Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 594 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 593 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 593 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
- 0 reacties
- 593 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
hallo, kan er a.u.b. iemand helpen. Hoe komt het dat mijn weg wit is en dat er per renner een zwarte bol is met zijn naam. Ik zi hun fiets niet alleen ee nzwart ovaal met naam. Hoe kan ik dit oplossen help me plzzzzz Het zou heel vriendelijk zijn gtz tito
Laatste reactie door tito07, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 592 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 591 weergaven
De Mol wou juist winnen in die busrace. Want als de mol in de winnende bus zat ging er iets van 3000 van de pot af. Dus Patrick zou best een mol kunnen zijn, pech voor hem dat de versnellingsbak kapot ging
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Ooh ooke ....Damn > ik was aan het sparen voor een 4890 . en nog wat over die M850 http://www.speurders.nl/overzicht/computers-hardware/diversen-en-overige/cooler-master-real-power-m850-850watt-45310637.html En wat is er eigenlijk beter aan de HX850 ? Post Merge: augustus 14, 2009, 09:23:29 am En nog wat over Crossfire ik ga dus een directx 11 kaart kopen volgend jaar als het goed is komen ze dan uit en dan wil ik die met mijn directx10 kaart in crossfire zetten kan dat. En ik had gelezen op de doos dat het x8x8 crossfire is bij dit moederbord http://azerty.nl/8-1126-198869/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-moe.html?tab=tech_specs maar op de site staat dat het ook …
Laatste reactie door Maddock, -
Re: ff voorstellen
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 591 weergaven
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen, schoenen dsquared, welkom op onze online shop, een poging te hebben eenvoudig shopping.Free verzendkosten op alle bestellingen en alle producten zijn allemaal in goede kwaliteit. Belangrijkste producten: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Schoenen Air Structure Triax 91 Nike Air Max Supreme Wildwood Nike Air schoenen Zenyth Nike Air Max schoenen Preview Nike Air Max schoenen Huarache Dsquared Mannen Jeans Dsquared schoenen mannen Dsquared mannen tshirts Dsquared schoenen vrouwen website: www.shopdsquared.com] www.shopdsquared.com. naar uit om met u samenwerken.
-
- 0 reacties
- 591 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
steken er in?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Deze release is nieuw van Cheerful Weather for the Wedding Op de dag van haar bruiloft is Dolly Thatcham alles behalve blij. Op haar slaapkamer verbergt ze zich van de familie in het gezelschap van een fles rum en in twijfel of ze wel met de juiste man trouwt. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 590 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 590 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 590 weergaven
Gewoon een update voor de downloadbare film hit van 2011 moet... Een klik verwijderd... O0 Just Go with It The Green Hornet Gnomeo and Juliet ;D Rango Justin Bieber ??? No Strings Attached :Unknown Battle: Los Angeles :-[ I Am Number Four :geheim: The Adjustment Bureau ----- http://www.fast-debrid.com --> download in 50 file hosting services zoals megaupload, fileserve, MegaVideo, hotfile, rapidshare... :peace:
Laatste reactie door Fast-debrid54, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 589 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
Re: total protection pakket
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 589 weergaven
Of een spel spelen en alles gratis en voor niets op een netbook! Heb je misschien ook minder last van virussen. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 589 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 589 weergaven
Er is weer nieuws er is een limited pc edition verschenen op een website. Het gaat om de game + dlc. Er staat dat deze gereleased wordt in november. Rockstar heeft nog niks bevestigd. Oktober zou nog beter zijn ik wil deze game gewoon spelen Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: september 29, 2011, 12:23:00 Today, we're pleased to announce that L.A. Noire: The Complete Edition will launch on Windows PC, Steam, and OnLive in North America on November 8, 2011 and in Europe on November 11, 2011. In addition to the original full game, L.A. Noire: The Complete Edition for PC will include a multi-use code to access all the previously release…
Laatste reactie door Freddytje,