demon tools gedouwnload maar ik kan hem niet opstarten als ik ut wil openen dan start ie niet
Laatste reactie door waltere, -
VERPLAATST: jarig
door Erwin.- 0 reacties
- 616 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31675.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 785 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel, -
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 676 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
Re: gaming pc
door PCgamer- 0 reacties
- 549 weergaven
Hier ik heb mijn systeem even voor je samengesteld: =1&product[225309]=1&product[102042]=1&product[245679]=1&product[258742]=1&product[206667]=1&product[224663]=1&product[258125]=1&product[252897]=1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[35578]=1&product[225309]=1&product[102042]=1&product[245679]=1&product[258742]=1&product[206667]=1&product[224663]=1&product[258125]=1&product[252897]=1
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Unieke download van The Story of Film: An Odyssey Vijftien uur lange documentaire over de geschiedenis van de film. Mark Cousin maakte voor de BBC een reis over alle continenten en sprak met talloze regisseurs, filmtechnici, critici en acteurs. Regie: Mark Cousins Met: (Series Cast Summary – 1 of 22) [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Mannetje van de Maan (NL) Het mannetje op de maan kijkt jaloers naar de mensen op aarde, die veel plezier lijken te hebben. Hij reist naar de aarde maar daar wordt hij gevangen genomen door de president van de aarde. Hoe komt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 985 weergaven
Unieke download van A Story of Children and Film Mark Cousins maakt een reis door de filmgeschiedenis naar de rol die kinderen hebben gespeeld: hoe beïnvloeden films het leven van kinderen? Hoe uiten die jeugdherinneringen zich bij de regisseurs van later? Regie: Mark Cousins Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Image branden van spelletjes..
- 1.4k weergaven
Ga naar www.gamecopyworld.com en zoek daar de NO-CD crack voor die 2 games. En je zou ze dan kunnen spelen
-
Aw:Handleidingen
- 1.5k weergaven
Maak een handleiding hoe beveiligde .rar bestanden gekraakt kunnen worden Dat lijkt wel weer de nieuwste trend hier te worden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Nou daar staan alleen maar engelstalige cracks op. Wordt mijn spel dan ook niet engelstalig? Want ik heb liever de nederlandstalige sims ^^ En welke van de vele zou ik moeten nemen als ik de crack wil? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2_un.shtml#The%20Sims%202:%20University%20[ENGLISH]%20No-CD/Fixed%20Image%204 Mijn spel is al geinstalleerd van de originele cd, ik kan die alleen niet kopieren, dus wil ik de no-cd crack om het spel te kunnen blijven spelen..
Laatste reactie door BrightandShiny, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 968 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 871 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
zal ik maar een andere downloaden toch?
Laatste reactie door gamerzondergame, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan,