Jump to content

The Avengers

(0 reviews)

Description

The Avengers zijn een buitengewoon team van superhelden. Wanneer een onverwachte vijand opduikt die een bedreiging vormt voor de wereldwijde veiligheid heeft Nick Fury, directeur van de internationale vredesmacht S.H.I.E.L.D., een team nodig om de wereld te redden van de ondergang.

Download information

If The Avengers appears online, you can also download or stream it. By downloading the movie, you can watch it anytime, anywhere; even without internet. There are several services that allow you to download movies for a friendly price, and subtitles are included. Please note that downloading a movie takes up space on your computer, tablet or phone.

If you do not have enough space or want to watch faster, it is more convenient to stream the film via a service such as Pathe Thuis. That way you don't have to wait for the movie to download.

• Search The Avengers.mkv (As long as a movie in theaters, it is usually not yet possible to stream it from Netflix, Amazon, Disney +, Videoland etc or download it)

This information is for informational and educational purposes only. You won't find direct torrents, downloads, or links to movies here.

Via this link the offer of The Avengers can be found on film.nl.

Download The Avengers Torrent / NZB / Stream

Direct links to websites for the movie% MOVIENAME% 2020 NZB, torrent, stream or download file and may not be placed on Duken.nl. Discussions, reviews, consultations and tips about watching (online) are allowed.

More information in our house rules.

User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Who was online  3 Users were Online in the last 2 hours

• Laatste berichten

• Goede morgen @pcworld, Ik heb geprobeerd je te helpen met jouw Any Weblock probleem, maar ik kan niet meer doen dan helpen zoeken naar mogelijke oplossingen die te vinden zijn op het internet. Ik heb zelf niet de kennis om dit probleem bij jou weg te nemen. Ik heb nog 2 linkjes voor je naar pagina's waar je met een stukje software Any Weblock volledig mee moet kunnen verwijderen, maar die zijn helaas Engelstalig. Bloatwareremover en Uninstallhelps.
    • mijn account ook graag verwijderen, heb ook pm gestuurd
    • heb nu gedaan merevo uninstaller en toch blijf alled geblockkeer op mijn laptop   raar   heb een.paar foto toegevoegd  is op dit moment
  • Statistics

• Movies
      214
    • TV Shows
      83
    • Comments
      51
    • Reviews
      18

Latest Movie
    By William
    Type: Movie
    Running Time: 1hr 33min
  • Popular Contributors

• Similar Content

• By chevycaprice
      Beste Forum leden.
      Weet er iemand waar ik marvel's the avengers in het nederlands (ondertitelt) kan downloaden voor mijn zoon.
      Alvast bedankt voor jullie hulp
    • By Duken
      [table]
      [th]

The Avengers
      [/th]

[td]
      [/td]
      [/table]
      [table]
      [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

[td2]Genre:[/td2][td2]Actie / Sciencefiction[/td2][td2]Film link:[/td2][td2]http://www.moviemeter.nl/film/78348[/td2]
      [td2]Regisseur:[/td2][td2]Joss Whedon[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]Vanaf 25 april in de bioscoop[/td2]
      [td2]Acteurs:[/td2][td2]Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson en Chris Evans[/td2][td2][/td2][td2][/td2][/table]
      [table][th]

Verhaal lijn
      [/th][/table]
      Na Captain America, Thor, The Hulk & Iron Man worden ze nu allemaal in een team samengebracht met de titel “The Avengers”. Dit uiteraard ook naar de gelijknamige stripverhalen die hierover bestaan.
      Wij zijn fan van alle Marvel movies die er tot nu toe zijn uitgebracht en we zien daarom ook uit naar deze film.
      [table]
      [th]Trailers Video's[/th]

[td2] [/td2][/table]
      [table]
      [th]Screenshots afbeeldingen[/th]

[td2][/td2]
      [td2][/td2][/table]
      Directe links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.
  • Create New...