Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:firewall of router
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
lang leve google he jerry
-
ontbrekende files
door Gast rengel- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb een film gedownload en uitgepakt, maar niet alle bestanden zijn compleet en er zitten geen par bestanden bij. Nu heb ik vroeger eens die bestanden opgehaald, maar ik heb geen idee meer op welke server dat was en hoe je command er ook al weer uit moet zien. Zou iemand me hier mee kunnen helpen?
-
Livebox
door Gast gidius- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo mensen, ik heb sinds kort adsl van wanadoo met de Livebox, daarvoor had ik @home en was downloaden niet zo moeilijk want toen had ik niet te maken met een router. maar nu moet ik bij elk programma zelf de poorten openen, ook bij irc dus. alleen weet ik niet welke dat zijn kan iemand mij hierbij helpen?
-
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1.3k weergaven
Zo ziet duken eruit in zijn vrolijke dagen!
-
Aw:Ondertiteling bij DVD
- 1.6k weergaven
de ondertiteling in de avi file zetten en dan pas omzetten naar dvd
-
Connection failed
door noes146- 5 reacties
- 3.1k weergaven
Alles doet het alleen ik krijg connection failed. Iemand een idee hoe ik dit oplos? Trouwens geweldige site. Een uitkomst, echt waar.
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Poorten
- 1.5k weergaven
netvets schreef: Poorten kan je in je router openzetten! En hoe je weet welke poorten je open moet zetten ff met google zoeken naar welke poorten het programma gebruikt die jij gebruikt
-
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1.2k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Modjes! :-)
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: HAHAHHAHAH jah idd stom mail gebeuren! Wordt er helemaal gek van en je kan het gewoon nergens uitvinken ofzo! Ohja jerry heb het verandert in info@duken.nl zie je hoe irri het is Whahahaha, respect :laugh: hahaha ownage, Heb al een rule in me outlook if mail from duken.nl resend to sebasjuh2 :woohoo: HAHAHAHHA jij wint
-
Aw:Modjes! :-)
- 1.4k weergaven
TijN schreef: HAHAHHAHAH jah idd stom mail gebeuren! Wordt er helemaal gek van en je kan het gewoon nergens uitvinken ofzo! Ohja jerry heb het verandert in info@duken.nl zie je hoe irri het is
-
Aw:beveiligde dvd's
- 1.4k weergaven
quistler schreef: met dvd shrink haal je geen beveiligingen er af. wel met het programma anydvd. Jawel Shrink haalt de simpele beveiligingen eraf. Maar de meeste nieuwere beveiligingen enzo daar heb je andere proggie\'s voor nodig. En dan kan je DVD Decrypter gebruiken En wederom bij mij werken die 2 tools perfect! Kan elke dvd fikken en ik gebruik bijna altijd DVD Shrink!
-
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
- 1.4k weergaven
quistler schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad een normaal mens heeft ook geen last van het probleem. maar omdat het een probleem is staat het hier. :cheer: gelukkig ik ben een normaal mens :laugh:
-
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1.4k weergaven
Jij mag mijn systeempie ook wel gebruiken dan hoor als ie af is
-
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Moet je ook je eigen systeem maken is ff 5maanden werk maar dan heb je wat
-
Aw:beveiligde dvd's
- 1.2k weergaven
Met DVD Shrink haal je beveiligingen eraf en DVD Decrypter haalt ook beveiligingen eraf.
-
Aw:Virtuele cd opstarten lukt niet
- 1.4k weergaven
En wat voor foutmeldingen krijg je precies?!?
-
- 1.3k weergaven
kishan4uall schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad
-
- 1.2k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook
-
ircspy.com
door Gast Huyman- 2 reacties
- 3.1k weergaven
deze vraag is misschien een btje dom maarjah... :blush: is ircspy.com nou een site om dvd\'s van te downloaden... ik heb me al aangemeld.. maar kan iemand me uitlegen hoe het werkt??? alvast bedankt....
-
- 1.2k weergaven
haha dat wordt dan de kortste handleiding elke beginner kan toch wel PowerDVD of WinDVD downloaden en een dvd inladen zodat je op je pc de dvd kan kijken?!?! Moet je daar al apart een handleiding voor maken..
-
- 1.4k weergaven
kishan4uall schreef: haha duken zegt ook al 2 jaar dat ik die rechten heb maar heb ze ook nog steeds niet
-
- 1.5k weergaven
Gewoon heel simpel download PowerDVD installeer dat op je pc en laad dan die video_ts map van de film die je wilt zien en je film begint op je pc!
-
Aw:rmvb bestanden
- 1.6k weergaven
Als je gewoon met Nero aangeeft dat je een vcd wilt branden en het bestand selecteert doet Nero de rest zelf voor je. Kan jij hem gewoon in je dvd-speler doen en kijken.
-
Aw:games dwnloaden
- 1k weergaven
via DC++ kan het ook
-
Aw:call of duty
- 1.2k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?