Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 732 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Edit: Tom had dit nieuwtje al.
Laatste reactie door Farid., -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 606 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 725 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 532 weergaven
Ik wil nu iets verwijderen en dan staat er telkens dat hij in een andere map is geopent maar hoe weet ik met welk programma hij is geopent?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
schijnbaar
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
- 0 reacties
- 508 weergaven
Net wel weer een keer uitgelogd, ik kwam weer voor het eerst op de site klikte op ongelezen berichten en toen op een topic en toen was ik uitgelogd.
Laatste reactie door Wous, -
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 606 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 460 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41053.0[/iurl]
- 0 reacties
- 838 weergaven
WARP-RELOADED WARP-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: WARP-Team Release Date: 13-03-2012 Retail Datum: 15-02-2012 Bestandsnaam: WARP-RELOADED.iso Bron: DVD9 Maat: 1.71 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Trapdoor release Beschrijving Warp is een puzzel-gebaseerde stealth action game waar je speelt als [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 569 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Deze release is nieuw van Dark Tide Kate Mathieson (Halle Berry) is een duikinstructrice die negen jaar geleden een bijna-doodervaring heeft gehad met een witte haai. Ze slijt tegenwoordig haar dagen met rondleidingen te geven op het vaste land. Dan komt haar ex-partner en vriend langs die haar overtuigt terug [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Unieke download van Jack the Giant Slayer 3D Een boerenknecht genaamd Jack opent per ongeluk een poort naar een wereld vol reuzen. Hij moet zichzelf en zijn wereld beschermen en vechten in de oorlog tussen de twee werelden. Regie: Bryan Singer Met: Ewan McGregor, Stanley Tucci, Nicholas Hoult, Eleanor Tomlinson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
. Django Unchained Geschreven en geregisseerd door Quentin Tarantino met een award-winnende cast. Django is een slaaf die samen met premiejager Dr. King Schultz op jacht gaat naar de meest gezochte boeven van het zuiden. In ruil daarvoor krijgt Django zijn vrijheid terug. Django leert snel de fijne kneepjes van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde zestien zal gaan tussen Roda JC en Heracles Almelo. In Kerkrade zullen beide teams moeten laten zien dat ze de punten hard nodig hebben. Roda JC staat twaalfde met achttien punten en Heracles staat net boven de streep op een vijftiende plaats met vijftien punten. Heracles staat ook maar drie punten voor op de nummer laatst NEC. Dat betekent dat Heracles moet winnen om niet onderin de Eredivisie te blijven hangen. Roda JC staat onderin de middenmoot …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Unieke download van Mommy Alleenstaand moeder Diane heeft moeite met haar zoon Steve, die ze op het juiste pad probeert te houden. Steve is diep van binnen een lieve jongen maar heeft in toenemende mate last van stemmingswisselingen. Hij begint steeds onvoorspelbaarder en agressiever te worden. Het einde lijkt zoek [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:site
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Of gewoon van die Content Management Systemen. Zoek zoiets in google zijn er honderden en kan je al draaiend hebben zonder al te veel html kennis. Maar ik raad je wel aan om je in ieder geval te gaan verdiepen in die talen is wel makkelijker dat je weet wat je doet zeg maar
-
Aw:Routerproblemen
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Zal vast wel een boekje bij zitten waar dat misschien instaat? Of anders even op jou type nummer zoeken in Google vindt je vast wel hoe het voor jou router werkt...
-
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 1.4k weergaven
snap niet wat je bedoel mijn fout :redface:
Laatste reactie door predator, -
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27703.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28974.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,