Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: Laptop voor werk
door VXL- 0 reacties
- 622 weergaven
Oké daar heb ik zeker wat aan. Ik zal het even aan mijn pa door mailen, zodat hij het even kan doorgeven. VXL. Post samenvoeging: juli 31, 2010, 19:29:51 Ze blijft erbij dat ze minimaal een 17" scherm wil, met de reden dat ze slechte ogen heeft. Heeft iemand nog suggesties? VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 2 reacties
- 622 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
idd
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 622 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 1 reactie
- 621 weergaven
vraag het eens in het centrale topic van Black ops. grt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 620 weergaven
Graag zou ik google+ ook eens uit testen filip.vanheukelom@gmail.com
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 620 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping
door Gast milagross- 0 reacties
- 619 weergaven
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping : Purchase cheap retin-A Click Here To Enter Click Here To Enter Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The regardless matrix may be baksheesh in such disorders as borderline temperament. Shipping Free With Prescription Without Delivery Day Next With Retin-A: The unfamiliar sickness Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping - is call…
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
Beste mensen, Ik ben opzoek naar de laatste aflevering van de vlaamse serie Tournée générale. Serie 2 deel 10. Grz, Elvis
Laatste reactie door elvis77, -
Re: Photoshop Hulp
door Sprock- 0 reacties
- 619 weergaven
wow na een hele lange tijd niet meerhier te zijn ga ik dit eens proberen want ik wil niet eigen dunk zijn, maar Photosho is best mijn ding ! Ik ga het voor je proberen, tenzij je het niet meer nodig hebt? Omdat het volgens mij al best lang geleden is gepost? PB me anders even? Sprock.
Laatste reactie door Sprock, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Wie weet een goede video kaart grafische kaart en processor? Wel waar ik mee kan gamen zoals gta 4 fallout 3 COD MW 2
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: servertijd
door Valcorb- 0 reacties
- 619 weergaven
Inderdaad
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 618 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Visual Basic
door eddd3- 0 reacties
- 618 weergaven
hallo, ik wil graag een stream video player maken met Visual basic 2008 nu heb ik gewoon een nieuw project aangemaakt in Visual Basic 2008 en in het venster een Windows Media Player geplaatst naast de mediaplayer heb ik een Button/knop gezet met als code axwindowsmediaplayer1.URL = "http://www.southpark.nl/episodes/1314/'' maar hij wil niet gaan bufferen/laden dus hoe kan het? sorry voor de onduidelijke uitleg....
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Haha, die is vaak op de radio Begint een beetje te vervelen eigenlijk. :s Dit vind ik een mooi liedje.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41558.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Bridesmaids (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast fabyo- 0 reacties
- 618 weergaven
bedankt voor de movie
-
- 0 reacties
- 617 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 617 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
Re: ff voorstellen
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 617 weergaven
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen, schoenen dsquared, welkom op onze online shop, een poging te hebben eenvoudig shopping.Free verzendkosten op alle bestellingen en alle producten zijn allemaal in goede kwaliteit. Belangrijkste producten: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Schoenen Air Structure Triax 91 Nike Air Max Supreme Wildwood Nike Air schoenen Zenyth Nike Air Max schoenen Preview Nike Air Max schoenen Huarache Dsquared Mannen Jeans Dsquared schoenen mannen Dsquared mannen tshirts Dsquared schoenen vrouwen website: www.shopdsquared.com] www.shopdsquared.com. naar uit om met u samenwerken.