Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Multisim tekening
door PCgamer- 0 reacties
- 484 weergaven
Bovenstaande tekening moet ik namaken in het programma Multisim. [img width=620 height=465]http://img33.imageshack.us/img33/4269/multisim.png inmiddels het ik dit nagemaakt ^ Weet iemand hier hoe je de rest van de iconen toevoegt?
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: total protection pakket
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 484 weergaven
Of een spel spelen en alles gratis en voor niets op een netbook! Heb je misschien ook minder last van virussen. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 484 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 484 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 484 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 484 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 484 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 484 weergaven
Oke succes ermee!
-
- 0 reacties
- 483 weergaven
Pullblox NDSS levels Zoals eerder aangekondigd zijn vanaf vandaag een 5-tal exclusieve Pullblox levels beschikbaar op NDSS. Simpelweg de QR code scannen en spelen maar, de levels zijn makkelijk tot medium. Prima te doen dus! Pullblox is beschikbaar in de Nintendo eShop voor 6 euro, zeker een aanrader. Als je [...] Het volledige artikel bekijken
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
- 0 reacties
- 483 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: LCD TV
door stefjuh- 0 reacties
- 483 weergaven
ik zal vanavond ff een foto plaatsen met de duken site open dan kun je het zelf zien!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 482 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 482 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 482 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 1 reactie
- 482 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 481 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38555.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
Re: Transformation Pack
- 481 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 481 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 481 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 480 weergaven
wil er iemand antwoord geven op mijn vragen?? :redface:
Laatste reactie door stephanvw, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 480 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 480 weergaven
Ja, staat ook in mijn 1e post. [A]Impy: Mijn fysiek adres zie ik niet in de dropdown menu staan om te kiezen bij welke computer deze poorten open moeten... Het fysiek adres van mijn laptop begint met 00-21-5D... staat er niet tussen. :| Ik heb ook geprobeerd mijn static IP in te vullen, maar de poort blijft gesloten... Bij alles. D: Post samenvoeging: februari 25, 2010, 21:41:08 Toch lastig hè.
Laatste reactie door November, -
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
- 480 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...