Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 577 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 577 weergaven
ik heb het wel over de headphones he niet de oortjes
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Misschien werkt hij niet op deze tv.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 576 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 576 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
Reality Luciano is een visboer uit Napels en erg geliefd in zijn omgeving. Elke dag amuseert hij de mensen in de buurt. Dan wordt door zijn kinderen opgegeven voor Big Brother. Het idee dat hij wellicht beroemd gaat worden stijgt naar Luciano’s hoofd. Regie: Matteo Garrone Met: Aniello Arena, Nando [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7517]=1&product[257427]=1&product[213069]=1&product[257989]=1&product[242662]=1&product[5545]=1&product[243026]=1&product[266001]=1&product[256962]=1&product[227078]=1&product[225955]=1
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dankejwel O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=GSERNoYIhbE http://www.youtube.com/watch?v=ZBkj0s9_0WU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wlOjmO4rdAQ http://www.youtube.com/watch?v=L76ceeJsbDE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=ev8jysQO5C0&feature=related
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Sneller Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Release Date: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking voorkomt dat bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 574 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 573 weergaven
ik heb ook een probleem met Overlord 2 Hier is een screen en als ik dan op negeren druk krijgik iets van programma reageerd neit meer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
Bij een vriend van mij lukte het dus niet, hij had geen verbatim schijfjes, toen hij zijn cd erin deed, werd het hele scherm blauw, en viel zijn wii uit. Maar dit ligt dus aan het scherm? En als ik de dvd erin doe kan ik dan gewoon meteen naar disc channel gaan? of eerst rebooten via backup channel?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38125.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
schijnbaar
Laatste reactie door svenholtman,