Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 656 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 655 weergaven
spam
-
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 654 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7517]=1&product[257427]=1&product[213069]=1&product[257989]=1&product[242662]=1&product[5545]=1&product[243026]=1&product[266001]=1&product[256962]=1&product[227078]=1&product[225955]=1
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Battle De spannende en grappige familiefilm The Battle draait om het eigentijdse thema: beroemd willen worden. Mara, Sam en Ortwin vormen samen een bandje en ze doen mee aan een talentenjacht. Sterre heeft geen zin. Ze is tot over haar oren verliefd op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
GigantTorrents
door rodney12- 1 reactie
- 654 weergaven
hallo gebruikers/leden, wij gaan een torrentsite oprichten genaamt: GigantTorrents wij zoeken: uploaders moderators beheerder systeembeheerder
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Inversion-SKIDROW Inversion-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Inversion-SKIDROW Release Date: 27.07.2012 Retail Datum: 27-07-2012 Bestandsnaam: Inversion-SKIDROW.iso Bron: DVD Maat: 4 GB Genre: Third-Person Shooter Bescherming: Steam Uitgegeven door: Namco Bandai Ontwikkeld door: Saber Interactive release Beschrijving ligt in de nabije toekomst, de rustige vrede genoten door de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
Ik zoek een fotoalbum voor mijn website op everyoneweb.com. Net zo'n soort fotoalbum als op webs.com voor mijn voetbalsite zodat ik van elke wedsrijd een album kan maken en als het kan met slideshow. ps ik zit niet bij webs.com omdat ik niet meer pagina's aan kan maken.
Laatste reactie door 'Robin, -
Hoy ik heb een vraag kan ik van muzik cd een video dvd met bild maken en hoe Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Aw:Wanadoo Family
door Gast Heinen- 0 reacties
- 653 weergaven
thuis heb ik wanadoo family. Ik neem aam dat je die live-box bedoelt? Je hoeft niet echt meteen internet+telefoon+tv nemen, want wij (ik, m\'n broer, mn pa en mn ma) bellen en internetten via wanadoo maar kijken nog steeds tv met knp. Het enige probleem is, is dat wij best wel ver weg wonen van zo\'n zend mast, waardoor onze internet verbinding niet zo snel is, als die zo moeten zijn.
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39716.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 653 weergaven
Er is weer nieuws er is een limited pc edition verschenen op een website. Het gaat om de game + dlc. Er staat dat deze gereleased wordt in november. Rockstar heeft nog niks bevestigd. Oktober zou nog beter zijn ik wil deze game gewoon spelen Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: september 29, 2011, 12:23:00 Today, we're pleased to announce that L.A. Noire: The Complete Edition will launch on Windows PC, Steam, and OnLive in North America on November 8, 2011 and in Europe on November 11, 2011. In addition to the original full game, L.A. Noire: The Complete Edition for PC will include a multi-use code to access all the previously release…
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Love and Other Drugs (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast JaLiJe- 2 reacties
- 653 weergaven
Goede film
-
- 0 reacties
- 652 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Laptop
door Wous- 0 reacties
- 652 weergaven
ik kan er niet uit opmaken dat voor een budget van 600 euro een Intel Core i3 350M met Radeon Mobility HD5470 die dus DX11 ondersteund, 4GB DDR3 en 500 GB HDD dat dat slecht is. maarja het klopt wel dat hij niet meer leverbaar is daar had ik ff niet naar gekeken :S
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 652 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 652 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,