Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 517 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 517 weergaven
Hallo. Heb net een dvd gedownload. Speel hem ff af met VLC om te kijken of ie het doet. Bij ftd stond dat er NL ondertitels bij zaten. Zit er dus niet bij. Heb er een gedownload. Maar nu is mijn vraag hoer zet ik deze eronder?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Nieuwe trailer G.I. Joe: Retaliation Na de acht personageposters zien we nu een nieuwe trailer van de film G.I. Joe: Retaliation. In het vervolg op G.I. Joe: The Rise of Cobra nemen de Joe’s het niet alleen op tegen hun aartsvijand, Cobra, maar ook tegen bedreigingen vanuit de regering die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 517 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 517 weergaven
Wie weet een goede video kaart grafische kaart en processor? Wel waar ik mee kan gamen zoals gta 4 fallout 3 COD MW 2
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 517 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Releasedatum: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete virtuele [...] Het volledige artikel bekijken
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 517 weergaven
-
- 0 reacties
- 517 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 517 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 516 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38325.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 516 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 515 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
wat moet ik daar dan downloaden?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40519.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
- 0 reacties
- 514 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39666.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
Pullblox NDSS levels Zoals eerder aangekondigd zijn vanaf vandaag een 5-tal exclusieve Pullblox levels beschikbaar op NDSS. Simpelweg de QR code scannen en spelen maar, de levels zijn makkelijk tot medium. Prima te doen dus! Pullblox is beschikbaar in de Nintendo eShop voor 6 euro, zeker een aanrader. Als je [...] Het volledige artikel bekijken
Re: total protection pakket
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 513 weergaven
Of een spel spelen en alles gratis en voor niets op een netbook! Heb je misschien ook minder last van virussen. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 513 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37806.0[/iurl]
- 0 reacties
- 513 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,