Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 970 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
X factor UK
door gerwin100- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey Vanavond beginnen de live shows van X Factor in de UK. Dat wil ik dus online kijken maar dan zeurt ie over dat ik niet in de UK ben. Dat de video dan niet beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit vanavond toch online kan kijken? Gerwin
Laatste reactie door gerwin100, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 676 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 647 weergaven
beste mensen, overal waar ik inlog met internet explorer onthoudt hij mijn wachtwoord niet? ik vink de optie onthouden aan. maar er gebeurd niks etc. het is erg irritant.
Laatste reactie door quikfast, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40800.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
. Argo Argo vertelt het verhaal van zes Amerikanen die wisten te ontsnappen tijdens de gijzeling van de VS-ambassade in Iran. CIA-agent Tony Mendez wordt ingeschakeld om de zes uit Iran te krijgen. Hij bedenkt een ongelooflijk plan waarbij de zes worden gepresenteerd als een Canadese filmcrew. Regie: Ben Affleck [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
De download is nieuw van DAGLICHT Diederik van Rooijen met: Angela Schijf (Iris), Derek de Lint (Twan Benschop), Monique van de Ven (moeder), Fedja van Huêt (Ray), Thijs Römer (Peter Benschop), Victor Löw (Lode), Matteo van der Grijn (Mo), Jaap Spijkers (Sam Dijksman), Johan Siefken (bewaker FPC), Joop Keesmaat (meneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 946 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van LOENATIK, TE GEK! Johan Timmers met: John Buijsman (Dr. Doolittle), Rogier Philipoom (Boris), Martin van Waardenberg (Majoor), Karin van Holst Pellekaan (Bep Brul), Dick van den Toorn (Fats), Jacqueline Blom (zuster ten Hoeven), Mark Rietman (René), Catharina Haverkamp (mevrouw de Haas), Walter Crommelin (Bomhoff), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
. Jessabelle Als Jessabelle (“Sarah Snook”) een ernstig auto ongeluk krijgt, keert ze terug naar het huis waar ze haar jeugd heeft doorgebracht. Het idee is om In rust haar tijd door te brengen, Het huis verbergt echter een gekwelde geest, die erop staat om Jessabelle niet te laten vertrekken. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
Aw:revconnect
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Omdat als je de eerste keer een nieuwe map shared gaat het pakket kijken wat er instaat en hoeveel gig het is. (hashing heet dat dacht ik uit mijn hoofd) Je ziet dat ook als het goed is linksonder lopen. En langzaam worden dus die gigabytes steeds meer in je share. Hij moet ze gewoon eerst alle 20 gig nalopen dus dat duurt wel eventjes!
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Dowloaden met FTP. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16694.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Je zal wel geknepen worden door je provider. Neem anders een payserver. bv. www.eweka.nl Dan heb je altijd de maximum download snelheid. (die van je provider)
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
ik ben dus totaal nieuw op het gebied van nieuwsgroepen.. heb de handleiding helemaal gelezen en alles lukt. (heb caiway als provider) todat ik wil gaan downloaden.. ik heb dus 2 groepen gekozen, alt.binaries.hdtv en alt.binaries.movies (als iemand nog een goede weet voor films.. leef je uit) heb ze allebei full update gedaan. ik kan kiezen uit heel veel films.. dus laat ik er 1 doen. ik klikte er op 1 en hij was aan het downloaden .. geen probleem 10 sec en dan was ie klaar. maar hier ga ik denk ik in de fout. ik klikte er maar op 1. maar er stonde er heel veel op met allemaal precies de zelfde naam. moet k ze dan allemaal downloaden of niet? en wat als ik ze gedown…
Laatste reactie door Julien, -
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom,