Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 887 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 667 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 929 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 677 weergaven
Hey hallo allmaal! Ik ben Yoji en ik heb al veel geleerd van Duken.nl, maar nu ben ik dan eindelijk ook lid. Mijn nickname verwijst naar mijn achternaam, die begint namelijk met een 'G'. Ik ga met mensen om die ipv hallo, Yo zeggen, gevolgd door een engelse G (ji), oftewel Yoji. Alle duken.nl'ers wil ik hierbij de groeten doen. Groet! Yoji O0
Laatste reactie door Yoji, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
Re: Battle Los Angeles (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast marasli- 0 reacties
- 544 weergaven
thnx voor deze gave film
-
- 0 reacties
- 366 weergaven
Wacht even, zonder die link die je onderin de PDF hebt staan kan ik ook bij die downloads komen hoor?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Deze release is nieuw van Gayby Jenn en Matt zijn beste vrienden sinds hun studie en inmiddels in de dertig. Jenn is bewust single, geeft opwindende yogalessen en doet allerlei boodschappen voor haar baas. Matt is striptekenaar maar ligt op het creatieve vlak stil, daarnaast kan hij zijn ex-vriend maar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Ajax Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Daar is dan de wedstrijd van het seizoen, De Klassieker. Om 14.30 uur wordt er in De Kuip afgetrapt voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax. Nog steeds mogen er geen uitsupporters op de tribune zitten waardoor het de echte charme van deze heerlijke wedstrijd afhaalt. Toch blijft het voor de Rotterdammers en Amsterdammers de wedstrijd van het seizoen. Feyenoord zal voor eigen publiek er alles aan doen om de bezoekers uit Amsterdam niet met de punten naar huis te laten gaan, terwijl Ajax niets liever…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Opent hij dan nog wel de Norton LiveUpdate of alleen maar een internet explorer blank pagina?
-
Aw:Battlefield 2
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
linkje... Op de link hierboven kan je wel een no-cd crack vinden voor battlefield 2
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Je vraag kan beter in dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24870.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26037.0]
Laatste reactie door Heisenberg, -
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 694 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji,