Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 519 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Laatste reactie door martijn1, -
Re: Sites?
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 519 weergaven
bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij.
-
- 1 reactie
- 519 weergaven
Ja die heb ik: http://t.co/EIQXfAP Held! Alleen hoe installeer ik die? Heb hem gekoppieerd in dat mapje maar werkt niet?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 518 weergaven
@Ik heb nog een goed idee, voor dit topic ik zal het je wel op school vertellen. (sorry dat ik het niet via een pm doe.
Laatste reactie door martijn1, -
South Pacific
door Gast khrachara- 0 reacties
- 518 weergaven
BBC – South Pacific : Ocean of Islands (2009) DVDRip XviD-HAGGiS English | 59 Min | 624 x 352 | XviD - 1157Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 548 MB Genre: Documentary The South Pacific islands are the most remote in the world. Their extraordinary isolation has created some of the most curious, surprising and precarious examples of life found anywhere on Earth; from giant crabs that tear open coconuts, to flesh-eating caterpillars that impale their prey on dagger-like claws. Human culture is different too. The men of Pentecost Island celebrate their annual harvest by leaping from 20 metre high scaffolds, with only forest vines to break their fall. And on t…
-
- 0 reacties
- 518 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37847.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 518 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
- 0 reacties
- 518 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 518 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 518 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
- 0 reacties
- 518 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Maat: 2 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Bestellen
door zwarthoed94- 0 reacties
- 517 weergaven
Nu wil ik iets bestellen van http://www.chinavasion.com hoe kan ik zien of ik daar veilig kan bestellen want ik heb geen zin in opgelicht te worden. alvast bedankt...
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 517 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Laptop
door Wous- 0 reacties
- 516 weergaven
ik kan er niet uit opmaken dat voor een budget van 600 euro een Intel Core i3 350M met Radeon Mobility HD5470 die dus DX11 ondersteund, 4GB DDR3 en 500 GB HDD dat dat slecht is. maarja het klopt wel dat hij niet meer leverbaar is daar had ik ff niet naar gekeken :S
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 516 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 516 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 516 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 516 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
waar te beginnen?
door pim1234- 1 reactie
- 516 weergaven
hallo, ik weet niks, maar ik zou toch graag willen leren programmeren. waar zou ik moeten beginnen? pim
Laatste reactie door los-cuentos, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 516 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
- 0 reacties
- 516 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel,