Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 633 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
ahum ...... [blond modus aan] wat is gedosst ??? [blond modus uit] gr. Oita
Laatste reactie door Oita, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
De download is nieuw van The Double De gepensioneerde CIA agent Paul (“Richard Gere”) moet met een jonge agent (“Topher Grace”) achter de oude Sovjet spion Cassius op zien te sporen. Maar is Paul wie hij zegt wie hij is? Regie: Michael Brandt Met: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 632 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 632 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Gevonden No In 1988 krijgt Chili een keuze, ze kunnen bepalen met een simpele ‘SI’ of ‘NO’ of het regime van dictator Pinochet stopt of niet. Reclamehunk René Saavedra (“Gael García Bernal”) wordt gevraagd om hét gezicht te worden van de ‘NO’ campagne. Regie: Pablo Larraín Met: Gael García Bernal, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38256.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 631 weergaven
-
- 0 reacties
- 631 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 631 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: rap site
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 631 weergaven
Ik zal je helpen Hier op deze site heb je echt alles aan rap en hip hop muziek elke dag komen er nieuwe albums en singels op te staan.
-
- 0 reacties
- 631 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 631 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 631 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Like Someone in Love Om haar studie te bekostigen, werkt Akiko bij in de prostitutie. Als ze op een zekere dag een merkwaardige klant treft, groeit er een bijzondere relatie tussen de twee. Regie: Abbas Kiarostami Met: Ryo Kase, Tadashi Okuno, Rin Takanashi Download / Torrent / NZB NZB gevonden: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 630 weergaven
De download is nieuw van Purgatory Na een aantal jaar te zijn opgesloten in een instelling wegens een persoonlijke stoornis en moord wordt Kristen Birger voorwaardelijk vrijgelaten. Bij wijze van therapie instrueert het medisch personeel van St. Carrol’s Psychiatric Institution haar om terug te keren naar haar vroegere appartement waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 630 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert.,