Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
gefeliciteerd met je 8.5 O0
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 0 reacties
- 398 weergaven
Spam? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 627 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
kishan4uall schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad
-
Aw:NFS Most Wanted Torrent
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
die torrent moet je toch ook gewoon openen met bv. bitlord en dan download hij hem en dan zal je wel of een .rar bestand of een .img bestand krijgen...... .rar bestand gewoon uitpakken en je hebt je bestandjes om het te installeren .img bestand inladen met deamon tools of alcohol120% en je kan het dan installeren.
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
wie weet er nog een spel zoals bijvoorbeeld jazz jack rabbit, heb zelf 2 en de 3d versie gedownload, maar nu vraag ik me af of dus nog meer van dit soort spellen zijn, O0
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, hier nogmaals een vraag van mij, Ik heb automatishe updates ingeschakeld van window beveiligingscentrum maar nu weet ik niet hoe ik het uit moet krijgen want het is vreselijk irritand. Iemand kan mij vast wel helpen tog? alvast bedankt.
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
:peace: Hallo Allemaal, Ik heb met convert x to dvd 3.001 een film geconverteerd en gebrand wat goed is gegaan. Ik heb 2 vragen: Ik vind dat de kleuren na het converteren donkerder zijn geworden t.o.v. het origineel. Is dit bij te stellen ? en zo ja hoe ? Als Convert de film geconverteerd heeft kun je hem dan met ieder brandprogramma branden ? Groeten, Reus-Lucius
Laatste reactie door reus_lucius, -
hey, ik heb BW2(batalion wars 2) gedownload en als ik hem opstart doet hij het gewoon. eerst krijg ik ook zon intro wat ik moet spelen maar als ik dat verder met de campagne wil, krijg ik eerst een filmpje en dat doet hij het niet meer :-\ weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dan bak je ze zelf toch
Laatste reactie door headsh0t, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 540 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 551 weergaven
[gmod]Als je de huisregels had doorgelezen wist je dat je niet direct mag linken. Hiervoor een waarschuwing.[/gmod] Weet niet of er nl subs bij zitten...
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 474 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40799.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,