Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 587 weergaven
Like Someone in Love Om haar studie te bekostigen, werkt Akiko bij in de prostitutie. Als ze op een zekere dag een merkwaardige klant treft, groeit er een bijzondere relatie tussen de twee. Regie: Abbas Kiarostami Met: Ryo Kase, Tadashi Okuno, Rin Takanashi Download / Torrent / NZB NZB gevonden: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 587 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37629.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Torrentreactor
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: Laptop
door Wous- 0 reacties
- 586 weergaven
ik kan er niet uit opmaken dat voor een budget van 600 euro een Intel Core i3 350M met Radeon Mobility HD5470 die dus DX11 ondersteund, 4GB DDR3 en 500 GB HDD dat dat slecht is. maarja het klopt wel dat hij niet meer leverbaar is daar had ik ff niet naar gekeken :S
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Hallo mensen. Ik had succesvol Windows 7 Ultimate 32-bit's op een IBM ThinkPad R51 gezet. Hij draaide gewoon prima, de laptop was zelfs nog iets sneller dan met XP. Maar natuurlijk is het geen hele snelle laptop, maar prima om op te internetten msnen etc. De R51 heeft 512 mb RAM, en een Intel Pentium M Processor die draait op 1.60GHz. De Inspiron 6400 heeft 2 GB RAM geheugen, de processor draait volgens mij op 1.83GHz. Het is voor mij dus een raadsel waarom hij daar zo sloom op draait. Als je hem net hebt opgestart moet hij ook echt laden als je rechtermuisknop op het bureaublad doet, en je kan er heel traag mee internetten, terwijl dat met de R51 op hetzelfde netwerk w…
Laatste reactie door Jamie.T, -
Re: Soep de Troep!
door Bart'- 0 reacties
- 586 weergaven
Is tie niet té grof?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 586 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 586 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 586 weergaven
Deze release is nieuw van El Gringo Een kogel in zijn arm en een tas met daarin 2,3 miljoen dollar. De mysterieuze ‘man’ Scott Adkins (Expendables II) belandt hiermee in het grensstadje El Fronteras. Daar wacht hij op de bus naar Acapulco. Als het nieuws rondgaat dat er iemand met [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 586 weergaven
Ja die heb ik: http://t.co/EIQXfAP Held! Alleen hoe installeer ik die? Heb hem gekoppieerd in dat mapje maar werkt niet?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
ahum ...... [blond modus aan] wat is gedosst ??? [blond modus uit] gr. Oita
Laatste reactie door Oita, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41133.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31776.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Battle De spannende en grappige familiefilm The Battle draait om het eigentijdse thema: beroemd willen worden. Mara, Sam en Ortwin vormen samen een bandje en ze doen mee aan een talentenjacht. Sterre heeft geen zin. Ze is tot over haar oren verliefd op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 585 weergaven
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
- 0 reacties
- 585 weergaven
teveel tegelijk aan het downloaden?
Laatste reactie door anonymousee, -
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 584 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Release Date: 10-08-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Maat: 4.8 MB Type: Strategie release Beschrijving Bedenk het, bouwen. Maak werelden onderweg met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – Pocket Edition kunt u [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 584 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 584 weergaven
Dat kan je zonder moderator zijn ook al
Laatste reactie door headsh0t,