Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 567 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 567 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: Sites?
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 567 weergaven
bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij.
-
DutchBits.org
door Gast CPX- 1 reactie
- 567 weergaven
Nieuwe Nederlandse torrentsite: http://dutchbits.org We zijn nog druk bezig om te site naar het Nederlands te vertalen, maar de basis is bijna al helemaal vertaald. Kom gerust eens langs.
Laatste reactie door Releases, -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 567 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
Downloading...
door Deeeemy- 0 reacties
- 567 weergaven
Hallo, ik was dus een firmware update aan het doen, en zoals gewoonlijk valt mijn laptop weer uit. en nu blijft mijn Sgs2 hangen op Downloading... do not turn of target!! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 3 reacties
- 567 weergaven
uTorrent uTorrent uTorRent uTorrent utorrent Utorrent
Laatste reactie door Duken, -
Series Empire of the Word
door Gast khrachara- 0 reacties
- 566 weergaven
Series Empire of the Word A Reader's Journey E02 - Learning to Read English | F4V | H264 1575 kbps 29.970 fps | 640 x 480 | AAC 192 kbps 44 KHz Stereo | 52 mns | 585 MB Genre: Documentary Economic conditions and physical disabilities have denied the magic of readingâ€â€a gift so basic as to be taken for grantedâ€â€to innumerable people. This program hosted by Alberto Manguel looks at how impediments to literacy are being overcome through the stories of literacy campaigns in Toronto and the Webequie First Nation, Canada, and a case study of how author Howard Engel copes with his struggle to regain his reading ability in the aftermath of a stroke. In addition, t…
-
- 1 reactie
- 566 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 1 reactie
- 566 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Ja dit mag dus niet he! Directe links naar illegaal materiaal is verboden
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 565 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Ik zoek een fotoalbum voor mijn website op everyoneweb.com. Net zo'n soort fotoalbum als op webs.com voor mijn voetbalsite zodat ik van elke wedsrijd een album kan maken en als het kan met slideshow. ps ik zit niet bij webs.com omdat ik niet meer pagina's aan kan maken.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Bump! http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Ja, staat ook in mijn 1e post. [A]Impy: Mijn fysiek adres zie ik niet in de dropdown menu staan om te kiezen bij welke computer deze poorten open moeten... Het fysiek adres van mijn laptop begint met 00-21-5D... staat er niet tussen. :| Ik heb ook geprobeerd mijn static IP in te vullen, maar de poort blijft gesloten... Bij alles. D: Post samenvoeging: februari 25, 2010, 21:41:08 Toch lastig hè.
Laatste reactie door November, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,