Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 565 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 565 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Gears Of War 3 -
door Vico- 0 reacties
- 565 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]tekst voor release datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]tekst voor platform[/td] [td]Genre:[/td] [td]tekst voor genre[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]tekst voor uitgever[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]tekst voor systeemeisen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]tekst voor multiplayer elementen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]tekst voor ontwikkelaar[/td] [/table] verhaallijn: Extra informatie: bron Trailers & screenshots youtubetrailer screenshot/trailer sc…
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 565 weergaven
uTorrent uTorrent uTorRent uTorrent utorrent Utorrent
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Pullblox NDSS levels Zoals eerder aangekondigd zijn vanaf vandaag een 5-tal exclusieve Pullblox levels beschikbaar op NDSS. Simpelweg de QR code scannen en spelen maar, de levels zijn makkelijk tot medium. Prima te doen dus! Pullblox is beschikbaar in de Nintendo eShop voor 6 euro, zeker een aanrader. Als je [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 562 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
bij komt er dit op als ik DTE.exe open : DEAMON tools extension werkt niet meer.
Laatste reactie door michieldr, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 562 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
Re: Photoshop Hulp
door Sprock- 0 reacties
- 562 weergaven
wow na een hele lange tijd niet meerhier te zijn ga ik dit eens proberen want ik wil niet eigen dunk zijn, maar Photosho is best mijn ding ! Ik ga het voor je proberen, tenzij je het niet meer nodig hebt? Omdat het volgens mij al best lang geleden is gepost? PB me anders even? Sprock.
Laatste reactie door Sprock, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 562 weergaven
Oke succes ermee!
-
- 0 reacties
- 562 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Noord-Amerika: 15 november 2011 Europa: 17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows Playstation 3 XBOX 360 Wii Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Racing[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel Processor - Core i3-540 3.06GHz AMD Processor - Phenom II X4 805 Nvidia Graphics Card- GeForce GTS 240 ATI Graphics Card - Radeon HD 6750M RAM (Memory) - 3 GB Hard Disk Space - 9 GB Direct X - 9 Source- Game-debate[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] …
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40492.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Pc kopen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 561 weergaven
Ik heb zelf ook wat samengesteld, kan dit i.v.m. de grootte van de kast(18 x 46.4 x 40,, of moet ik een grotere kast hebben, en moet er geen geluidskaart bij, of zit die er automatisch bij? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194642%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B81313%5D=1&product%5B213565%5D=2&product%5B65220%5D=1&product%5B118928%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B7517%5D=1