Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:veel bestanden niet stabiel
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Doet die film het wel goed als je hem in windows afspeelt??
-
VERPLAATST: torzo
door Martijn- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19077.0[/iurl]
Laatste reactie door Martijn, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
ik bedoel ook welke het best is.
Laatste reactie door wander.e, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Good work guys;) thanks for the list! But i found also 2 very good sevrer with very good connections;) here the infos: 1. [TKC]Public-Server by ***www.tkc-clan.de.am*** 89.106.85.126:28961 http://www.gametracker.com/server_info/89.106.85.126:28961 2. [TKC]How about some MaYh3m? by ***www.tkc-clan.de.am*** 89.106.85.127:28965 http://www.gametracker.com/server_info/89.106.85.127:28965/
Laatste reactie door Florian0808, -
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid., -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 848 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
ik heb perongeluk de map met de tacktieken verwijdert dus ik kan nu geen nieuw spel meer starten :'( omdat hij dan niet de tactics kan laden. maar heeft iemand de tactics voor mij. dat ik via een link van bijvoorbeeld rapidshare kan downloaden? (hier de link te zetten) alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 655 weergaven
http://www.torrentreactor.net/torrents/1853006/Top-Spin-Multi4-RIP-SLC
Laatste reactie door Heisenberg, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 514 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 620 weergaven
Check dit es: http://www.binsearch.net/index.php?q=Dog+Whisperer+-+Cesar+Millan+-+season+2+-+The+Dog+Whisperer+Season+2&m=&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=365&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=date Wel payservertje nodig!
Laatste reactie door jonkebonk, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40802.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Unieke download van Dom Eva is eigenlijk te mooi en te slim voor haar grauwe dorp, ze wilt ook het liefst de wereld intrekken. Haar familie wil haar het liefst aan de ketting leggen. Haar vader wil voor haar een huis bouwen, maar in een dorp waar de bewoners steeds [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Les Emotifs Anonymes De 35-jarige Jean-René is de baas van een chocolaterie. Voor zijn werknemers is hij een koude, afstandelijke man die altijd het directe contact en conflicten vermijdt. In werkelijkheid leeft Jean-René echter in angst. Hij heeft immers sinds lange tijd een sociale angststoornis: in het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Alleen Maar Nette Mensen David Samuels komt uit een intellectueel Joods gezin uit het chique Amsterdam Oud-Zuid, maar wordt door zijn uiterlijk vaak voor Marokkaan aangezien. David is een man met een opmerkelijke missie: het vinden van een ghetto fabulous queen met grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 924 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – NEC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zaterdagavond om 19:45 uur staat er een degradatieduel te wachten in De Adelaarshorst. In Deventer nemen Go Ahead Eagles en NEC Nijmegen het tegen elkaar op en dit zijn momenteel de nummer vijftien en achttien van de Eredivisie. Voor NEC is deze positie verschrikkelijk te noemen, aangezien de ploeg van Janssen na acht wedstrijden al om dertien tegengoals staat. Vorig weekend stond bovendien de derby van Gelderland op het programma en na tweemaal van een achterstand te zijn teruggekomen, w…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: FC Utrecht – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Bij deze wedstrijd bruist gelijk de vraag op: Komt PSV uit de crisis of duwt FC Utrecht PSV er nog verder en verder in? Opnieuw staat er een lastige wedstrijd voor PSV op het programma. PSV mag op bezoek in het Nieuw Galgenwaard waar FC Utrecht ze al op staan te wachten. FC Utrecht staat al te trappelen om PSV nog verder in de problemen te duwen. Al kun je jezelf afvragen hoeveel verder PSV nog in de problemen kan komen? Na een slechte re…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit is een nieuwe release van AFSCHEID VAN DE MAAN Dick Tuinder met: Marcel Hensema (Bob), Elise Schaap (buurvrouw Mary), Ward Jansen (Duch), Lotte Proot (Piet, Bob’s vrouw), Pauline Greidanus (kunstenares Loes), David Eilander (Leon), Marcel Faber (Fred), Cat Smits (Cheryl), Sterre van de Velde (Lotte), Dana Zelcer (Esther), Gijs [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
- 1.2k weergaven
haha dat wordt dan de kortste handleiding elke beginner kan toch wel PowerDVD of WinDVD downloaden en een dvd inladen zodat je op je pc de dvd kan kijken?!?! Moet je daar al apart een handleiding voor maken..
-
Aw:veel bestanden niet stabiel
- 1.1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb een probleem met het uitpakken. Als ik het programma, een .rar bestand open dan krijg ik een hele lijst. De bovenste daarvan heet rld-fi07.rar deze pak ik uit met winrar en dan krijg ik nog maar 1 bestand. Deze heet rld-fi07 heeft een icoontje van winrar en als omschrijving staat er winrar-archief 48.829 kb, ik neem aan dat ik deze nogmaals moet uitpakken. Als ik dit doe dan krijg ik de melding :volgende volume is benodigd. Dan vraagt ie naar rld-fi07.r00 plaats de schijf met dit volume. Betekend dit dat ik ergens de verkeerde heb uitgepakt ?? :-[ Alvast bedankt
Laatste reactie door Rikkie22,