Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 507 weergaven
ghehe Faststreet.. niet stout worden :police: [move] Ik heb hem lekker bijna binnen :duivel:[/move]
Laatste reactie door JStyle, -
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 507 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39705.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 507 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 506 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38001.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 506 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
Re: Help mij ik kom er niet meer uit
door Gast skinny242- 0 reacties
- 506 weergaven
Kijk ook eens of advance system care niet iets voor je is!
-
- 0 reacties
- 506 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
- 1 reactie
- 506 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31663.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
::)hallo, het enige wat je hoeft te doen is niet naar deze aardige mensen luisteren :cool2: (die denken het te weten) :-\ en vooral niet opnieuw installen, stuur me ff pm en dan heb ik een gegarandeerde tool voor je. Grtz, JWA.
Laatste reactie door w7jeroen, -
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 505 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
- 1 reactie
- 505 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 504 weergaven
Ooh ooke ....Damn > ik was aan het sparen voor een 4890 . en nog wat over die M850 http://www.speurders.nl/overzicht/computers-hardware/diversen-en-overige/cooler-master-real-power-m850-850watt-45310637.html En wat is er eigenlijk beter aan de HX850 ? Post Merge: augustus 14, 2009, 09:23:29 am En nog wat over Crossfire ik ga dus een directx 11 kaart kopen volgend jaar als het goed is komen ze dan uit en dan wil ik die met mijn directx10 kaart in crossfire zetten kan dat. En ik had gelezen op de doos dat het x8x8 crossfire is bij dit moederbord http://azerty.nl/8-1126-198869/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-moe.html?tab=tech_specs maar op de site staat dat het ook …
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 504 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 504 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 503 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 503 weergaven
Ik heb hoge verwachtigen ervoor, dus kom op he ;D
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 503 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 503 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,