Spring naar bijdragen

Wii - Xbox 360 - Playstation 3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de reactie. Maar ik ben al achter het probleem gekomen, ik kan mijn Xbox niet updaten zodat ik Wave 4 spellen kan spelen. Maar met een programmatje maak ik ze wave 2 waardoor het alsnog kan. Thanks anyway ;) Maak er wel een tutorial van binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gewoon een wave patcher toch? Dat moet je echt alleen gebruiken als je gebanned bent, anders wordt je meteen gepakt als je online gaat en dat zou zonde zijn, een wave patcher heb je trouwens niet nodig bij Ixtreme Lite Touch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

http://tweakers.net/nieuws/66279/xbox-360-krijgt-betere-ondersteuning-voor-usb-opslag.html

Handig voor de mensen die geen elite hebben.

Toch nogaltijd spijtig dat het max. 16 GB is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Net een 250 gb hdd op me xbox aan kunnen sluiten, komen ze hier mee :-[

Nouja beter 250 gb dan 32!

maar nog meer mensen hier met een xbox360 die JTAG draait?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 322

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://tweakers.net/nieuws/66279/xbox-360-krijgt-betere-ondersteuning-voor-usb-opslag.html

Handig voor de mensen die geen elite hebben.

Toch nogaltijd spijtig dat het max. 16 GB is...

handig, wanneer komt deze update?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

http://tweakers.net/nieuws/66279/xbox-360-krijgt-betere-ondersteuning-voor-usb-opslag.html

Handig voor de mensen die geen elite hebben.

Toch nogaltijd spijtig dat het max. 16 GB is...

handig, wanneer komt deze update?

Deze lente krijgt de Xbox 360 een software-update...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  273
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Games die deze maand uitkomen voor de PS3:

FinalFantasy13_2.jpg

[glow=red,2,300]Final Fantasy XIII[/glow]

Een nieuw tijdperk breekt aan voor ‘Final Fantasy’-fans. Final Fantasy XIII brengt de serie naar nieuwe hoogtes met high-definition graphics, adembenemende cinematische gameplay en een wereldwijde multiplatform release. Met de release van FF op PS3 en X360 zal de JRPG eindelijk de hele wereld veroveren. Het geheim van Final Fantasy? Wij vertellen het jou…

http://ps3clan.nl/2010/02/final-fantasy-xiii-2/

Resident-Evil-5-Gold-Edition-PS3-box.jpg

[glow=red,2,300]Resident Evil 5 Gold Edition[/glow]

Het survival-horror genre kunnen we in één game samenvatten: Resident Evil. Toen het origineel uitkwam in 1996 werd het meteen op handen gedragen. Resident Evil speelde zich af in de claustrofobische gangen van een herenhuis in het fictieve stadje Raccoon City. Om de sfeer te versterken werd het huis vol met trage ‘George A. Romero’ zombies gepropt die het maar op een ding gemunt hebben, je hersenen. De game gaf je twee speelbare karakters: Jill Valentine en Chris Redfield. Het is inmiddels sinds het sublieme Resident Evil: Code Veronica dat die laatste op ons scherm stond te glimmen. Ditmaal is Chris Redfield terug om de uitbraak van een nieuw bio-virus tegen te houden in Afrika.

http://ps3clan.nl/2010/02/resident-evil-5-gold-edition/

Resident Evil 5 - Gold Edition Official Trailer [HD]

yakuza-3-playstation-3.jpg

[glow=red,2,300]Yakuza 3[/glow]

Exclusief op de PlayStation 3 laat het boeiende verhaal en de kleurrijke wereld van Yakuza 3 spelers flinke knokpartijen uitvechten op de straten van Okinawa en Tokio. Twee bikkelharde Japanse steden waar alleen de sterksten zullen overleven.

http://ps3clan.nl/2010/02/yakuza-3/

Yakuza 3 - Official Trailer [HD]

Demon-Souls-PS3-box.jpg

[glow=red,2,300]Demon Soul’s[/glow]

Sinds de lancering van de PS3 ontbrak het nog aan een RPG voor de die-hard community. Atlus vult dit gat met Demon’s Souls, een avontuur waarin een ijzersterke single player gameplay wordt aangevuld met een aantal online mogelijkheden.

http://ps3clan.nl/2010/03/demon-souls/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 273

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Exacte datum voor de update is vandaag bekend gemaakt.

En dat is 16 april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k
Gast depyromaan

Ik ben van plan om binnenkort een xbox erbij te kopen(2e hands), weet iemand hoe je kunt zien of deze gebanned is?(ik had iets gehoord over de versie v/h dashboard?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ben van plan om binnenkort een xbox erbij te kopen(2e hands), weet iemand hoe je kunt zien of deze gebanned is?(ik had iets gehoord over de versie v/h dashboard?)

Als jij probeert in te loggen via xbox live en er komt op dat je gebanned bent ja dan weet je het.

Anders zie ik nog van serie nummer vragen en naar microsoft bellen maar dat is denk ik niet echt een goed plan.

Tja, het is de verkoper vertouwen of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Kun je je xbox 360 ombouwen zonder dat je gebanned word van het internet als je online speelt??

Zoja waar kan ik deze laten ombouwen in Brabant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://www.ombouweindhoven.nl/

De kans dat je wordt gebannen is klein als je die nieuwe software hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oke dankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb bij sommige games op m'n xbox dat het beeld niet helemaal groot is (ik zie dat 2 zwarte balken boven en onder in mijn beeld) en dit wil ik er graag uit hebben. Ik heb dit bijvoorbeeld bij Forza motorsport 3, maar ook bij de demo: Splinter Cell Conviction. Bij Call of duty Modern warfare 2 en GTA IV heb ik dit niet, dan is mijn beeldscherm gewoon goed.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen? In de game bij instellingen heb ik al gekeken. Maar daar lukt het volgens mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Wat voor tv heb je?

Probeer eens of je je tv instellingen aan kan passen.

BV Naar 16:9 of full screen ed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat werkt niet.. Ik kan hem alleen maar kleiner krijgen het beeld van de game. Groter niet, maar als ik mijn xbox opstart (dus het menu van de xbox) dat is wel gewoon full screen. En met best veel games ook. maar nét met die paar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer de beeld instellingen van je xbox eens aan te passen, ik weet niet met wat je je 360 hebt aangesloten op de tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Op je xbox zelf kan je ook wat instelligen veranderen (system settings ---> screen format, etc).

Zet hem bijvoorbeeld op breedbeeld en pal-60, kijken of dat werkt, zo niet even andere combo's proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje voor jullie reacties! Ik zal het straks proberen, en dan zeg ik wel of het lukt of niet! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb resident evil 5 bij lockerz geredeemed O_O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje voor jullie reacties, het is gelukt!

ActionWaction, ik heb gehoord dat de games in NTSC worden geleverd. Ik wil ook wel redeemen, maar kan ik deze games zonder problemen afspelen op mijn xbox 360?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb resident evil 5 bij lockerz geredeemed O_O

Alles is nu 4 keer zo duur geworden, gaat echt nergens over. Ik wacht gewoon op een vette game en dan is het klaar met lockerz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja inderdaad, maar kan je games afspelen zonder problemen op de xbox?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je heb helemaal gelijk, niet eens aan gedacht :P Dan wordt het dus een pc game, helemaal mooi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

De PS3 is regiovrij, de xbox 360 daarintegen niet, maar sommige spellen kunnen het wel doen, ten minste deze bron verteld dat:

http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...