Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 530 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 530 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 530 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40519.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
Weet iemands waar ik de 64-Bit versie van Windows Vista Ultimate of Home Premium kan downloaden via Torrents?
Laatste reactie door iKaos, -
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 529 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 1 reactie
- 529 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
Re: ds sites voor games te downloaden
door Gast Lien026- 0 reacties
- 528 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale windows 7 op een andere pc (illegaal) kan zetten. Ik krijg nu steeds de foutmelding dat het niet een legitieme versie is en het bureaublad wordt zwart. Voorheen kon je dit omzeilen maar nu lukt het me niet. 1 versie is al duur genoeg vindt ik.
-
- 0 reacties
- 528 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 528 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 527 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
even voorstellen
door Gast sander0106- 2 reacties
- 527 weergaven
Hallo mijn naam is sander en houdt me vooral bezig met het downloaden van films! Ik hoop dat ik VIA deze forum nog veel van jullie kan leren en zo mijn eigen blog kan bijhouden. Sander
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993, -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 527 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 527 weergaven
SPAM
-
- 0 reacties
- 526 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
stuk achter mix?
door niro- 0 reacties
- 526 weergaven
Hallo members! ik heb een vraag. ik heb een vette mix op t internet gevonden en zou hier graag gemixd stukje van alejandro na zetten, dus als de mix stopt met een klein stukje (1min) van alejandro doorgaan. 1. waar vind ik een gemixd stukje van alejandro 2. hoe moet ik dat stukje erna zetten... 3. kun je alejandro ook zelf mixen, en dan knippen. 4. misschien ( ik zoek nog ff verder) vind ik wel de gemixde versie (een leuke) en dan hoef ik hem alleen nog te knippen maar dan moet ik het wel nog laten doorlopen... ik ben niet gehaast maar zou het graag voor maandag (14/6) klaarhebben, zodat ik in iedergeval kan oefenen met de dans met n paar vrienden :…
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 526 weergaven
spam