Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 572 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
en heeft u de laatste DirectX versie? zoniet raad ik je aan even te updaten
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 571 weergaven
Als je het toch over beveiliging hebt... https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Een ondertiteling van een Blu-ray rippen naar een srt.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 570 weergaven
Doc PDF Ik ga uitleg geven hoe je van een Blu-ray een ondertiling kan rippen ,en kan omzetten naar een srt bestand. De benodigdheden zijn: HdBrStreamExtractor -> http://www.mediafire.com/?cddcmke6mgglldv suprip-1.16 -> http://www.mediafire.com/file/oaclqv1cc1ghcta/suprip-1.16.exe Subtitle Edit 3.0 -> http://www.mediafire.com/?6em76qvaq0agzy9 Hoofdstuk 1 . We gaan eerst een sup rippen van een Blu-ray. Open HdBrStreamExtractor. Klik op "select Input Folder". Ga naar het mapje BDMV van je Blu-ray . Klik op ok klik op "Feature". HdBrStreamExtractor analyseert BDMV. De inhoud wordt weergegeven. Vink de sup aan die we wille…
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Kleiner als een antenne ik zie m toch niet dus maakt niet uit Dan wordt t een van de usb WiFi adapters. Iemand daar nog een mening over? Zijn de WiFi adapters (3 posts terug) goed? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Wel on topic blijven he.
Laatste reactie door Joran-PCM, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 569 weergaven
Ben zelf ook ajax supporter, en ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als je kijkt wat voor problemen die kerel maakt, en hoe hij staat te spelen. Het publiek laat weten dat ze el hamdaoui niet moeten.
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 569 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 2 reacties
- 568 weergaven
een vriend van me heeft een iphone 3GS. hij heeft als standaard app de appstore. hij heeft een andere zoekmachine gedownload waar je veel meer gratis apps kan downloaden. dus eigenlijk een soort van 2e appstore. kan je ook zo iets downloaden voor android
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Geachte leden,wie kan me helpen...Spellen voor de x box 360 Ik heb Fifa 2010 South Africa en Splitter Cell Convection gedownload,het waren dvd en iso bestanden gecontroleerd met abgx ze waren staelth ik heb diverse malen geprobeerd deze met Img Burn te branden komt telkens met het bericht I/O Error. Ik heb verschillende spellen van andere popsters van nieuwsgroepen gedownload,maar het blijft zo. Ik heb de layerbreak goed ingesteld. Ik gebruik nieuwe Verbatim DL Wie kan mij helpen.. Mvg.thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
@DukeN zie je plaatje niet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 568 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 567 weergaven
ik had 2 staan dede het elbij niet ik heb moeten doen via eenbalk bover de gewonem start balk en dan dat cdtjes. maar mij lukt niet..
Laatste reactie door ramon16, -
Gummy Bears
door Gast khrachara- 0 reacties
- 567 weergaven
Gummy Bears MiniGolf PAL WII-ZER0 English | Platform: Wii | Release: 2011-08-03 | Publisher: Enjoy Gaming | Region: EUROPE | 4.33 GB Genre: Sports Transport yourself to a wonderful fairy tale land full of color and cheer! Gummy Bears MiniGolf can be enjoyed by up to four friends or family members of any age, or on your own. Collect achievements, purchase unique Gummy Bear merchandise, and customize nine unique holes for a personalized adventure! Experience enhanced swing control with Wii Motion Plus! Come play in the fantastic world of Gummy Bears! Screenshots Download http://www.filesonic.com/file/1623779751/Gummy_Bears_MiniGolf_PAL_WII-ZER0.part0…
-
Re: hallo
door Gast carolsmith- 1 reactie
- 567 weergaven
Hallo vrienden, mijn naam is Dana en ik ben ook newbie in dit forum
-
- 1 reactie
- 567 weergaven
Ze zijn nog niet verkocht. Wat wil je er voor geven? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38888.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 566 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41615.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
URL verbergen
door Laura_0623- 0 reacties
- 565 weergaven
Ik heb een probleem, Ik heb een koppeling op hyves gezet, maar dan staat er gewoon de URL. Hoe kan ik de URL verbergen en er eigen tekst voor in de plaats zet? Dat je bijvoorbeeld 'filmpje' neerzet i.p.v. ofzo. En als je dan op 'filmpje' klikt, dat je wel naar die site gelinkt wordt.
Laatste reactie door Laura_0623,