Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:ondertitels in film zetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ok soms heb je wel geluk
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Misschien moet je newsleecher eerst opnieuw installeren. Na het installeren moet je het e.e.a. nog instellen. installatie instructie: Het aanpassen van de hostfile. 1. Deze aanpassing zorgt ervoor dat je pc geen verbinding meer kan maken met www.newsleecher.com waardoor er niet gecontroleerd kan worden of je wel echt een geldige (betaalde) key gebruikt. De hostfile vind je in: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Hier open je in kladblok het bestandje "hosts" en onderaan voeg je het volgende toe: 127.0.0.1 www.newsleecher.com 127.0.0.1 newsleecher.com Na dit toegevoegd te hebben sluit je "hosts" weer. Je krijgt de melding of je de veranderingen wilt opslaan en daarbij…
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
LEES DIT FF
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Cracks zijn ook afhankelijk van de patch die je op het spel hebt staan. Er zijn dus aparte cracks voor elke versie. Waarschijnlijk is je crack dus verouderd en moet je de crack hebben die bij patch 8.0.1 hoort.
Laatste reactie door Tom, -
Je zou een crack van gameburnworld.com kunnen halen. verder zou ik het niet weten. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24631.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30642.msg145981#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Bedankt, Sorry voor die links, dat wist ik niet. Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 15:00:09 Trouwens, mag je hier wel links versturen in berichten naar andere op duken? Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 17:12:52 Gelukt! http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38214.msg225087#msg225087
Laatste reactie door jelmer11, -
Gaming toernooien
door mummy- 0 reacties
- 355 weergaven
Ik zou graag wat informatie over Gaming toernooien willen krijgen. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar ik ben met name in Black ops(en andere COD spellen) behoorlijk goed. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Verder heb ik ook geen team(wat vol…
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 843 weergaven
De download is nieuw van 2 Days in New York De Franse fotografe Marion (“Julie Delpy”) leeft met haar vriend Mingus (“Chris Rock”) en hun beider kinderen in New York. Dan krijgt ze bezoek van haar vader, haar zus en haar nieuwe vriend, tevens de ex-vriend van Marion. Regie: Julie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
Dit is een nieuwe release van House at the End of the Street Elissa gaat met haar moeder in een nieuw huis wonen in een andere stad. Ze leren dat er in het huis naast hun iets vreselijks is gebeurd: een dochter vermoordde haar ouders en verdween. Alleen de zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
Unieke download van Knockout Dan Barnes heeft zijn tumultueuze bestaan als bokser vaarwel gezegd en gaat aan de slag als conciërge in een middelbare school. Daar knoopt hij een speciale vriendschap aan met Matthew Miller, een nieuweling die het doelwit is van pesterijen. De pestkoppen worden aangevoerd door de arrogante [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het hoge noorden wordt om 14.30 uur afgetrapt voor de wedstrijd FC Groningen – Feyenoord. Na veel in de media gekomen te zijn, hoopt Feyenoord dat het weer wat rustiger wordt omtrent de ploeg. Mede door de afwezigheid van Pellè zal dit ook wel het geval zijn. De sterke Italiaan was erg belangrijk dit seizoen voor zijn ploeg maar is de laatste wedstrijden duidelijk over de schreef gegaan en moet daarom terecht vier duels toekijken. Dit zal FC Groningen erg fijn vinden, want buiten de…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Deze release is nieuw van Attila Marcel Paul is 30 en kan sinds hij op jonge leeftijd zijn ouders verloor niet meer praten. Hij woont bij zijn tantes die hem beschermen tegen de buitenwereld. Dan krijgt hij van een buurvrouw een mysterieus drankje dat zijn oude herinneringen naar boven haalt. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
beste, ik heb de film goodfellas gedownload nu wou ik die ondertittelen en op een dvd branden nu heb ik alle stappen gevolgt onder het kopje: "Film op DVD branden met ondertiteling" nu klopt er alleen iets niet met de plaatje wat jullie aangefen bij mij word er geen audio stream toegevoegd kan iemand mij helpen alvast bedankt groeten coen
Laatste reactie door Coen1324117117, -
Aw:procyclingmanager.ccd
- 1.5k weergaven
kirkhettfield schreef: ccd is een image gemaakt met CloneCD Op de url hieronder kan je een trial van dat pakket downloaden zodat je de image file op cdtjuh kan branden en kan installeren www.slysoft.com
-
Aw:Animated movie's
- 1.6k weergaven
een handleiding hoe animated movie\'s maken denk ik
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Neem een payserver. 7.50 euro per maand. Kan je tot 30 dagen terug kijken wat er is gepost. Straks zelfs tot 50 dagen. O0
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
avi
Laatste reactie door blanckaert, -
LEES DIT FF !!!!!!!!!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 937 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123,