Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 577 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 576 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 8 reacties
- 576 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast slikie- 0 reacties
- 576 weergaven
DukeN schreef: die key doet ut bij mij niet waar kan ik een andere vinden?
-
- 0 reacties
- 576 weergaven
Ik heb zo het gevoel dat er vandaag een crack komT!! :
Laatste reactie door niebels, -
Downloading...
door Deeeemy- 0 reacties
- 576 weergaven
Hallo, ik was dus een firmware update aan het doen, en zoals gewoonlijk valt mijn laptop weer uit. en nu blijft mijn Sgs2 hangen op Downloading... do not turn of target!! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
er is een nieuwe patch heb ik gezien : 1.0.3.3. is er hier al een crackpatch voor?
Laatste reactie door laureens, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 575 weergaven
Oh... Okay bedankt en sorry voor z'n domme vraag :redface: Ik denk dat ik al mijn vragen heb gesteld~! SUPER BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE HULP~! O0 O0 O0
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 575 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 575 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
Re: Sites?
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 575 weergaven
bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij.
-
- 0 reacties
- 575 weergaven
Ik zoek een fotoalbum voor mijn website op everyoneweb.com. Net zo'n soort fotoalbum als op webs.com voor mijn voetbalsite zodat ik van elke wedsrijd een album kan maken en als het kan met slideshow. ps ik zit niet bij webs.com omdat ik niet meer pagina's aan kan maken.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 574 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Bump! http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,