Spring naar bijdragen

10 afleveringen

  • Te zien vanaf 16-11-23

    1: Nasleep

    Cate reist naar Japan op zoek naar antwoorden over haar vader en ontdekt een schokkend geheim. Keiko, Lee en Billy onderzoeken een theorie over Titanen.
    + Episode Details
  • 1: Nasleep

    Te zien vanaf: 16-11-23
    Cate reist naar Japan op zoek naar antwoorden over haar vader en ontdekt een schokkend geheim. Keiko, Lee en Billy onderzoeken een theorie over Titanen.

  • Te zien vanaf 16-11-23

    2: Vertrek

    Monarch zit Cate, Kentaro en May op de hielen in hun zoektocht naar een belangrijk persoon. Keiko, Lee en Billy doen een verrassende ontdekking.
    + Episode Details
  • 2: Vertrek

    Te zien vanaf: 16-11-23
    Monarch zit Cate, Kentaro en May op de hielen in hun zoektocht naar een belangrijk persoon. Keiko, Lee en Billy doen een verrassende ontdekking.

  • Te zien vanaf 21-11-23

    3: Geheimen en leugens

    Shaw neemt het team mee naar Alaska voor een gevaarlijke zoektocht naar Hiroshi. Keiko, Lee en Billy delen hun resultaten met generaal Puckett.
    + Episode Details
  • 3: Geheimen en leugens

    Te zien vanaf: 21-11-23
    Shaw neemt het team mee naar Alaska voor een gevaarlijke zoektocht naar Hiroshi. Keiko, Lee en Billy delen hun resultaten met generaal Puckett.

  • Te zien vanaf 30-11-23

    4: Parallellen en psyche

    Het team komt na een nipte ontsnapping vast te zitten op de bevroren toendra. Kentaro kijkt terug op zijn relaties.
    + Episode Details
  • 4: Parallellen en psyche

    Te zien vanaf: 30-11-23
    Het team komt na een nipte ontsnapping vast te zitten op de bevroren toendra. Kentaro kijkt terug op zijn relaties.

  • Te zien vanaf 07-12-23

    5: De uitweg

    Cates traumatische herinneringen aan G-Day komen bovendrijven als ze met Kentaro en May de overblijfselen van San Francisco trotseert.
    + Episode Details
  • 5: De uitweg

    Te zien vanaf: 07-12-23
    Cates traumatische herinneringen aan G-Day komen bovendrijven als ze met Kentaro en May de overblijfselen van San Francisco trotseert.

  • Te zien vanaf 14-12-23

    6: Angstaanjagende wonderen

    Shaw krijgt hulp uit onverwachte hoek bij Monarch als het team een aangrijpende ontmoeting heeft. Keiko en Lee komen nader tot elkaar tijdens een militair bal.
    + Episode Details
  • 6: Angstaanjagende wonderen

    Te zien vanaf: 14-12-23
    Shaw krijgt hulp uit onverwachte hoek bij Monarch als het team een aangrijpende ontmoeting heeft. Keiko en Lee komen nader tot elkaar tijdens een militair bal.

  • Te zien vanaf 21-12-23

    7: De echte May mag nu opstaan

    May komt haar verleden onder ogen. Duvall en Shaw volgen de sporen van Godzilla en Hiroshi.
    + Episode Details
  • 7: De echte May mag nu opstaan

    Te zien vanaf: 21-12-23
    May komt haar verleden onder ogen. Duvall en Shaw volgen de sporen van Godzilla en Hiroshi.

  • Te zien vanaf 28-12-23

    8: Geboorterecht

    Het team gaat terug naar waar het allemaal begon en confronteert Shaw. Monarch staat aan de rand van de ondergang en neemt drastische maatregelen.
    + Episode Details
  • 8: Geboorterecht

    Te zien vanaf: 28-12-23
    Het team gaat terug naar waar het allemaal begon en confronteert Shaw. Monarch staat aan de rand van de ondergang en neemt drastische maatregelen.

  • Te zien vanaf 04-01-24

    9: Axis Mundi

    Shaw en May zoeken naar Cate en doen een verrassende ontdekking. Kentaro verwerkt zijn verlies.
    + Episode Details
  • 9: Axis Mundi

    Te zien vanaf: 04-01-24
    Shaw en May zoeken naar Cate en doen een verrassende ontdekking. Kentaro verwerkt zijn verlies.

  • Te zien vanaf 11-01-24

    10: De logica voorbij

    Het team probeert uit Axis Mundi te ontsnappen. Kentaro en Tim worden onverwachte bondgenoten.
    + Episode Details
  • 10: De logica voorbij

    Te zien vanaf: 11-01-24
    Het team probeert uit Axis Mundi te ontsnappen. Kentaro en Tim worden onverwachte bondgenoten.

Mededelingen

  • Laatste berichten

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @Marcel1962, ik heb deze nieuw gestelde vraag met je 1e vraag samengevoegt, want het heeft geen nut om in 2 vragen te proberen dezelfde oplossing te vinden voor jouw probleem.  Het is duidelijk dat je een beginner bent en gebruik maakt van Spotlite, maar je hebt je duidelijk niet goed ingelezen in het hele NZB downloadproces. Onder deze link staat de volledige handleiding van Spotlite (aan de onderzijde van de pagina staat ; Naar het volgende hoofdstuk >) Lees dat nu eerst eens goed door, of maak gebruik van mijn eerder gegeven tips om een programma als SABnzbd of NZBget te installeren op de PC en je NZB downloads te zoeken en aan te klikken op de Webversie (Indexers) van Spotnet of probeer een account te krijgen op een Nederlandse NZB Community als ze de registratie open gooien.

    Monkie

    Geplaatst

    Mooie analyse. $10 per maand (ik gebruik het professional plan) is natuurlijk een flinke prijs, maar dat is het me tot nu zeker waard.  Als dit echt een blijvertje wordt, dan stap ik over op een jaarlijkse betaling. Scheelt weer 10%. We zouden het natuurlijk ook wat breder kunnen trekken dan alleen zoekmachines. Zelf ben ik al een tijdje aan het kijken naar (open-source) privacy-vriendelijke alternatieven. Het begon een paar jaar geleden met e-mail. Outlook > Protonmail Youtube > Piped video (overstap mede door blokkeren van adblockers door Youtube) Safari > Orion browser (macOS, iPadOS & iOS)- Gebasseerd op Safari (WebKit). Zero telemetry. 1st party ads/trackers & 3rd party ads/trackers worden standaard geblokkeerd. Maps (Google / Apple) -  OpenStreetMap & Organic Maps (iOS).

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedenavond,   Ik wil graag de volgende vraagstellen, ik doe meestal bestanden downloaden via Spotlite, als ik een bestand hebt gevonden dan zie ik een link staan naar NZB index, NZB.cc, Binseach en Misterbin, allen op geen site staat het bestand om te downloaden. Doe ik iets verkeerd in deze, als server heb ik Usesnet xsnews.
  • Statistieken

    • Films
      729
    • Series
      151
    • Opmerkingen
      193
    • Reviews
      67

    Laatste film
    Door Drifter
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 0
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...