Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
I want questions answered about the x360Key USB loader for xbox360?
door Gast Blossomoo- 0 reacties
- 321 weergaven
i want to buy a XBox 360 Key (x360Key, xk3y), USB loader but i only want one so i can download games off torrent websites and put it on a usb, will this work, or can i only use "backups" on it?? P.S. Im not going to chip my xbox, and this product says that you dont need to chip it for it to work. SPAM
-
- 0 reacties
- 794 weergaven
Robert Pattinson vangt Saddam Hoessein Acteur Robert Pattinson gaat een belangrijke rol spelen in de nieuwe film Mission: Blacklist, over de jacht op de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein. De film wordt geregisseerd door de niet heel bekende Jean-Stéphane Sauvaire. Pattinson kruipt in de huid van Eric Maddox, auteur van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Incident George, Max en Ricky vormen een rockband en wachten op hun grote doorbraak. Ze werken in de tussentijd in de keuken van een extra beveiligd gekkenhuis en hebben geen persoonlijk contact met de patiënten. Op een avond net voor het eten, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Deze release is nieuw van Verliefd op Ibiza In deze mozaïek film reizen verschillende mensen om verschillende redenen af naar Ibiza. Uiteindelijk staan ze allemaal voor dezelfde uitdaging: zijn ze nog wel in staat om te zijn wie ze willen zijn? Regie: Johan Nijenhuis Met: Rick Engelkes, Sanne Vogel, Simone [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van Rhino Season De dichter Sahel en zijn vrouw Mina worden opgesloten in de gevangenis. Na 10 jaar wordt Mina vrijgelaten met het bericht dat haar man dood is. Ze vertrekt met haar kinderen naar Istanbul. Sahel wordt echter nog 20 jaar gevangen gehouden. Als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 904 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 5.1k weergaven
Unieke download van De Notenkraak (NL) De egoïstisch paarse eekhoorn Surly en zijn maatje, de zwijgzame rat Buddy, houden zich maar met één ding bezig: het stelen van nootjes. Hierin zijn ze erg bedreven. Als het hele park door een ongeluk hun wintervoorraad kwijt raakt, besluiten ze hulp te zoeken [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:waarom aparte ondertiteling downloaden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Jah engelse films kan ik wel zonder ondertiteling maar de japanse of chinese films wordt toch wel wat lastiger Maar met bsplayer kan je op je pc de film inladen en de ondertiteling inladen dan kan je op je pc gewoon kijken met ondertiteling en als je echt op je tv wilt kijken dan moet je de ondertiteling echt in je film bijvoegen en dat is wel vrij moeilijk. Raad gewoon aan wacht een paar maanden en je hebt de dvd in de videotheek liggen dan heb je mooie kwaliteit en ondertiteling en jij hoeft er geen moeite voor te doen
-
Aw:Battlefield 2 wil niet uitpakken!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Is het niet gewoon een .iso file? Die hebben op mijn pc namelijk ook WinRAR icoontje! Laad hem is in me deamon tools of alcohol120%
-
VERPLAATST: Xbox
door Robin- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21181.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoe heet je the? Dan voeg ik je ff toe haha ik heb trouwens 156 k en gold armor van 250 k en nog meer zooi lol
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
o bedankt Robin!! Premium Free mirror #1 Free mirror #2 Free mirror #3 welke moet ik dan hebben ?
Laatste reactie door marjoleinn, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=481.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 531 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 766 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley,