Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 611 weergaven
En werkt deze website wel op je eigen pc?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40800.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 610 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 610 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
Nieuwsgroep, Group map verplaatsen
door Gast lor10103- 0 reacties
- 609 weergaven
Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen? Het is zo'n mapje waar al die groepen instaan van je nieuwsserver.
-
- 0 reacties
- 609 weergaven
Andy-Siri for Android Full v3.7 Android-P2P Andy-Siri voor Android volledige v3.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.7.Android- P2P Release Date: 14-05-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.7.Android-P2P Maat: 9 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige en reclame gratis versie van Andy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 609 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Unieke download van The Watch Vier mannen vormen samen een buurtpreventie. Ze gebruiken dit echter vooral om van huis weg te zijn. Als ze echter achter een samenzwering van aliens komen moeten ze de aarde beschermen. Regie: Akiva Schaffer Met: Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill, Richard Ayoade, Billy Crudup, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 609 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Sneller Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Release Date: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking voorkomt dat bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 609 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
hi ik ben op zoek naar de voorkant,de achterkant en de inlay van explosive car tuning 20 ik kan de voorkant wel vinden maar de achterkant niet en die vindt ik het belangrijkst!! plz help
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29313.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=481.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: photoshop
door Fraggerzz- 0 reacties
- 608 weergaven
ik heb van thepiratebay photoshop cs5 entended version gedownload, alleen moet ik nog een key hebben om het te installeren iemand een idee waar ik dat vandaan haal ??
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37745.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30191.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 608 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37401.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Met speedtest.net? ???Ik vroeg toch niet of ik een spel aankan, maar welke spel jullie mij aanraden :
Laatste reactie door petie,