Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:ik heb Daemon Tools gedownload maar hij opent
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoe bedoel je hij opent niet? als je via start - programma\'s - daemon tools en daar hem opstart opent hij niets? Als het goed is zie je ook rechtsonderin bij windows waar de tijd staat een icoontje van daemon tools. Zie je die wel en kan je daar wel dingen \'mounten\'?
-
Aw:AVI Omzetten - Hulp -
- 1.5k weergaven
leecherhehe schreef: Bekijk idd eerst maar eens wat er in die map zit? Want ik heb zo\'n vermoeden dat jij die .avi file gewoon naar de video_ts map hebt gekopieerd?
-
Aw:Image branden van spelletjes..
- 1.4k weergaven
Ga naar www.gamecopyworld.com en zoek daar de NO-CD crack voor die 2 games. En je zou ze dan kunnen spelen
-
Aw:na het downloaden...?
- 1.5k weergaven
een bin en cue file is een image file. Dus als je nero opstart heb je onder 1 van die opties daarboven bij bestand enz. ergens staan van een image file inladen (ofzoiets) Die optie moet je kiezen en dan naar je bin en cue file verwijzen.
-
Aw:site
- 1.5k weergaven
Of gewoon van die Content Management Systemen. Zoek zoiets in google zijn er honderden en kan je al draaiend hebben zonder al te veel html kennis. Maar ik raad je wel aan om je in ieder geval te gaan verdiepen in die talen is wel makkelijker dat je weet wat je doet zeg maar
-
Aw:ondertiteling in film
- 1.5k weergaven
dat .rar bestandje uitpakken met winrar (www.rarlab.com) en dan heb je wel de goede bestandjes
-
Aw:na het downloaden...?
- 1.2k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.
-
Aw:heb een groot probleem
- 1.4k weergaven
is die torrent dan niet gewoon zo langzaam?
-
Aw:WEET IEMAND HET?
- 1.1k weergaven
Kijk gewoon bij 1 van de download programma\'s waar een handleiding van is bij Leren Downloaden hier in de linker navigatie balk
-
Aw:kurzweil 3000
door Gast- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hey, ik ben ook op zoek naar kurzweil 3000. ik heb alleen een demo het is tekst naar spraak programma kikkie
-
Aw:GTA San Andreas
- 1.5k weergaven
Stijntjuh schreef: Hij is volgens mij wel bij elk download programma te krijgen gewoon in de search inkloppen en je vindt het wel
-
Aw:Pop-Up
- 1.6k weergaven
NijNke schreef: en wat snap je nog niet?
-
Pop-Up
door Gast geke- 8 reacties
- 3.4k weergaven
als ik bij mij op dat #.. druk dan opent hij een nieuw scherm en zegt de pagina kan niet worden weergegeven. maar hij opent mIRC niet. En dat is toch wel de bedoeling. De bot is wel groen en hij was net 5 min. geleden geupdated. Hoe krijg ik het dan toch voor elkaar om het bestand te laten openene in mIRC? Alvast bedankt
-
Aw:downloaden
- 1.8k weergaven
Het is altijd in het rood Tenzij je de kleuren aangepast hebt
-
Bots
door Gast geke- 1 reactie
- 3.2k weergaven
hoii bij mij zijn al diie bots rood hoe kan dat???? geen enkele is grOen?? wie helpt me ermee alsjebliieft alvast bedankt...
Laatste reactie door Duken, -
VRAAG
door Gast Hendrickx- 4 reacties
- 3.1k weergaven
als ik iets wil downloaden komter te staan file rejected en file type ignored
-
Aw:downloaden en dan???
- 1.3k weergaven
Hier een vervolg handleiding: http://www.duken.nl/content/view/19/50/
-
Aw:ts bestanden
- 1.6k weergaven
Krijg je nog foutmeldingen?!?! Of met welke tools heb je het al geprobeerd? Aan ook al geprobeerd niets helpt hebben we erg weinig aan. ts bestanden zijn video bestanden dat weet ik. Maar hoe je dat moet branden :S Ik weet dat xbox games op dvd zijn gebrand dus probeer dvd brandprogramma\'s (nero - dvdshrink - easy dvd creator - enz.)
-
Aw:VOB Files
- 1.5k weergaven
Download DVDShrink Open DVDShrink Open de locatie van je bestandjes. En kies voor Backup En doe een lege dvd in je dvdbrander. Succes
-
Aw:FAQ Errors in bittorrent en wat beteken ze
- 1.3k weergaven
chocoladepazta schreef: Ken je dit niet zelf vertalen :S Bad data from tracker - Beschadigde data van aanbieder Dus er is iets mis met die link naar de torrent, die torrent is gewoon niet goed.
-
Aw:ts bestanden
- 1.2k weergaven
Al geprobeerd met een dvd brandprogramma?
-
Aw:Vraag??
- 1.4k weergaven
Om te branden selecteer gewoon de cue file en hij pakt automatisch de bin file waar alles instaat en hij brandt er netjes een cd van. Om hem te mounten en dan te installeren moet je gewoon eerst cd1 doen dan vraagt hij voor cd2 dan mount je cd2 en druk je op verder gaan en datzelfde doe je als hij vraagt om cd3. Als je wilt spelen zal hij wel om een cd vragen. (ik weet niet welke cd hij nodig heeft om te spelen moet je even proberen door cd1, cd2 of cd3 te mounten en de game op te starten) Wat je ook kan doen is een no-cd crack downloaden en gebruiken en dan kan je zonder cd spelen (als er een no-cd crack beschikbaar is voor die game) Die crack kan je zoeken op: www.g…
-
Aw:wat doe ik hier verkeerd?/?
- 1.3k weergaven
Doe is: convert_C:_/fs:ntfs ( _ betekent spatie)
-
Aw:plaken lukt niet
- 1.2k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
plaken lukt niet
door Gast sjef- 1 reactie
- 2.5k weergaven
lukt me niet om dat in het balkje te plakken, wanneer ik op # bij een server heb geklikt kan ik niets plakken, hoe komt dat? de_cock_vincent@hotmail.com merci greets