Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Adaox-Designs
door Gast Advertiser- 0 reacties
- 846 weergaven
/mod: spam. Voor serieuze reclame op DukeN.nl contact opnemen met info@duken.nl
-
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 800 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 937 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 883 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 753 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
Re: Het geheim van Osiris.nds
door Gast janb- 0 reacties
- 784 weergaven
Ik heb vandaag de torrent gevonden van Anubis het geheim van osiris nds en hij werkt prima http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f Veel plezier ermee. JanB
-
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 774 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 619 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 390 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40534.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 388 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41592.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Facebook pagina vernieuwd Vanaf vandaag is de NDSS Facebook pagina vernieuwd, we zijn niet alleen overgegaan op de nieuwe timeline maar al het NDSS nieuws zal nu ook automatisch op de Facebook pagina verschijnen. Ook hebben we een nieuwe simpele URL (facebook.com/NDSSnl) en zijn o.a. de cover aangepast met het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Deze release is nieuw van SINTERKLAAS EN DE PEPERNOTEN CHAOS Martijn van Nellestijn met: Wim Rijken, Bert Kuizenga, Hetty Heyting, Willeke Alberti, Pamela Teves, Tony Neef, Martijn van Nellestijn, Richard de Ruijter, Freek Bartels, Patrick Martens, Herman Verbruggen, Alex van Bergen, Bas van den Brink, Patty Brard, Gerard Joling, Anne-Mieke [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van dit weekend gaat tussen PEC Zwolle en SC Heerenveen. Het zijn de huidige nummers acht en negen van de Eredivisie die maar één punt van elkaar verschillen. PEC Zwolle probeert met deze thuiswedstrijd de zure nasmaak van vorige week weg te spelen. De zware nederlaag bij rivaal Go Ahead Eagles hakte er goed in bij de ploeg van Ron Jans. Ze zullen dus gebrand zijn om voor eigen publiek een goed resultaat neer te zetten. Dat zijn ze ook verplicht naar de fans toe, wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
Aw:help dc++
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
als ik fifamanager 09 wil instaleren graag ik deze melding the game could not be added to the vista explorer please reinstall the game weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,
