Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 479 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 478 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 478 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 478 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 478 weergaven
Mijn eigen forum, daar staan wel wat DS games in, er komen er ook elke dag bij, of je kan zelf vragen welke dat je wilt. Het is wel met nieuwsgroepen te downloaden. www.nzb2day.com
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
good luck the day
door hanin12- 0 reacties
- 477 weergaven
heej ik zoek een liedje maar ik ken de naam niet....ik hoorde wel dit stuk :tarietarietam tatietarietaritam everone good luck the day,, good luck the day, good luck the day maar bij tatiertarietam hoort zo melodietje...En je hoort dat stuk vaak tijdens nick junior .......
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 477 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 477 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 476 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 476 weergaven
Je kunt het beste een ATI of en NVIDIA videokaart nemen dat ben je zeker van goede prestaties vind ik zelf.
Laatste reactie door Wous, -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 475 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 475 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 475 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
- 0 reacties
- 475 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
- 0 reacties
- 474 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
- 0 reacties
- 474 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 474 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37806.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 474 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
- 0 reacties
- 473 weergaven
Natuurlijk, ga ik deze zelf ook in de bioscoop bekijken. Via bronnen wordt er verteld dat dit deel wel in 3D uitkomt. Alleen jammer dat het nog zolang duurt, terwijl de film al helemaal klaar is.
Laatste reactie door Robbert, -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 473 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 473 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 473 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 473 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Re: MSN probleem bij aanmelden - 8000401a
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 473 weergaven
Ik heb ook ondervonden hetzelfde probleem.
-
- 0 reacties
- 473 weergaven
Wie weet een goede video kaart grafische kaart en processor? Wel waar ik mee kan gamen zoals gta 4 fallout 3 COD MW 2
Laatste reactie door Rikkert.,