Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18780.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 842 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 713 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 678 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Moet vet feesj geweest zijn @ kaasbroodje: heb een cadeautje voor je
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 793 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38440.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 330 weergaven
Alleereerst ontzettend bedankt dat je mij zo goed helpt met dit probleem.. *en die dan vervolgens in de root van je kaartje plaatsen Waar kan ik die vinden?
Laatste reactie door Arwen01, -
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 826 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Friesland leeft deze wedstrijd al weken en het is vandaag dan echt zo ver: Heerenveen tegen Cambuur! De aftrap zal om 14:30 uur worden genomen in het Abe Lenstra Stadion en de verwachting is dat er een mooi uitverkocht stadion op de spelers zitten te wachten. Zo was het uit vak al na enkele uren uitverkocht, iets wat niet vaak voor komt bij Cambuur. Beide ploegen doen het niet verkeerd in de Eredivisie. Zo staat de ploeg van Marco van Basten om een keurige zesde plek met twaalf…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Unieke download van After the Tone Op de voicemail van een zekere Onno horen we berichten van vrienden, collega’s en familie. Het blijkt dat Onno is verdwenen. Hoe kan hij opeens verdwijnen? Na een jaar spreekt alleen zijn vriendin nog berichten bij hem in. Regie: Digna Sinke Met: Dragan Bakema, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5,3k weergaven
Deze release is nieuw van Fast & Furious 7 Deckard Shaw, gespeeld door “Jason Statham”, wil wraak nemen op Dominic Toretto en zijn familie vanwege de dood van zijn broer. De crew van Dominic moet weer in de wagens stappen voor hun eigenbescherming. Regie: James Wan Met: Jason Statham, Dwayne [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Pop-Up
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
NijNke schreef: en wat snap je nog niet?
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Nou heb op 1 email al gestemd voor je zal vanavond wel ff op al mijn emails voor je stemmen
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
KAMEEL L
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17990.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18774.0[/iurl]
FTP en bitcomet
door Thomas- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Ik gebruik bitcomet nu al een tijdje om torrents mee te downloaden. een tijdje geleden is daar ook de mogelijkheid van FTP bijgekomen. Ik snap dit alleen nog niet helemaal. Ik heb ook flashgot geinstalleerd, en als ik nu een link van rapidshare open met bitcomet (via flashgot) dan downloadt hij 10 kb ofzo, en stopt dan. Wat doe ik fout?
Laatste reactie door Thomas, -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
bedankt,
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR,