Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Laptop
door Wous- 0 reacties
- 596 weergaven
ik kan er niet uit opmaken dat voor een budget van 600 euro een Intel Core i3 350M met Radeon Mobility HD5470 die dus DX11 ondersteund, 4GB DDR3 en 500 GB HDD dat dat slecht is. maarja het klopt wel dat hij niet meer leverbaar is daar had ik ff niet naar gekeken :S
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Hallo mensen. Ik had succesvol Windows 7 Ultimate 32-bit's op een IBM ThinkPad R51 gezet. Hij draaide gewoon prima, de laptop was zelfs nog iets sneller dan met XP. Maar natuurlijk is het geen hele snelle laptop, maar prima om op te internetten msnen etc. De R51 heeft 512 mb RAM, en een Intel Pentium M Processor die draait op 1.60GHz. De Inspiron 6400 heeft 2 GB RAM geheugen, de processor draait volgens mij op 1.83GHz. Het is voor mij dus een raadsel waarom hij daar zo sloom op draait. Als je hem net hebt opgestart moet hij ook echt laden als je rechtermuisknop op het bureaublad doet, en je kan er heel traag mee internetten, terwijl dat met de R51 op hetzelfde netwerk w…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
ok maar hoe kan je dan weten of een land geen coach heeft ;D
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Release Date: 02-07-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Crack: http://www.torrentdownloads.net/torrent/708344/Pro+Cycling+Manager+2009+CRACK+ONLY-RELOADED
Laatste reactie door Glenneke1996, -
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 596 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 0 reacties
- 596 weergaven
Uitleg: http://pc-en-internet.infonu.nl/software/34964-bittorrent-612-veel-films-en-muziek-downloaden.html Post Merge: april 13, 2009, 04:41:30 pm Oh pardon, verkeerde plaats behoort nij downloden met BitTorrent SLOTJE
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
waar te beginnen?
door pim1234- 1 reactie
- 596 weergaven
hallo, ik weet niks, maar ik zou toch graag willen leren programmeren. waar zou ik moeten beginnen? pim
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 595 weergaven
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37847.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
De download is nieuw van Rampart Los Angeles 1999. Politieman Dave Brown doet het vuile werk en volgt zijn eigen notie van rechtvaardigheid. De grenzen tussen goed en kwaad vervagen. Als hij een verdachte in elkaar ramt wordt hij door zijn verleden ingehaald. Brown weigert zich aan te passen in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
Torrentreactor
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
ahum ...... [blond modus aan] wat is gedosst ??? [blond modus uit] gr. Oita
Laatste reactie door Oita, -
- 1 reactie
- 594 weergaven
:-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Ok, bedankt! Werkt deze ook voor de iPod Touch 3G?
Laatste reactie door Bart', -
Re: Love and Other Drugs (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast JaLiJe- 2 reacties
- 594 weergaven
Goede film
-
- 2 reacties
- 593 weergaven
hallo, Ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura en hem geïnstalleerd... als ik hem wil spelen klik ik op de snelkoppeling en dan op play. dan krijg je zo'n beginstukje en daarna klik ik op ''new'' en yes. dan gaat ie laden maar dan is opeens het beeld weg en staat er ''Fallout 3 werkt niet meer'' Wat nu?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31776.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 593 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,