Jump to content

Description

Chris is een losgeslagen, onorthodoxe kerstman die zijn populariteit gestaag ziet dalen. Billy, een 12-jarig jochie, ontdekt dat de kerstman bij hem een brok steenkool in zijn kerstkous heeft gestopt. Vervolgens huurt hij een huurmoordenaar, Skinny Man genaamd, in om de kerstman te vermoorden.

Download information

If Fatman appears online, you can also download or stream it. By downloading the movie, you can watch it anytime, anywhere; even without internet. There are several services that allow you to download movies for a friendly price, and subtitles are included. Please note that downloading a movie takes up space on your computer, tablet or phone.

If you do not have enough space or want to watch faster, it is more convenient to stream the film via a service such as Pathe Thuis. That way you don't have to wait for the movie to download.

• Search Fatman.mkv (As long as a movie in theaters, it is usually not yet possible to stream it from Netflix, Amazon, Disney +, Videoland etc or download it)

This information is for informational and educational purposes only. You won't find direct torrents, downloads, or links to movies here.

Via this link the offer of Fatman can be found on film.nl.

Download Fatman Torrent / NZB / Stream

Direct links to websites for the movie% MOVIENAME% 2020 NZB, torrent, stream or download file and may not be placed on Duken.nl. Discussions, reviews, consultations and tips about watching (online) are allowed.

More information in our house rules.

User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding. Een vereiste tegenwoordig, gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Who was online  2 Users were Online in the last 2 hours

• Laatste berichten

• I-Telligent: 12 maanden voor de prijs van 8 maanden. Gebruik hiervoor code 'happy2021' Geldig t/m 28 februari 2021. Hier volgen de stappen om gebruik te maken van deze actie: Stap 1. u gaat naar naar onze pre-paid pagina via deze link: https://www.i-telligent.nl/prepaid Stap 2. u vult uw gegevens in op de pagina Stap 3. voer de volgende actiecode in: happy2021 Stap 4. u selecteert onderaan in het drop down menu bij “product” uw gewenste bandbreedte (Standard 50Mbit, Luxe 250Mbit of Deluxe Unlimited) Stap 5. u selecteert in het volgende drop down menu 12 maanden Stap 6. klik op BESTEL (In de email die u automatisch ontvangt, wordt het juiste bedrag aangegeven dat u dient over te maken.)
    • Ik had al een vermoeden dat het scam was, wat jammer!  Ik haalde mijn kranten altijd op Avaxhome (bijvoorbeeld voor De Morgen), maar de poster is gestopt met posten van alle Nederlandstalige kranten sinds 29 juni 2020). Zo werd het posten ook gestopt voor Het Financieele Dagblad (Het Financieele Dagblad), de Volkskrant (De Volkskrant), Algemeen Dagblad (Algemeen Dagblad), etc. Met andere woorden, 29 juni 2020 was een zwarte dag voor mij! 😅 Op spotweb heb ik ook gezien dat force4fun De Morgen poste, maar is gestopt met posten sinds juni 2019, force4fun.today bestaat niet meer blijkbaar.  Bedankt dat u eens wil kijken voor mij! ✌️ 
  • Statistics

• Movies
      190
    • TV Shows
      79
    • Comments
      43
    • Reviews
      14

Latest Movie
    By Monkie
    Type: TV Show