Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 549 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 548 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 547 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 547 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 547 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
Visual Basic
door eddd3- 0 reacties
- 547 weergaven
hallo, ik wil graag een stream video player maken met Visual basic 2008 nu heb ik gewoon een nieuw project aangemaakt in Visual Basic 2008 en in het venster een Windows Media Player geplaatst naast de mediaplayer heb ik een Button/knop gezet met als code axwindowsmediaplayer1.URL = "http://www.southpark.nl/episodes/1314/'' maar hij wil niet gaan bufferen/laden dus hoe kan het? sorry voor de onduidelijke uitleg....
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 546 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
Gears Of War 3 -
door Vico- 0 reacties
- 546 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]tekst voor release datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]tekst voor platform[/td] [td]Genre:[/td] [td]tekst voor genre[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]tekst voor uitgever[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]tekst voor systeemeisen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]tekst voor multiplayer elementen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]tekst voor ontwikkelaar[/td] [/table] verhaallijn: Extra informatie: bron Trailers & screenshots youtubetrailer screenshot/trailer sc…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Unieke download van Knockout Dan Barnes heeft zijn tumultueuze bestaan als bokser vaarwel gezegd en gaat aan de slag als conciërge in een middelbare school. Daar knoopt hij een speciale vriendschap aan met Matthew Miller, een nieuweling die het doelwit is van pesterijen. De pestkoppen worden aangevoerd door de arrogante [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 546 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
::)hallo, het enige wat je hoeft te doen is niet naar deze aardige mensen luisteren :cool2: (die denken het te weten) :-\ en vooral niet opnieuw installen, stuur me ff pm en dan heb ik een gegarandeerde tool voor je. Grtz, JWA.
Laatste reactie door w7jeroen, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Mijn eigen forum, daar staan wel wat DS games in, er komen er ook elke dag bij, of je kan zelf vragen welke dat je wilt. Het is wel met nieuwsgroepen te downloaden. www.nzb2day.com
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Post Merge: juli 27, 2009, 04:47:11 pm Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vrien…
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 544 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
Ik heb hoge verwachtigen ervoor, dus kom op he ;D
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 543 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
- 0 reacties
- 543 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X
Laatste reactie door Bart',