Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 628 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42217.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit is een nieuwe release van Vampire Dog Ace is net in een nieuwe buurt komen wonen. Hij is eenzaam. Gelukkig stuurt zijn opa hem het hondje Fang. Ace belooft goed voor Fang te zorgen, maar hij weet dan nog niet dat er iets raars met zijn nieuwe huisdier aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 627 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Jackass 3D (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast arjan12345- 3 reacties
- 627 weergaven
thnx neem ik mee!!
-
Re: ZOOEASY Gezocht
door Gast Dontworry- 0 reacties
- 627 weergaven
ZooEasy, Software voor fokkers van huisdieren Nederlandstalig Inclusief registratie key. Na istallatie bestand zooeasy.reg activeren. Er zijn dan geen registratiecodes meer nodig. De nieuwe generatie van huisdier registratie software ZooEasy vogel fok software geeft u de mogelijkheid om simpel een professionele digitale administratie op te zetten. Met dit programma wordt het eenvoudig om o.a. de medische- en genetische gegevens van je huisdier up-to date te houden. http://rapidshare.com/files/97557849/DGK_-_ZooEasy_v3.0.7.rar Geen eigen up. Geen pass. Link werkte
-
- 0 reacties
- 626 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37742.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 626 weergaven
@ tommigun. Het zou fijn zijn als je wel dezelfde antwoorden geeft voor iedereen. in dit (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38937.0;topicseen ) topic raad je iemand WEL aan om te branden met convertxdvd
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
weet iemand een site waar je een pc in elkaar kan setten maar niet in elkaar hoef te zetten want weet niet hoe moet [modbreak=modbreak door Impy] Maak even zelf een topic aan met je vraag. [/modbreak]
Laatste reactie door antibull1, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 625 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
] Ik ook!
Laatste reactie door bobb17, -
Downloading...
door Deeeemy- 0 reacties
- 625 weergaven
Hallo, ik was dus een firmware update aan het doen, en zoals gewoonlijk valt mijn laptop weer uit. en nu blijft mijn Sgs2 hangen op Downloading... do not turn of target!! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
ghehe Faststreet.. niet stout worden :police: [move] Ik heb hem lekker bijna binnen :duivel:[/move]
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Maat: 2 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Puss in Boots (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD. Puss in Boots, een van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty en de straatkat Kitty op zoek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
spam
-
Re: Laptop piept
door niro- 0 reacties
- 622 weergaven