Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 469 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 469 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 469 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 469 weergaven
Weten jullie misschien nog andere goede mobiels die, die dingen hebben?
Laatste reactie door martijn1, -
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 469 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 469 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 469 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 469 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
- 0 reacties
- 468 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: MSN probleem bij aanmelden - 8000401a
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 468 weergaven
Ik heb ook ondervonden hetzelfde probleem.
-
- 0 reacties
- 468 weergaven
Welke radio heb je? Staat er ergens een naam ?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 468 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 468 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 467 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 467 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 467 weergaven
Nieuwe trailer G.I. Joe: Retaliation Na de acht personageposters zien we nu een nieuwe trailer van de film G.I. Joe: Retaliation. In het vervolg op G.I. Joe: The Rise of Cobra nemen de Joe’s het niet alleen op tegen hun aartsvijand, Cobra, maar ook tegen bedreigingen vanuit de regering die [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 467 weergaven
We mogen nog wel zeggen dat je kan kijken op TPB of op nzbindex of Spotnet kan kijken, maar zoals Marceij zegt: we mogen geen directe links/verwijzingen doen.
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 0 reacties
- 466 weergaven
Natuurlijk, ga ik deze zelf ook in de bioscoop bekijken. Via bronnen wordt er verteld dat dit deel wel in 3D uitkomt. Alleen jammer dat het nog zolang duurt, terwijl de film al helemaal klaar is.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 466 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 466 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
How to Play PowerPoint on Motorola Droid X
door Gast legendlamb- 2 reacties
- 465 weergaven
Convert PowerPoint presentation to mp4 video for viewing on Motorola Droid X About Motorola Droid X The Motorola Droid X is a Smartphone manufactured by Motorola Mobility, Inc. that runs the Android 2.2 system. The Droid X features a 1.0 GHz TI OMAP3630-1000 processor, a 4.3-inch (110 mm) FWVGA TFT LCD display, 8 GB of internal flash memory and a 16GB MicroSDHC card, and is compatible with MicroSDHC cards up to 32 GB. Users input data to the phone via a multi-touch capacitive touch screen. The Droid X includes an 8 megapixel camera with auto focus and LED flash and can record video at 720p resolution. How to convert PowerPoint to Motorola Droid X video With…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 465 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 465 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 464 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
- 0 reacties
- 464 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37806.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,