Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 623 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 622 weergaven
Hallo, Ik heb via de downloadsite www.yabsearch.nl het computerspel Call of Duty Black Ops voor de pc. gedownload en het staat nu in de map downloads op de computer. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet installeren en kunnen spelen. (ik heb gewoon een crack). Als ik op de toepassing klik krijg ik te zien: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_43.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb het alleen nog helemaal niet geinstalleerd. Zou iemand mij hierbij alsjeblieft kunnen helpen... Bijgaand een screenshot van de map. oja... ik werk met windows Vista. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Svensaxofoon, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
En werkt deze website wel op je eigen pc?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40800.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30191.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
lol
Deus Ex: Human Revolution Mod
door Gast layzerod- 0 reacties
- 620 weergaven
Download hier: *SPAM* [gmod]het is niet toegestaan om te linken naar illegale content, zeker niet wanneer er een sharecash vragenlijst eerst ingevult moet worden![/gmod]
-
Re: visual basic
door Bart'- 0 reacties
- 620 weergaven
Wat heeft dit nu weer met Apple te maken?
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37745.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
hee, ik heb de bestanden FM2009_v9.1.0_Patch1 en fm91_t11 in de map staan, als ik ze dan opstart dan instaleer ik Unnamed Product. doe ik iets heel doms? of wat doe ik verkeerd. graag hoor ik ervan! mvg, Ron
Laatste reactie door the_engel, -
- 2 reacties
- 620 weergaven
Zal dat eens doen miss helpt dat.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29313.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Mijn download was klaar en toen starte ik hem en toen kwam dit eerst: toen drukte ik op programma uitvoeren toen kwam dit: wat moet ik doen?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 1 reactie
- 619 weergaven
:-[
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 619 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 619 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.0[/iurl]
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37401.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 619 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 618 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 618 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward,