Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Santos SCC-03 19" 903 mat zwart met wit/oranje letters Ritchey WCS Carbon N.v.t. Chris King Perdido (oranje) KCNC SC Bone Ergon GX3 Leichtbau Rotor SL2 25,4mm 105mm met Ti schroeven Rotor SP1 FRM zadelpenklem (oranje) Terry Liberator Rotor 3D met titanium as 175mm + 55-tands voortandwiel Aerozine bladboutjes (oranje) Chris King Bottom Bracket (oranje) Snubber t.b.v. Gates Carbon Drive N.v.t. Magura HS33 Magura HS33 Rohloff shifters 22-tands titanium achtertandwiel Gates Carbon riem DT Swiss XR4.1 Cer. 28-gts of Mavic XC717 Cer. 28-gts SON-naaf (zwart) Rohloff 8002 CC met QR (zwart) Sapim CX-Ray x28…
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Lange frans agresief :P:P
door Gast Heinen- 0 reacties
- 616 weergaven
K ben niet zo\'n rap/hiphop fan vanwege die mentaliteit die der omheen hangt. Dit soort shit van Frans vind ik een nogal zielig
-
- 0 reacties
- 616 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 616 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
- 0 reacties
- 615 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Oke en later als windows 7 uitkomt dan ook de 64bit versie nemen?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40915.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Voor hip hop liefhebbers
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 614 weergaven
Op deze site worden de meeste albums van die gasten geplaats en ook andere hip hop en rap sterren van over de hele wereld.
-
Re: Laptop gaming
door Netsky!- 1 reactie
- 613 weergaven
Het enigste wat mijn laptop niet aan kan met cod6 is de Video card wat kan ik hier aan doen ====
Laatste reactie door Netsky!, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door SHIDDING, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: :zolid universeel stuurwiel (2006) wel geschikt voor w7? installatieproblemen
door Bart'- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40164.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 613 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 612 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 612 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 611 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 0 reacties
- 611 weergaven
Jup, en deze gaan we natuurlijk ook kijken in de Bioscoop. Het zijn twee films, de 2 topics zijn dus prima
Laatste reactie door Duken, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 611 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan