Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 557 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
GigantTorrents
door rodney12- 1 reactie
- 557 weergaven
hallo gebruikers/leden, wij gaan een torrentsite oprichten genaamt: GigantTorrents wij zoeken: uploaders moderators beheerder systeembeheerder
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 557 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 556 weergaven
-
- 1 reactie
- 556 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 556 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 556 weergaven
Unieke download van Knockout Dan Barnes heeft zijn tumultueuze bestaan als bokser vaarwel gezegd en gaat aan de slag als conciërge in een middelbare school. Daar knoopt hij een speciale vriendschap aan met Matthew Miller, een nieuweling die het doelwit is van pesterijen. De pestkoppen worden aangevoerd door de arrogante [...] Het volledige artikel bekijken
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 555 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 555 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
- 0 reacties
- 555 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 555 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
::)hallo, het enige wat je hoeft te doen is niet naar deze aardige mensen luisteren :cool2: (die denken het te weten) :-\ en vooral niet opnieuw installen, stuur me ff pm en dan heb ik een gegarandeerde tool voor je. Grtz, JWA.
Laatste reactie door w7jeroen, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 554 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 554 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40519.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Jack Falle (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 554 weergaven
Jack Fälle (2011) BRRip | AVI | English | 1h 40 min | 640x272 | XVID - 975 kbps | MP3 - 128 kbps | 702 MB Erscheinungstermin: 21. März 2011 Stars: Olivia Hallinan, Simon Phillips und Tamer Hassan Drehbuch: Paul Tanter Rating: 4.2/10 von 594 IMDb Nutzer Genres: Crime I.M.D.B info Storyline: Ehemalige Undercover-Polizist Jack Adleth kehrt nach London suchen diejenigen, die ihn getötet haben in Amsterdam versucht. Guss Tamer Hassan ......................................... der Boss Simon Phillips ......................................... Jack Olivia Hallinan ......................................... Natasha Alan Ford .......................…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 553 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
Gears Of War 3 -
door Vico- 0 reacties
- 553 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]tekst voor release datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]tekst voor platform[/td] [td]Genre:[/td] [td]tekst voor genre[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]tekst voor uitgever[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]tekst voor systeemeisen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]tekst voor multiplayer elementen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]tekst voor ontwikkelaar[/td] [/table] verhaallijn: Extra informatie: bron Trailers & screenshots youtubetrailer screenshot/trailer sc…
Laatste reactie door Vico,