Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 563 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 563 weergaven
Is dit bijvoorbeeld geen goeie 20" monitor want dan zou het heel erg op mijn budget besparen. http://azerty.nl/2-1053-220989/acer-v203hab-lcd-scherm-tf.html
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37809.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 563 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 563 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
er is een nieuwe patch heb ik gezien : 1.0.3.3. is er hier al een crackpatch voor?
Laatste reactie door laureens, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 561 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 0 reacties
- 561 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38130.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 560 weergaven
Oh... Okay bedankt en sorry voor z'n domme vraag :redface: Ik denk dat ik al mijn vragen heb gesteld~! SUPER BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE HULP~! O0 O0 O0
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123,