Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 494 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 494 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 494 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 5 reacties
- 494 weergaven
Lees even wat ik hierboven geschreven heb
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 494 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 493 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31663.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 493 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 493 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
test
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39705.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
Ik heb hoge verwachtigen ervoor, dus kom op he ;D
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
eShop Nieuws Week 15 Deze week niet veel soeps in de eShop, naast Zelda voor de Virtual Console (3DS) zien we nog 2 DSiWare titels (Crystal Caverns is een rip-off van Luxor, I Must Run van Canabalt) en Street Fighter II voor de Virtual Console op de Wii. Virtual Console [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
Re: Photoshop Hulp
door Sprock- 0 reacties
- 492 weergaven
wow na een hele lange tijd niet meerhier te zijn ga ik dit eens proberen want ik wil niet eigen dunk zijn, maar Photosho is best mijn ding ! Ik ga het voor je proberen, tenzij je het niet meer nodig hebt? Omdat het volgens mij al best lang geleden is gepost? PB me anders even? Sprock.
Laatste reactie door Sprock, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Jackass 3D (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast arjan12345- 3 reacties
- 492 weergaven
thnx neem ik mee!!
-
- 0 reacties
- 492 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Bridesmaids (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast fabyo- 0 reacties
- 492 weergaven
bedankt voor de movie
-
- 0 reacties
- 492 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 491 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38256.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart',