Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
Sorry, ik ben me van geen kwaad bewust..... Welke regel(s) heb ik dan overschreden ? Ik deel alles in voldoende mate terug... Ik heb ook geen waarschuwing ontvangen. Graag enige uitleg. En nog belangrijker; wat is hier (nog) aan te doen?
Laatste reactie door thisiswhy, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van A Few Best Men De Brit David gaat trouwen met zijn Australische vriendin en reist met zijn bruidsjonkers af naar Sydney. Hij probeert indruk te maken op zijn schoonouders maar of dat gaat lukken na het rampzalig verlopen vrijgezellenfeest is nog maar de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38130.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: rap site
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 663 weergaven
Ik zal je helpen Hier op deze site heb je echt alles aan rap en hip hop muziek elke dag komen er nieuwe albums en singels op te staan.
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
Hoi ik zoek my sims nederlands voor de pc, aleen ik heb op mijn laptop geen cd speler dus is er een andere manier dat ik hem kan instaleren en spelen zonder cd? Alvast bedankt als het lukt
Laatste reactie door Heroo, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 662 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 662 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: Ik download pc games via nieuwsgroepen! Help!
door Gast pomenpam- 0 reacties
- 662 weergaven
<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4716365455052665"; /* 728x90, gemaakt 26-4-09 */ google_ad_slot = "6575012093"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
ja ik heb ook alt.binz ik heb ook al mijn provider daar ingetypt maar mijn vraag is eigenlijk -kan ik ook freeservers hier van pakken van dit topic graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit is een nieuwe release van Big is Beautiful Nina is jong, mooi en… rond. Helaas houdt haar man Gaspard van niets anders dan van zeer dunne vrouwen. En zeker nu zij naar Parijs zijn verhuisd voor het opzetten van hun ultra slanke badmodelijn. In een poging om hem opnieuw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
De download is nieuw van The Double De gepensioneerde CIA agent Paul (“Richard Gere”) moet met een jonge agent (“Topher Grace”) achter de oude Sovjet spion Cassius op zien te sporen. Maar is Paul wie hij zegt wie hij is? Regie: Michael Brandt Met: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 661 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
ik heb ook een probleem met Overlord 2 Hier is een screen en als ik dan op negeren druk krijgik iets van programma reageerd neit meer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
ahum ...... [blond modus aan] wat is gedosst ??? [blond modus uit] gr. Oita