Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 642 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
Hoy ik heb een vraag kan ik van muzik cd een video dvd met bild maken en hoe Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
@Ik heb nog een goed idee, voor dit topic ik zal het je wel op school vertellen. (sorry dat ik het niet via een pm doe.
Laatste reactie door martijn1, -
Phineas and Ferb
door Gast khrachara- 0 reacties
- 641 weergaven
Phineas and Ferb: Across the Second Dimension WII NTSC Scrubbed-TLS English | Platform: Wii | Release: August 02, 2011 | Publisher: Disney Interactive Studios | 4.32 GB Genre: Adventure Phineas and Ferb have discovered a new dimension. In it, Dr. Doofenshmirtz is totally evil! Save the world from the doctor's dastardly plans as only Phineas and Ferb can - by using goofball gadgets - in this game based on the Disney Channel original movie. Releaser's Notes: Extract to .iso with WinRar and burn at 4 - 6 speed with IMGBurn using high quality discs, preferably Verbatim. Update Partition removed Burnt and Tested on 4.2 Softmodded Wii In Order to play this Gam…
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
Bij een vriend van mij lukte het dus niet, hij had geen verbatim schijfjes, toen hij zijn cd erin deed, werd het hele scherm blauw, en viel zijn wii uit. Maar dit ligt dus aan het scherm? En als ik de dvd erin doe kan ik dan gewoon meteen naar disc channel gaan? of eerst rebooten via backup channel?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
teveel tegelijk aan het downloaden?
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 640 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41639.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
Draw Something v1.7.27 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.7.27 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 14-06-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Maat: 16 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
Re: voorstellen!
door Gast kangaroo- 0 reacties
- 638 weergaven
Hoi allemaal ik ben kangaroo en gebruik u torrent al een tijdje. Het gaat goed, maar volgens mij kan ik er meer mee doen, dus daarom eventjes heerlijk lezen en misschein zelf wat info vragen nog... Machtig proggie.. Groetjes en tot spreeks/schrijfs... O0
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
URL=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Release Date: 02-07-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 638 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 638 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
Re: Auto ABC
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 638 weergaven
Nokkenas (Vraag niet hoe ik het weet lol)
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39716.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,