Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Bestellen
door zwarthoed94- 0 reacties
- 666 weergaven
Nu wil ik iets bestellen van http://www.chinavasion.com hoe kan ik zien of ik daar veilig kan bestellen want ik heb geen zin in opgelicht te worden. alvast bedankt...
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41691.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 FULL ANDROID-P2P Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 21-05-2012 Bestandsnaam: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7,7 MB Type: Android release Beschrijving Advanced Task Killer Pro, die in het kort is ATK is een taak killer, killer app [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
hee, ik heb de bestanden FM2009_v9.1.0_Patch1 en fm91_t11 in de map staan, als ik ze dan opstart dan instaleer ik Unnamed Product. doe ik iets heel doms? of wat doe ik verkeerd. graag hoor ik ervan! mvg, Ron
Laatste reactie door the_engel, -
Re: .BNT openen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 665 weergaven
xD lekker laat met die reactie xD
-
- 0 reacties
- 665 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 665 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39920.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Windows 7 vraag
door maxim130- 2 reacties
- 665 weergaven
hey, ik was even aan het zoeken voor windows 7 voor op mijn laptop maar toen zag ik dat er meerdere versies waren. Ik bedoel niet die ultimate en home edition enz maar er staar achter X86 en X63 maar waar staat dit voor. zelf dacht ik voor het aantal bits maar ik had nog nooit van een 86 bits OS gehoort ( ook nooit in verdiept) zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit nou is en wat het nou uitmaakt Maxim130
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Deze release is nieuw van Le Tableau Er was eens… een schilderij dat aan een muur hing. Een gewoon schilderij zo te zien, maar dat was niet helemaal zo. Sommige personages waren niet meer dan een tekening, terwijl andere helemaal afgeschilderd waren. Daardoor dachten ze dat ze beter waren. Op [...] Het volledige artikel bekijken
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 665 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
- 0 reacties
- 665 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 664 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Deze release is nieuw van Keep the Lights On New York, 1997. Filmmaker Erik ontmoet voor het eerst Paul, een knappe advocaat die nog in de kast zit. Deze eerste, heftige ontmoeting gaat al snel over in meer en er ontstaat een relatie en de twee mannen besluiten te gaan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 664 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 664 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40030.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29337.msg133966/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Have you download link of this game :-[
Laatste reactie door addniim,