Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 563 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29313.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 563 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Release Date: 10-08-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Maat: 4.8 MB Type: Strategie release Beschrijving Bedenk het, bouwen. Maak werelden onderweg met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – Pocket Edition kunt u [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Soep de Troep!
door Bart'- 0 reacties
- 562 weergaven
Is tie niet té grof?
Laatste reactie door Bart', -
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 562 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 562 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
- 0 reacties
- 562 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 562 weergaven
Ik heb snagit ook gebruikt...........
-
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39716.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 562 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dat kan je zonder moderator zijn ook al
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30191.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 560 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 560 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Releasedatum: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Grootte: 15 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 560 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Deze release is nieuw van El Gringo Een kogel in zijn arm en een tas met daarin 2,3 miljoen dollar. De mysterieuze ‘man’ Scott Adkins (Expendables II) belandt hiermee in het grensstadje El Fronteras. Daar wacht hij op de bus naar Acapulco. Als het nieuws rondgaat dat er iemand met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 560 weergaven
Draw Something v1.7.27 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.7.27 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 14-06-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Maat: 16 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 560 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36901.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
SPAM!
door Gast r4icards- 3 reacties
- 559 weergaven
Spam
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
3 Politiebusjes aan de overkant van de straat, geen idee wat er aan de hand is.
Laatste reactie door steffris,