Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 539 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Jack Falle (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 539 weergaven
Jack Fälle (2011) BRRip | AVI | English | 1h 40 min | 640x272 | XVID - 975 kbps | MP3 - 128 kbps | 702 MB Erscheinungstermin: 21. März 2011 Stars: Olivia Hallinan, Simon Phillips und Tamer Hassan Drehbuch: Paul Tanter Rating: 4.2/10 von 594 IMDb Nutzer Genres: Crime I.M.D.B info Storyline: Ehemalige Undercover-Polizist Jack Adleth kehrt nach London suchen diejenigen, die ihn getötet haben in Amsterdam versucht. Guss Tamer Hassan ......................................... der Boss Simon Phillips ......................................... Jack Olivia Hallinan ......................................... Natasha Alan Ford .......................…
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 539 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 538 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Weet iemands waar ik de 64-Bit versie van Windows Vista Ultimate of Home Premium kan downloaden via Torrents?
Laatste reactie door iKaos, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 538 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 538 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 537 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 537 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 536 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 536 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
Re: ds sites voor games te downloaden
door Gast Lien026- 0 reacties
- 535 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale windows 7 op een andere pc (illegaal) kan zetten. Ik krijg nu steeds de foutmelding dat het niet een legitieme versie is en het bureaublad wordt zwart. Voorheen kon je dit omzeilen maar nu lukt het me niet. 1 versie is al duur genoeg vindt ik.
-
- 0 reacties
- 535 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
stuk achter mix?
door niro- 0 reacties
- 535 weergaven
Hallo members! ik heb een vraag. ik heb een vette mix op t internet gevonden en zou hier graag gemixd stukje van alejandro na zetten, dus als de mix stopt met een klein stukje (1min) van alejandro doorgaan. 1. waar vind ik een gemixd stukje van alejandro 2. hoe moet ik dat stukje erna zetten... 3. kun je alejandro ook zelf mixen, en dan knippen. 4. misschien ( ik zoek nog ff verder) vind ik wel de gemixde versie (een leuke) en dan hoef ik hem alleen nog te knippen maar dan moet ik het wel nog laten doorlopen... ik ben niet gehaast maar zou het graag voor maandag (14/6) klaarhebben, zodat ik in iedergeval kan oefenen met de dans met n paar vrienden :…
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 534 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 534 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 534 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 534 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
Laatste reactie door headsh0t,