Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 574 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Laptop piept
door niro- 0 reacties
- 574 weergaven
OORDOPJES? 'sorry' geen leuke grap :redface:
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Dit is een nieuwe release van Vampire Dog Ace is net in een nieuwe buurt komen wonen. Hij is eenzaam. Gelukkig stuurt zijn opa hem het hondje Fang. Ace belooft goed voor Fang te zorgen, maar hij weet dan nog niet dat er iets raars met zijn nieuwe huisdier aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
Deus Ex: Human Revolution Mod
door Gast layzerod- 0 reacties
- 573 weergaven
Download hier: *SPAM* [gmod]het is niet toegestaan om te linken naar illegale content, zeker niet wanneer er een sharecash vragenlijst eerst ingevult moet worden![/gmod]
-
- 0 reacties
- 573 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
even voorstellen
door Gast sander0106- 2 reacties
- 573 weergaven
Hallo mijn naam is sander en houdt me vooral bezig met het downloaden van films! Ik hoop dat ik VIA deze forum nog veel van jullie kan leren en zo mijn eigen blog kan bijhouden. Sander
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 573 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Incident George, Max en Ricky vormen een rockband en wachten op hun grote doorbraak. Ze werken in de tussentijd in de keuken van een extra beveiligd gekkenhuis en hebben geen persoonlijk contact met de patiënten. Op een avond net voor het eten, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 572 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39627.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Mekke- 0 reacties
- 572 weergaven
heey iedereen.. ik heb een vraagje (niet de enige hier xD) maar ik heb de sims 3 maar het zijn helemaal geen .iso of .rar bestanden 0.o kan iemand mij helpen ? het is namelijk een rzr-sims3.001/002/003ect echt vaag... * laat maar oplossing gevonden!
-
- 1 reactie
- 572 weergaven
Graag je vraag in het centrale topic posten: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.1600. Hier op het forum worden trouwens geen directe download links gegeven noch via forum, chat of PM.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 572 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39705.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 571 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 571 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 571 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 570 weergaven
wil er iemand antwoord geven op mijn vragen?? :redface:
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38256.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 570 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 570 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
Laatste reactie door Wous, -
VERPLAATST: ps3
door Jeroen- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37481.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,