Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 577 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123, -
- 2 reacties
- 576 weergaven
hallo, Ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura en hem geïnstalleerd... als ik hem wil spelen klik ik op de snelkoppeling en dan op play. dan krijg je zo'n beginstukje en daarna klik ik op ''new'' en yes. dan gaat ie laden maar dan is opeens het beeld weg en staat er ''Fallout 3 werkt niet meer'' Wat nu?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Er staan weleens onvolledige posts op bijv. Binsearch. Als ik nu Grabit een Dvd laat 'Grabben' en nog niet alle files zijn beschikbaar, hoe hervat ik Grabit dan als dit wel het geval is. Of gaat dat auto?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 574 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
dat liedje is zo grappig ;D ik heb hem alleen als liedje (zonder filmpje dus)
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
eShop Nieuws Week 15 Deze week niet veel soeps in de eShop, naast Zelda voor de Virtual Console (3DS) zien we nog 2 DSiWare titels (Crystal Caverns is een rip-off van Luxor, I Must Run van Canabalt) en Street Fighter II voor de Virtual Console op de Wii. Virtual Console [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38130.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 572 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 572 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Ik heb zo het gevoel dat er vandaag een crack komT!! :
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Laatste reactie door los-cuentos,