Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 7,2k weergaven
Gevonden Cuatro lunas In dit vierluik volgen de we vier verhalen over homoseksuele relaties, over hoe de mannen de liefde ontdekken en hoe de omgeving er mee omgaat. Alle vier de verhalen spelen zich af binnen verschillende generaties. Regie: Sergio Tovar Velarde Met: Cesar Ramos, Karina Gidi, Marta Aura, Alonso […] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
virus probleem met mirc zoek site's
door Gast willem57- 0 reacties
- 2k weergaven
ik download nu met mirc, gaat goed (valt wel mee hoe moeilijk t is). maar ik krijg vaak virus meldingen als ik op de zoeksite\'s ben. hebben meer daar last van? groeten terp
-
Aw:gamez gamez gamez
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
LOL Counter Strike 2D wat moet ik me daarbij voorstellen :laugh:
-
Aw:IDEA
- 1,4k weergaven
Nieuwe releases zou wel kunnen op zich van alle paketten die we een beetje in handleidingen behandelen en waar op forum veel vraag naar is. Zal alleen heel veel bandbreedte kosten weet niet of Duken dat iets vindt
-
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Kijk op http://www.binaries4all.nl/ftd/ Download ftd3.7 en installeer deze. Met dit programma kan je zien wat er zoal gepost wordt. Lees de handleiding die op de site staat. Het enigste wat je nodig hebt zijn nzb files. Ook hierover valt er heel wat te lezen op deze site. Na het installeren van ftd3.7 moet je ftd watchdog installeren. http://www.binaries4all.nl/ftdwatchdog/ Dit is echt de snelste manier. In ftd3.7 zoek je op wat je wilt downloaden. Dan hoef je alleen nog maar rechtsboven te klikken (watchdog in ftd) Lees even de handleiding. Na het openen van de nieuwe site hoef je alleen jouw file aan te vinken en klikken op maak NZB. Deze opslaan in de map…
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
LEES DIT FF!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 913 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 864 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27782.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
voor de sier. ik vind het er vet uitzien
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 470 weergaven
Misschien eens handig om de links Van DHRJ te bekijken Sent from my E130 using Tapatalk
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
American Pie: The Reunion De vriendengroep uit “American Pie” is weer terug. Alle personages keren terug voor de reünie van een school. Tijdens het weekend komen ze erachter wat er is veranderd en hoe hun vriendschap is ontwikkeld. Regie: Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg Met: Seann William Scott, Jason Biggs, Alyson [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 496 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher de originele v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! ‘ssLauncher de Original’ wordt de uitvoering van alle functies van ssLauncher (gratis versie). [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
Unieke download van Avengers: Age of Ultron Tony Stark (“Robert Downey Jr.”) wil zijn collega’s ietwat ontzien en ontwikkelt een AI-programma dat moet helpen met boeven vangen. Maar deze kunstmatige intelligentie is iets té slim en trekt al snel zijn eigen conclusies. Dus moeten de Avengers de handen weer ineen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:VCD stopt na 2 seconden in dvd speler
- 1,4k weergaven
Gaat hij gewoon uit je dvd speler of spuugt hij de film eruit of begint hij opnieuw wat doet hij precies na die 2 seconden?? En heb je al vaker een vcd bekeken in je dvd speler?
-
Aw:vob bestand gebrand en geen beeld
- 1,2k weergaven
Heb je een dvd-speler die regiovrij is? Heb je een dvd-speler in je pc waar je hem op kan testen? Werkt ie daarin wel....
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
O0
Laatste reactie door Duken, -
LEES DIT FF SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 943 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 763 weergaven
[spam]