Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 521 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
welke GEK trekt dan ook zo de stekker eruit?? :-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Gewoon een update voor de downloadbare film hit van 2011 moet... Een klik verwijderd... O0 Just Go with It The Green Hornet Gnomeo and Juliet ;D Rango Justin Bieber ??? No Strings Attached :Unknown Battle: Los Angeles :-[ I Am Number Four :geheim: The Adjustment Bureau ----- http://www.fast-debrid.com --> download in 50 file hosting services zoals megaupload, fileserve, MegaVideo, hotfile, rapidshare... :peace:
Laatste reactie door Fast-debrid54, -
Re: ds sites voor games te downloaden
door Gast Lien026- 0 reacties
- 520 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale windows 7 op een andere pc (illegaal) kan zetten. Ik krijg nu steeds de foutmelding dat het niet een legitieme versie is en het bureaublad wordt zwart. Voorheen kon je dit omzeilen maar nu lukt het me niet. 1 versie is al duur genoeg vindt ik.
-
- 0 reacties
- 520 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 520 weergaven
Wie weet hoe ik een gedownloade windows xp op een cd kan zetten en deze dan zo kan installeren? Programma's maakt niet uit ik betaal er dan wel iets voor. Ik heb windows gedownload omdat ik mijn installatie cd kwijt ben en nu dus een error heb in windows dus herinstallatie nodig is. Een goede windows torrent wordt ook zeer op prijs gesteld, Mvg Martyte
Laatste reactie door martyte, -
- 0 reacties
- 519 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 519 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 519 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 519 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39455.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 519 weergaven
SPAM
-
- 0 reacties
- 518 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 518 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 518 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 518 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40915.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 518 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 518 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 518 weergaven
spam
-
- 1 reactie
- 518 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw,