Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 574 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Releasedatum: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Grootte: 15 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 574 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
teveel tegelijk aan het downloaden?
Laatste reactie door anonymousee, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 573 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Release Date: 10-08-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Maat: 4.8 MB Type: Strategie release Beschrijving Bedenk het, bouwen. Maak werelden onderweg met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – Pocket Edition kunt u [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
URL=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30191.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
download even de laatste nero dat is het makkelijkste en wijst zich van zelf! mocht je vragen hebben. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Unieke download van The Avengers The Avengers zijn een buitengewoon team van superhelden. Wanneer een onverwachte vijand opduikt die een bedreiging vormt voor de wereldwijde veiligheid heeft Nick Fury (Samuel L. Jackson), directeur van de internationale vredesmacht S.H.I.E.L.D., een team nodig om de wereld te redden van de ondergang. Dit [...] Het volledige artikel bekijken
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 573 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 573 weergaven
hallo ik had even een vraag, bij mij werkt de mass effect downloadble content helmaal na het installeren en downloaden, maar als ik het bij mn vriend op de pc probeer te zetten blijf ik het bericht krijgen van unable to authorize the listed dlc ook een patch bleek niet te helpen entitlement bestandje voor de dlc's deed gwn zn werk zoals het bij mijn pc ook deed, en na dat werkte alles maar bij mn maat krijgt hij nog steeds de unable to authorize dlc. Toen ik de wat nieuwere entitlement v2 probeerde te runnen kreeg ik error over cache of zoiets, dus wat ik ook probeer krijg ik dus de downloadble contents van mass effect 2 niet aan de praat. misschien heeft dit iets te mak…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Like Someone in Love Om haar studie te bekostigen, werkt Akiko bij in de prostitutie. Als ze op een zekere dag een merkwaardige klant treft, groeit er een bijzondere relatie tussen de twee. Regie: Abbas Kiarostami Met: Ryo Kase, Tadashi Okuno, Rin Takanashi Download / Torrent / NZB NZB gevonden: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 572 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 572 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
3 Politiebusjes aan de overkant van de straat, geen idee wat er aan de hand is.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39716.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 571 weergaven
The Angels’ Share Robbie sluipt de kraamkliniek binnen om zijn jonge vriendin Leonie te bezoeken en zijn pasgeboren zoon Luke voor het eerst vast te houden. Overweldigd door het moment zweert hij dat Luke niet hetzelfde tragische leven zal hebben dat hij heeft gehad. Op een haar na moest hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 571 weergaven
Deze release is nieuw van El Gringo Een kogel in zijn arm en een tas met daarin 2,3 miljoen dollar. De mysterieuze ‘man’ Scott Adkins (Expendables II) belandt hiermee in het grensstadje El Fronteras. Daar wacht hij op de bus naar Acapulco. Als het nieuws rondgaat dat er iemand met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,