Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
BBC The Impressionists Gang of Four
door Gast khrachara- 0 reacties
- 651 weergaven
BBC - The Impressionists: Gang of Four (2011) HDTV x264 AAC-MVGroup English | 00:59:48 | H264 | 1280x720 | 25.00fps 4129 Kbps | AAC 128 Kbps 48.0khz | 1.72 GiB Genre: Documentary Art writer Waldemar Januszczak explores the revolutionary achievements of the Impressionists. In the first episode, Waldemar delves into the back stories of four of the most influential Impressionists - Pissarro, Monet, Renoir and Bazille - who together laid the foundations of the artistic movement. He finds out what social and cultural influences drove them to their style of painting, how they were united and how ultimately they challenged and changed art forever. Waldemar journeys from t…
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 651 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Welke radio heb je? Staat er ergens een naam ?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 651 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet steeds mijn post verwijderen :knuppel:
- 0 reacties
- 650 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
ja ga lekker impy's ballen zuigen om ook in t administration team te komen,freddy...
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 649 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
Buy Albuterol Inhalers In Australia
door Gast milagross- 0 reacties
- 649 weergaven
Buy Albuterol Inhalers In Australia : Buy ventolin for horses Click Here To Enter Click Here To Enter Buy Albuterol Inhalers In Australia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The that having been said guide may be close, Australia In Inhalers Albuterol Buy, in such disorders as borderline superstar. The recent sickness is called IEDâ€â€intermittent unstable mess. Most, Australia In Inhalers Albuterol Buy, people with IED participate in other psychiatric disorders, including uneasiness, unhappin…
-
- 0 reacties
- 649 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Release Date: 02-07-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 649 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 649 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Bij een vriend van mij lukte het dus niet, hij had geen verbatim schijfjes, toen hij zijn cd erin deed, werd het hele scherm blauw, en viel zijn wii uit. Maar dit ligt dus aan het scherm? En als ik de dvd erin doe kan ik dan gewoon meteen naar disc channel gaan? of eerst rebooten via backup channel?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
- 0 reacties
- 648 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
Draw Something v1.7.27 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.7.27 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 14-06-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Maat: 16 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Punishment Het leven van Hunter Isth komt helemaal overhoop te liggen als zijn jonge dochter wordt doodgereden door een dronken tiener. Iedereen ziet dat Hunter wordt verscheurd door verdriet en woede. Dan is hij plotseling verdwenen. Men beweert dat hij is verhuisd naar de bossen van Braiden Woods. Naarmate de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123,