Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 537 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
deamon tools downloaden en mounten Ik weet niet HOE ik moet mounten, deamon tools heb ik al. ik ben echt niet technisch ofzo, dus ik snap er niks van http://www.duken.nl/content/view/27/24/ welk bestand moet ik dan mounten?
Laatste reactie door drollerd, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 592 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Als je avi bestand naar dvd bestand gekopierd dan kan je hem gewoon afspelen,dit doe ik ook op mijn eigen xbox en playstastion : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37144.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 281 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41057.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Skidrow
door jeroen1007- 0 reacties
- 261 weergaven
Damn skidrow schrijft op zijn forum dat hij stopt met deze game.
Laatste reactie door jeroen1007, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Monster Van Parijs 3D (NL) Een vlo wordt door een verkeerd afgelopen experiment getransformeerd tot een enorm monster. Een zangeres vermomt hem om zijn muzikale vaardigheden aan de mensen van Parijs te laten zien. Regie: Bibo Bergeron Met de stemmen van: Birgit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van One Direction: The Only Way is Up Louis, Niall, Liam, Zayn en Harry deden als individuen auditie voor de Britse X-factor. Op aanraden van jurylid Simon Cowell vormden ze de groep ONE DIRECTION en sindsdien hebben de vijf jonge ‘mooi-boys’ Groot Brittannië en de Verenigde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Deze release is nieuw van Men in Black 3 In Men in Black III gaan Agenten J (Will Smith) en K (Tommy Lee Jones) terug… in de tijd. In zijn vijftien jaar bij de Men in Black heeft J heel wat onverklaarbare dingen gezien, maar niets of niemand slaat hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Unieke download van TULA THE REVOLT Jeroen Leinders met: Obi Abili (Tula), Danny Glover (Shinishi), Jeroen Krabbé (gouverneur De Veer), Deobia Oparei (Hacha), Derek de Lint (baron van Westerholt), Paul Bazely (Louis), Aden Gillett (Father Schinck), Jeroen Willems (Van Uytrecht), Doña Croll (oude mama Pretu), Natalie Simpson (Speranza, geliefde van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 769 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De tweede wedstrijd die om 14.30 uur gespeeld wordt, is die tussen FC Groningen en ADO Den Haag. Deze wedstrijd wordt gespeeld door de nummer vijf en zestien van de Eredivisie. In het verleden bleek al dat FC Groningen deze wedstrijd vaker wist te winnen en ook nu ziet dat er zo uit als je naar de ranglijst kijkt. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: I…
- 0 reacties
- 973 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
- 0 reacties
- 3,6k weergaven
De download is nieuw van Boychoir Nadat zijn moeder overlijdt komt Stet terecht op een internaat. Daar wordt hij onder de hoede genomen door Carvelle, de dirigent van het koor. Carvelle ontdekt dat Stett een uniek talent heeft en drijft hem tot het uiterste van zijn kunnen. Regie: François Girard [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mirc
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
als je in mirc zit en je wilt daar pasten dan krijg je in dat chat venster een regel te zien ong zoals dit: /ctcp botnaam xdcc send #2 Dan hoef je alleen nog maar op enter te drukken en kijken wat er in de donkerrode letters staat of je in een wachtrij komt ofzo en als hij hem meteen gaat downloaden zal er een venster tevoorschijn komen.
-
Aw:nederlandse dvd's
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Als je een topic maakt hoef je maar 1x op plaatsen drukken dan komt hij er niet 2x in te staan. Houdt het forum wat overzichtelijker! Maar of er nederlandse ondertiteling bij een dvd zit hangt af van de persoon die de dvd-rip hebt gemaakt. Of die de nl subs erin laat of niet. Dus zal je aanraden kijk bij de links naar handige mirc sites en ga op zoek bij één van die websites.
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17484.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
iso branden
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb linux gedownload (legaal) maar het branden mislukt steeds met nero stopt hij steeds bij de 3% of 27% met imageburn doet i niks na het branden en met alchohol 120% begint het branden helemaal niet heb het ook al geporbeert door uit tepakken en dan branden maar dat werkt ook niet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Ik heb alles al geprobeerd wat hier staat...nikx doet het! Krijg nog steeds het opstartscherm waar ik de product code moet invoeren... Help!
Laatste reactie door amir86,