Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van dit weekend gaat tussen PEC Zwolle en SC Heerenveen. Het zijn de huidige nummers acht en negen van de Eredivisie die maar één punt van elkaar verschillen. PEC Zwolle probeert met deze thuiswedstrijd de zure nasmaak van vorige week weg te spelen. De zware nederlaag bij rivaal Go Ahead Eagles hakte er goed in bij de ploeg van Ron Jans. Ze zullen dus gebrand zijn om voor eigen publiek een goed resultaat neer te zetten. Dat zijn ze ook verplicht naar de fans toe, wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
Aw:help dc++
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
als ik fifamanager 09 wil instaleren graag ik deze melding the game could not be added to the vista explorer please reinstall the game weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 792 weergaven
www.torrentz.com?
Laatste reactie door Releases, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 670 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 505 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 760 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
I want questions answered about the x360Key USB loader for xbox360?
door Gast Blossomoo- 0 reacties
- 228 weergaven
i want to buy a XBox 360 Key (x360Key, xk3y), USB loader but i only want one so i can download games off torrent websites and put it on a usb, will this work, or can i only use "backups" on it?? P.S. Im not going to chip my xbox, and this product says that you dont need to chip it for it to work. SPAM
-
- 0 reacties
- 668 weergaven
Robert Pattinson vangt Saddam Hoessein Acteur Robert Pattinson gaat een belangrijke rol spelen in de nieuwe film Mission: Blacklist, over de jacht op de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein. De film wordt geregisseerd door de niet heel bekende Jean-Stéphane Sauvaire. Pattinson kruipt in de huid van Eric Maddox, auteur van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 485 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Incident George, Max en Ricky vormen een rockband en wachten op hun grote doorbraak. Ze werken in de tussentijd in de keuken van een extra beveiligd gekkenhuis en hebben geen persoonlijk contact met de patiënten. Op een avond net voor het eten, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Deze release is nieuw van Verliefd op Ibiza In deze mozaïek film reizen verschillende mensen om verschillende redenen af naar Ibiza. Uiteindelijk staan ze allemaal voor dezelfde uitdaging: zijn ze nog wel in staat om te zijn wie ze willen zijn? Regie: Johan Nijenhuis Met: Rick Engelkes, Sanne Vogel, Simone [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Rhino Season De dichter Sahel en zijn vrouw Mina worden opgesloten in de gevangenis. Na 10 jaar wordt Mina vrijgelaten met het bericht dat haar man dood is. Ze vertrekt met haar kinderen naar Istanbul. Sahel wordt echter nog 20 jaar gevangen gehouden. Als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 793 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
- 0 reacties
- 4,4k weergaven
Unieke download van De Notenkraak (NL) De egoïstisch paarse eekhoorn Surly en zijn maatje, de zwijgzame rat Buddy, houden zich maar met één ding bezig: het stelen van nootjes. Hierin zijn ze erg bedreven. Als het hele park door een ongeluk hun wintervoorraad kwijt raakt, besluiten ze hulp te zoeken [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,