Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 605 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40915.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Haha, die is vaak op de radio Begint een beetje te vervelen eigenlijk. :s Dit vind ik een mooi liedje.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
Re: Voor hip hop liefhebbers
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 605 weergaven
Op deze site worden de meeste albums van die gasten geplaats en ook andere hip hop en rap sterren van over de hele wereld.
-
- 0 reacties
- 605 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
Re: Laptop voor werk
door VXL- 0 reacties
- 604 weergaven
Oké daar heb ik zeker wat aan. Ik zal het even aan mijn pa door mailen, zodat hij het even kan doorgeven. VXL. Post samenvoeging: juli 31, 2010, 19:29:51 Ze blijft erbij dat ze minimaal een 17" scherm wil, met de reden dat ze slechte ogen heeft. Heeft iemand nog suggesties? VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 604 weergaven
Jup, en deze gaan we natuurlijk ook kijken in de Bioscoop. Het zijn twee films, de 2 topics zijn dus prima
Laatste reactie door Duken, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 604 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 604 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 604 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 603 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 0 reacties
- 603 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Visual Basic
door eddd3- 0 reacties
- 603 weergaven
hallo, ik wil graag een stream video player maken met Visual basic 2008 nu heb ik gewoon een nieuw project aangemaakt in Visual Basic 2008 en in het venster een Windows Media Player geplaatst naast de mediaplayer heb ik een Button/knop gezet met als code axwindowsmediaplayer1.URL = "http://www.southpark.nl/episodes/1314/'' maar hij wil niet gaan bufferen/laden dus hoe kan het? sorry voor de onduidelijke uitleg....
Laatste reactie door eddd3, -
Re: Jackass 3D (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast arjan12345- 3 reacties
- 603 weergaven
thnx neem ik mee!!
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42217.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 602 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
Laatste reactie door Tom, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 602 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
VERPLAATST: :zolid universeel stuurwiel (2006) wel geschikt voor w7? installatieproblemen
door Bart'- 0 reacties
- 602 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40164.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
Gears Of War 3 -
door Vico- 0 reacties
- 602 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]tekst voor release datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]tekst voor platform[/td] [td]Genre:[/td] [td]tekst voor genre[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]tekst voor uitgever[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]tekst voor systeemeisen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]tekst voor multiplayer elementen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]tekst voor ontwikkelaar[/td] [/table] verhaallijn: Extra informatie: bron Trailers & screenshots youtubetrailer screenshot/trailer sc…
Laatste reactie door Vico,