Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
-
Laatste reactie door balletje23, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 821 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29337.msg133966/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Aw:Lange frans agresief :P:P
door Gast Heinen- 0 reacties
- 554 weergaven
K ben niet zo\'n rap/hiphop fan vanwege die mentaliteit die der omheen hangt. Dit soort shit van Frans vind ik een nogal zielig
-
- 0 reacties
- 519 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39571.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 390 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40886.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Gevonden NIJNTJE DE FILM ook: Miffy the movieHans Perk Stemmen: Barry Atsma (Vader Pluis), Eva Poppink (Nijntje), Hanna Verboom (Snuffie), Huub van der Lubbe (Dierenoppasser), Isa Hoes (Moeder Pluis), Marc-Marie Huijbregts (Knorretje) Scenario: James Still, naar de verhalen van Dick Bruna. Nijntje, Nina, Knorretje en Snuffie gaan op speurtocht door [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Paranormal Activity: The Marked Ones Een groep feestgangers onderzoekt met een camera de dood van een vrouw, dat vlak bij het feest is gebeurd. Daarna ontdekt Jesse een symbool op zijn arm, waarna er onverklaarbare dingen rondom hem gebeuren. Jesse’s vrienden en familie proberen hem van deze vloek te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Divergent De verre toekomst van Chicago. De bevolking is verdeeld in vijf groepen. In welke groep een mens zit, ligt aan de persoonlijkheid. Tiener Tris Prior is divergent, zij zal nooit in één groep thuishoren. Tris ontdekt een samenzwering om alle divergenten te vermoorden. Regie: Neil Burger Met: Kate Winslet, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:ondertiteling op DVD branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
4,2 past toch gewoon op een dvd?
-
Aw:Dc++ Op de Livebox
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,7k weergaven
poorten openen moet je ook met een gewone router....en zo\'n livebox ik weet niet precies wat dat inhoudt of is
-
Aw:welke film is nog zeer goed
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe James Bond. Alleen die komt pas 27november in de bios
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb hier zelf enkele maanden geleden naar gekeken, ik wou CAM films verbeteren. Het is de moeite niet waard. Geluid kan je wel redelijk recht trekken, maar video niet. Er zijn natuurlijk wel manieren om het te doen, maar dan heb je zeer professionele, peperdure, apparatuur nodig. GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik denk that xp is noch beeter
Laatste reactie door deli_dumrul, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heeft iemand ergens een geldige serial voor Hitman Pro 3?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak,
