Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 510 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 510 weergaven
-
- 0 reacties
- 510 weergaven
Mijn eigen forum, daar staan wel wat DS games in, er komen er ook elke dag bij, of je kan zelf vragen welke dat je wilt. Het is wel met nieuwsgroepen te downloaden. www.nzb2day.com
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
en heeft u de laatste DirectX versie? zoniet raad ik je aan even te updaten
Laatste reactie door los-cuentos, -
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38555.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39403.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Top-end PC
door iOrale- 4 reacties
- 509 weergaven
Foto's komen morgen, ben net van de scooter afgevaaAAAA BIEEERRR en ga zo slapen, nogal moe. Zal ik gelijk wat foto's maken van m'n hok, er ligt achter me zo'n 10.000 euro aan singels (vinyl platen)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 508 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Post Merge: juli 27, 2009, 04:47:11 pm Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vrien…
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 507 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Wie weet hoe ik een gedownloade windows xp op een cd kan zetten en deze dan zo kan installeren? Programma's maakt niet uit ik betaal er dan wel iets voor. Ik heb windows gedownload omdat ik mijn installatie cd kwijt ben en nu dus een error heb in windows dus herinstallatie nodig is. Een goede windows torrent wordt ook zeer op prijs gesteld, Mvg Martyte
Laatste reactie door martyte, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Puss in Boots (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD. Puss in Boots, een van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty en de straatkat Kitty op zoek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 506 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Releasedatum: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete virtuele [...] Het volledige artikel bekijken
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 506 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,