Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 516 weergaven
vraag het eens in het centrale topic van Black ops. grt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Hallo Allemaal, Ik wil graag een paar filmpjes maken van een spel op mijn DS. Dus een soort capturing shizzle. ;D Kan dat i.c.m. een R4 kaartje? (met een homebrew proggie?) Of moet ik een DS emulator downloaden en dan met Hypercam werken? Ik hoop dat jullie het snappen, en kunnen beantwoorden! Alvast heel hartelijk dank O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 514 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42217.0[/iurl]
- 0 reacties
- 514 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Release Date: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Actie release Beschrijving Prachtige set van widgets waaronder klok + weer, met enkele togglesBeautiful set Widgets met klok widget, klok en het weer widget, weer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Source Code (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 514 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 512 weergaven
Hoezo ben je eigelijk gebanned? als je hebt zitten lopen hacken vind ik het eigen sguld
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
Inversion-SKIDROW Inversion-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Inversion-SKIDROW Release Date: 27.07.2012 Retail Datum: 27-07-2012 Bestandsnaam: Inversion-SKIDROW.iso Bron: DVD Maat: 4 GB Genre: Third-Person Shooter Bescherming: Steam Uitgegeven door: Namco Bandai Ontwikkeld door: Saber Interactive release Beschrijving ligt in de nabije toekomst, de rustige vrede genoten door de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 512 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36661.0[/iurl]
test
- 0 reacties
- 511 weergaven
ow heel er sorry voor de foutpost idd duken je hebt gelijk eerst beter lezen O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Het is al gelukt! Bedankt Gr. NetSpin
Laatste reactie door NetSpin, -
Even voorstellen
door 1111111- 0 reacties
- 510 weergaven
omdat ik problemen heb met de VLC mediaplayer ben ik naar een gebruikershandleiding gaan zoeken, via de gebruikershandleiding ben ik bij dit forum terecht gekomen. Ik heb op mijn pc XP opnieuw geïnstalleerd, alles werkt perfect maar niet de VLC mediaplayer of andere players. Aangezien ik altijd met de VLC mediaplayer gewerkt heb, hoop ik dat iemand mijn probleem op kan lossen. Sommige AVI en MOV bestanden worden normaal afgespeeld, andere AVI en MOV bestanden die ik met de zelfde camera en vaak ook nog op de zelfde dag heb opgenomen worden niet afgespeeld. bij sommige is een voorbeeld plaatje te zien bij andere het VLC LOGO, zie bijlage 1. bij de AVI of MOV bestanden …
Laatste reactie door 1111111, -
Re: Datum Spots
door HQ78- 0 reacties
- 510 weergaven
Ik heb dl2d als payserver,maar zoals jij het beschreven had lukte me het niet.Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken.Dus ik heb news2.neva.ru nu gewoon ingevuld als standaard in het inlogscherm.verder geen wachtwoord.dl2d heeft een retentie van 600 dagen"plus
Laatste reactie door HQ78, -
Santos SCC-03 19" 903 mat zwart met wit/oranje letters Ritchey WCS Carbon N.v.t. Chris King Perdido (oranje) KCNC SC Bone Ergon GX3 Leichtbau Rotor SL2 25,4mm 105mm met Ti schroeven Rotor SP1 FRM zadelpenklem (oranje) Terry Liberator Rotor 3D met titanium as 175mm + 55-tands voortandwiel Aerozine bladboutjes (oranje) Chris King Bottom Bracket (oranje) Snubber t.b.v. Gates Carbon Drive N.v.t. Magura HS33 Magura HS33 Rohloff shifters 22-tands titanium achtertandwiel Gates Carbon riem DT Swiss XR4.1 Cer. 28-gts of Mavic XC717 Cer. 28-gts SON-naaf (zwart) Rohloff 8002 CC met QR (zwart) Sapim CX-Ray x28…
Laatste reactie door Tom, -
Re: PC €400,-
door IfElse- 0 reacties
- 509 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B259143%5D=1&product%5B358379%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B283855%5D=1&product%5B341942%5D=1&product%5B256839%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B302411%5D=1 Die samenstelling had een vriend voor mij gemaakt... Misschien kan je daar nog dingen goedkoper maken zodat hij aan jou budget voldoet? Ik heb zelf ondertussen al een betere samenstelling door onze expert Tom
Laatste reactie door IfElse, -
Re: MSN probleem bij aanmelden - 8000401a
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 508 weergaven
Ik heb ook ondervonden hetzelfde probleem.
-
- 0 reacties
- 507 weergaven
I instal Spotify allarm on my PC. I love this design. Spotify Alarm is heir http://fastyshare.com/bwsepe01ihRhcb6
Laatste reactie door saylars, -
URL verbergen
door Laura_0623- 0 reacties
- 506 weergaven
Ik heb een probleem, Ik heb een koppeling op hyves gezet, maar dan staat er gewoon de URL. Hoe kan ik de URL verbergen en er eigen tekst voor in de plaats zet? Dat je bijvoorbeeld 'filmpje' neerzet i.p.v. ofzo. En als je dan op 'filmpje' klikt, dat je wel naar die site gelinkt wordt.
Laatste reactie door Laura_0623, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38888.0[/iurl]
test.1237
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Releasedatum: 20-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Bron: DVD9 Grootte: 15,3 GB Regio: GRATIS Genre: Actie Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy Op de markt Beschrijving Tegen de achtergrond van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 506 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40801.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,