Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
even ertussen uit
door Eagles- 0 reacties
- 1,9k weergaven
zo
Laatste reactie door Eagles, -
Re: ISO File
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
thnx voor je reactie had na een lange tijd kijken op het internet een programma gevonden waar mee het wel lukt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 936 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
je moet met de hoofdgebruiker inloggen (degene die alle rechten heeft).
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
@yolanneke Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vriendelijke Groet. Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33781.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 483 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 570 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 348 weergaven
Weet niemand een oplossing?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Stacking v1 0 0 2 Update-SKIDROW Stapelen v1 0 0 2 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Stacking.v1.0.0.2.Update-SKIDROW Release Date: 04-03-2012 Bestandsnaam: sr-stacking1002 Maat: 189,13 MB Genre: Puzzle Critici: 8.0/10 Uitgegeven door: THQ Ontwikkeld door: Double Fine Productions release Beschrijving INSTALL NOTES 1. Pak versie 2. Run [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 532 weergaven
Safe Jason Statham is oud-agent. Hij ontmoet een jong Chinees meisje die wordt gezocht door de maffia: ze kent namelijk de code tot een kluis. Het meisje heeft een bijzondere gave: ze heeft een heel goed geheugen. Regie: Boaz Yakin Met: Jason Statham, Catherine Chan, Robert Bizik, James Hong, Igor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 676 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Fast & Furious 6 Domn en zijn crew zijn rijk geworden na de gebeurtenissen in “Fast Five” maar door hun strafblad kunnen ze het land niet meer in. De overheid belooft ze een schone lei als ze helpen een gevaarlijke bende op te rollen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 858 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
MY LIFE ON PLANET B Iván López Núñez met: Serge Price (Neky), Rik Wezenberg (Eppo), Ceylan Can (Sylvie), Lindsay Zwaan (Jessica), Alix Adams (moeder van Neky), Raymond Thiry (vader van Neky), Rodney Beddal (Rogor), Kimberly de Graaff (geexecuteerd meisje), Hetty Feteris (Tronik), Morgan Knibbe (Rutger), Yannick Noomen (barman), Harry van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le dernier coup de marteau Victor woont met zijn moeder in een caravan en vindt dat hij geen vader nodig heeft. Zijn vader is een bekend dirigent en als Victor hoort dat hij in de buurt zal optreden wil hij zijn vader toch [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Help!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Jah precies we gaan ons wel inschrijven bij de KVK :laugh:
-
Aw:ik kan het bestand niet openen??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je hebt DivX player hiervoor nodig. ff googlen naar divx player en je komt op de website waar je hem kan downloaden! En branden kan wel gewoon in Nero aangeven dat je een vcd wilt branden en die film kiezen en dan doet Nero de rest zelf voor jou Succes!