Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 4,1k weergaven
De download is nieuw van Het Bombardement De jonge Vincent komt naar Rotterdam om geld te verdienen. Daar wordt hij verliefd op Eva, een uit Duitsland gevlucht meisje dat verloofd is met een zakenman. Als de Duitsers Rotterdam bombarderen raken de geliefden elkaar uit het oog. Regie: Ate de Jong [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
. Barbie: De Prinsessenschool NEDERLANDS GESPROKEN. Barbie speelt de rol van de zachtaardige Blair Willows, een meisje dat uitverkoren werd om naar de prinsessenschool te gaan. Blair is dol op haar lessen, haar behulpzame magische elfjes en haar nieuwe vriendinnen, de prinsessen Hadley en Delancy. Wanneer dame Devin, de koninklijke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vrijdag 6 december staat de wedstrijd FC Utrecht – NEC op het programma. Voor beide teams is dit een belangrijke wedstrijd. Utrecht staat momenteel negende, maar staat slechts vier punten onder de nummer vier. Echter staan de teams onder FC Utrecht op een niet al te grote afstand. Wil FC Utrecht aansluiting met de subtop houden, moeten ze deze wedstrijd winnend afsluiten. Doen ze dat niet, belanden ze in het rechterrijtje en voor een club als FC Utrecht is dat te laag. De wedstrijd tegen NEC in de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles Almelo – SC Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De eerste wedstrijd van speelronde 26 speelt af in Almelo waar SC Heerenveen als nummer zes op bezoek gaat bij nummer elf Heracles. Beide teams presteren wisselvallig dit seizoen, maar doen het niet erg slecht. Als ze deze positie aan het einde van de competitie weten te bemachtigen is het een goede prestatie, al zou SC Heerenveen erna wel de play-offs willen winnen, terwijl Heracles probeert om niet in de degradatiezorgen …
Aw:GTA San Andreas
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: hahah zie je heb nog wel een goed geheugen
-
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1,1k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
Re: downloaden
door bambi1515- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, wat is de gemiddelde tijd om een bestand van 70 mb te downloaden?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18780.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 715 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 590 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Moet vet feesj geweest zijn @ kaasbroodje: heb een cadeautje voor je
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 627 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38440.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 272 weergaven
Alleereerst ontzettend bedankt dat je mij zo goed helpt met dit probleem.. *en die dan vervolgens in de root van je kaartje plaatsen Waar kan ik die vinden?
Laatste reactie door Arwen01, -
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 746 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Friesland leeft deze wedstrijd al weken en het is vandaag dan echt zo ver: Heerenveen tegen Cambuur! De aftrap zal om 14:30 uur worden genomen in het Abe Lenstra Stadion en de verwachting is dat er een mooi uitverkocht stadion op de spelers zitten te wachten. Zo was het uit vak al na enkele uren uitverkocht, iets wat niet vaak voor komt bij Cambuur. Beide ploegen doen het niet verkeerd in de Eredivisie. Zo staat de ploeg van Marco van Basten om een keurige zesde plek met twaalf…
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Unieke download van After the Tone Op de voicemail van een zekere Onno horen we berichten van vrienden, collega’s en familie. Het blijkt dat Onno is verdwenen. Hoe kan hij opeens verdwijnen? Na een jaar spreekt alleen zijn vriendin nog berichten bij hem in. Regie: Digna Sinke Met: Dragan Bakema, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5,2k weergaven
Deze release is nieuw van Fast & Furious 7 Deckard Shaw, gespeeld door “Jason Statham”, wil wraak nemen op Dominic Toretto en zijn familie vanwege de dood van zijn broer. De crew van Dominic moet weer in de wagens stappen voor hun eigenbescherming. Regie: James Wan Met: Jason Statham, Dwayne [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Pop-Up
- 1,3k weergaven
NijNke schreef: en wat snap je nog niet?