Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 589 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 588 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 588 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 588 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 587 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
Re: MSN probleem bij aanmelden - 8000401a
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 587 weergaven
Ik heb ook ondervonden hetzelfde probleem.
-
- 0 reacties
- 587 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Releasedatum: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete virtuele [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 586 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 586 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Laptop
door Jeroen- 0 reacties
- 586 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37439.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
good luck the day
door hanin12- 0 reacties
- 585 weergaven
heej ik zoek een liedje maar ik ken de naam niet....ik hoorde wel dit stuk :tarietarietam tatietarietaritam everone good luck the day,, good luck the day, good luck the day maar bij tatiertarietam hoort zo melodietje...En je hoort dat stuk vaak tijdens nick junior .......
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 585 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 585 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dat begin is gemaakt met Windows Movie Maker. (zit standaart bij windows xp) En de rest heeft hij gewoon erin geknipt
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn,