Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik heb zo'n stick besteld mensen :D nu enkele games downloaden en wachten op mijn stick :D

Je kan hier ook de bestandjes downloaden en zelf op een usb-stick zetten. Hier zijn wat comments bij het filmpje + download

Dan mag jij dat nu voor mij komen doen en als het je lukt geef ik die 179$ aan jouw ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Ik weet zelf niet hoe hij werkt omdat ik:

1, ik hem niet kan downloaden (de ad's in ShareCash worden geblokkeerd op mijn computer)

2, ik heb zelf geen ps3

Maar er is een grote kans dat hij werkt, want als je de usb-stick koopt is het volgens mij ook alleen maar een usb-stick met die software.. niets meer en niets minder

Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 15:46:53

en hier nog Nederlandse info:

De PS Jailbreak is een USB dongle voor de PS3 die binnen enkele seconden geinstalleerd kan worden.

De PS3 kan dan backups van games maken naar harddisk (intern of extern).

De PS3 hoeft hierbij niet geopend te worden.

Eigenschappen van de PS Jailbreak:

Eenvoudig te gebruiken grafische user interface (GUI).

Compatible met alle Playstation 3 FAT en SLIM modellen.

Games kunnen gebackupt worden naar de interne harddisk of een externe USB harddisk.

Blokkeert software en firmware updates van Sony en zal nooit de console kunnen bricken door verkeerde updates.

Geschikt voor alle PS3 games (let op: deze dongle is niet geschikt het spelen van backup bluray films, dvd films of ps2 games).

Geen dure blu-ray branders of media nodig.

Het starten van een game kan direct vanuit het menu.

Laadtijd vanaf harddisk is sneller dan vanaf blu-ray disc. Geen wachttijden of haperingen tijdens spelen meer.

Het uitvoeren van unsigned software of homebrew is mogelijk.

De dongle kan via een pc met USB poort geupdate worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Actief:  

nee is een speciale usb stick met een ingebouwde chip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

We zien wel hoe het allemaal gaat wanneer meerdere mensen hem hebben en wanneer mensen hem "ontleden".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

De downloadlink in dit topic werkt niet meer, ik weet niet of ik goed zit om het hier te melden?

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35729.msg193499#msg193499

Ik heb hem nu gegoogled maar die link in het topic staat er niet voor niks neem ik aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Wat vinden jullie allemaal van de 3DS? Hij schijnt krachtiger te zijn dan de WII en je kunt films/games in 3D zien zonder brilletje. Het is een compleet nieuwe handheld, de games die hier voor uitkomen komen dus niet voor de normale DS en DSi uit. Het lijkt mij wel wat als dat ding maar niet te duur is en er wat meer aanbod is dan Mario.

Nintendo-3DS.jpg

3dslineup.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.509
  • Actief:  

waardeloos

(3d) gamen doe je niet op zo'n klein schermke :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

waardeloos

(3d) gamen doe je niet op zo'n klein schermke :P

het mooie is dat je et ook uit kan zetten. ;)

je kan dus zelf bepalen hoe erg je 3d wilt.

Mij lijkt het wel een leuk dingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Misschien wel leuk maar je moet er de hele tijd recht voor blijven zitten, met ze 2en gamen gat dan dus ook niet meer (Bij elkaar in het scherm kijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  

Lijkt mij ideaal  :)

Ik vind het wel leuk om zo'n klein dingetje waar je veel kan op doen en weinig plaats in neemt bij te hebben als je BV. erg lang in de auto/ trein moet, enz..

Mijn Nintendo DS (1ste gen.) ; werkt nogaltijd en heb hem echt veel gebruikt. Vroeger toen ik 12 jaar was speelde ik er mee tijdens de pauze's op school en later begon ik het te gebruiken op vakantie (pokémon  :s ) erg handig als je niks maar ook niks kan doen en het blijft leuker dan een boek lezen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Boeken lezen? Niemand ziet mij ooit in een boek kijken (behalve op school dan) :s

En wat betreft de NDS, ik vind er echt helemaal niks aan. Je speelt op zo'n klein schermpje met slechte graphics (ja logisch voor zo een klein apparaatje) maar daarom vind ik er ook niks aan. Ik snap eerlijkgezegd ook niet dat mensen zoiets leuk vinden. Maarja dat is weer mijn (aparte) mening... :P

Trouwens heeft er iemand zin om een keer Killzone 2 of BC2 met mij te doen op PS3? :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Genoeg mensen vinden dat leuk. Denk aan kleinere kinderen. Zowel PS3 als Xbox richten zich meer op iets meer hardcore gamers. Ik zeg niet dat "oudere" mensen niet meer met een DS achtig iets spelen, in tegen deel zelfs sommige hebben dat liever. Het is leuk op vakantie vindt ik maar als ik thuis ben speel ik liever op een groot Full HD televisie met een 5.1 setje en lekker een controller in je handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Slechte Graphics? De 3DS heeft misschien betere graphics als je ps3. De techniek staat niet stil, de ps3 in nu alweer 4 jaartjes oud en er is in die tijd veel veranderd. Ik gok dat de 3DS het in het begin lastig gaat krijgen omdat het 'speelgoedje' lastig te promoten is, maar daarna zal het een hit worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wanneer komt dit geval uit dan?

Nintendo blijft maar nieuwe soorten Ds'en ontwerpen zeg.....

Maar goed 3D is wel vet, alleen ik denk dat de lol er snel vanaf is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Actief:  

Slechte Graphics? De 3DS heeft misschien betere graphics als je ps3. De techniek staat niet stil, de ps3 in nu alweer 4 jaartjes oud en er is in die tijd veel veranderd. Ik gok dat de 3DS het in het begin lastig gaat krijgen omdat het 'speelgoedje' lastig te promoten is, maar daarna zal het een hit worden.

.... de 3ds heeft niet veel betere graphics dan de ds'en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Volgens mij begrijpt iedereen het verkeerd. Deze 3DS kun je niet vergelijken met de DS'en. Je kunt een ps2 ook niet met de ps3 vergelijken. Dit is een nieuw deel met nieuwe hardware, dus geen oude DS. Games die voor de 3DS uitkomen kunnen absoluut niet op de oude DS'en. Ze zeggen ook dat hij krachtiger is dan de Wii, en dat op een klein scherm maakt de graphics mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Leuke review schaapje. Ik vind de xbox erg mooi. Maar wat bericht 1 zegt is ook wel waar. Even sparen voor een lcd scherm, dat is zeker de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Wat vet dat je de aan/uit knop niet meer hoeft in te drukken.  :P En xbl gold kan je voor 12+1 maand vinden voor zo'n 40 euro dus dat valt best wel mee.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Even over de 3DS, ik ga hem kopen  :D Lijkt me wel heel vet. Graphics maken me niks uit want dat zal altijd wel rot zijn op een handheld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  

Even over de 3DS, ik ga hem kopen  :D Lijkt me wel heel vet. Graphics maken me niks uit want dat zal altijd wel rot zijn op een handheld.

Als ze beter zijn dan een Wii zullen ze toch zo  rot niet zijn volgens mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Actief:  

Kun je bevestigen met bronnen dat het betere graphics heeft dan de wii? ik denk het niet, bijna onmogelijk. En trouwens games op de 3DS zijn max 2gb terwijl die op de wii max 4.7gb zijn of 8.5 (SSBB en andere games op dual layer discs).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat vet dat je de aan/uit knop niet meer hoeft in te drukken.  :P En xbl gold kan je voor 12+1 maand vinden voor zo'n 40 euro dus dat valt best wel mee.  O0

Wow 40 euro maar, dat verbaast me wel. dat koop ik dat binnenkort  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

12 maanden voor maar €36.90 en als je met iDeal betaald heb je de code binnen enkele secondes.

http://www.xboxlive-codes.nl/product/XBOX+360+Live+Gold+12+maanden/

12 maanden voor €36.95 zelfde met iDeal

http://www.xboxlivekaarten.nl/5-live-gold-12-maanden?gclid=CPO-_vGm2qMCFVU_3godmFAcAQ

12 maanden voor €36.45 iDeal

http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.php

Bij de laatste heb ik mijn 12 maanden gekocht, had de code binnen 10 seconden  ::)

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kun je bevestigen met bronnen dat het betere graphics heeft dan de wii? ik denk het niet, bijna onmogelijk. En trouwens games op de 3DS zijn max 2gb terwijl die op de wii max 4.7gb zijn of 8.5 (SSBB en andere games op dual layer discs).

Lastig te bepalen want iedere game heeft andere graphics. Maar op een klein schermpje heb je sneller mooie graphics omdat die een lagere resolutie gebruiken. Daarnaast is er wat ingame footage uitgekomen van resident evil wat van hogere kwaliteit was dan de WII. En dat het maximaal 2GB is is onzin, dat was op de oude DS. Er komen zeker wel grotere kaartjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom gaan zoveel branden verkeerd en wat kunnen we ervan leren? DennisRar: Hey allemaal, ik zat laatst te bedenken waarom zoveel branden verkeerd gaan. Er zijn steeds weer nieuwsitems over ongelukken en dat soort dingen. Wat kunnen we daar eigenlijk van leren? Heeft iemand tips om het beter te doen? ExpertJohanna: Hee DennisRar! Goede vraag! Brandveiligheid is super belangrijk en er zijn inderdaad veel dingen die mis kunnen gaan. Laat me je een paar dingen uitleggen. Ten eerste, vaak ligt het probleem bij menselijk gedrag. Mensen zijn soms onoplettend. Bijvoorbeeld, als je iets op het fornuis laat staan terwijl je even wegloopt, kan dat snel misgaan. Het is dus belangrijk om altijd bij je kookgerei te blijven. Daarnaast is ook de omgeving van invloed. Veel branden ontstaan door dingen die te dicht op elkaar staan, zoals een zwembad met een verwarming erbij. Zorg ervoor dat er altijd voldoende ruimte is en dat materiaal dat kan branden veilig is opgeborgen. Verder zijn er veel oudere woningen die niet goed zijn geïsoleerd of geen goede rookmelders hebben. Het is altijd slim om je huis up-to-date te houden qua veiligheid. Rookmelders zijn echte levensreddertjes! Een ander punt is dat niet iedereen goed weet wat te doen als er inderdaad brand ontstaat. Oefen een vluchtplan met je gezin, zodat je weet waar je naartoe moet en hoe snel je buiten bent. Je wilt niet in paniek raken. Dus ja, leren van eerdere branden hangt af van bewustwording, voorbereiding, en goede spullen! Hopelijk helpt dit je een beetje om het beter te begrijpen. Jelle89: Hee, goeie uitleg! Ik vind het ook belangrijk om regelmatig je rookmelders te testen. Je weet maar nooit… AnjaDL: Ja, dat vind ik ook. En waar ik me vaak zorgen over maak is dat als er een brand is, je niet altijd weet wat je moet doen. Een vriend van me is ooit in de lift gebleven terwijl er brand was, dat was mega gevaarlijk! KarinV: @AnjaDL, oh dat is echt heftig! Het grootste probleem is vaak dat mensen in paniek raken. Daarom is oefenen zo belangrijk. DennisRar: Thanks voor de tips! Rookmelders checken is wel een makkelijke stap die ik kan doen. Maar stel je voor dat je vastzit, dan weet je gewoon niet wat je moet doen… Zachary: Hee, ik heb ook gehoord dat je nooit water op een oliebrand moet gooien! Haha, had dat zelf ook niet geweten. Is dat ook een ding wat veel mensen fout doen? ExpertJohanna: Klopt, Zachary! Water op een oliebrand kan juist een explosie veroorzaken. Het verspreidt het vuur alleen maar. Daarom is een deksel of brandblusser altijd slim om in de keuken te hebben! KarinV: Zo leer ik weer iets nieuws! Die brandblussers zijn niet zo duur, ik ga er eentje halen! AnjaDL: En als je een blusser hebt, moet je ook weten hoe die werkt! Wel goed gebruiken hè? ChantalP: Dus als ik het goed begrijp: opletten bij koken, rookmelders checken, en een vluchtplan maken? Kan niet aan die tips doen! DennisRar: Precies, ChantalP! Gewoon voor jezelf zorgen en goed voorbereid zijn. Bedankt iedereen voor de input! Lees het volledige bericht hier
    • Thema: Hoe kan ik bestanden veilig downloaden via HTTP zonder problemen te krijgen? RetroDL: Hey mensen! Ik heb een vraagje. Ik wil wat bestanden downloaden via HTTP, maar ik maak me altijd zorgen over virussen en zo. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit veilig doe? Iemand tips? ExpertUser24: Hey RetroDL! Goede vraag. Het is echt belangrijk om veilig te downloaden. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Gebruik Antivirus Software: Zorg ervoor dat je altijd een goede antivirusprogrammatuur hebt draaien. Dit kan je helpen om kwaadaardige bestanden te detecteren voordat je ze opent. Download van Betrouwbare Bronnen: Probeer alleen van officiële of goedbekende websites te downloaden. Als je een bestand van een obscure site download, loop je meer risico. Controleer URL’s: Kijk altijd goed naar de URL. Als het iets raars heeft of er niet officieel uitziet, klik dan niet. Bijvoorbeeld, als je iets downloadt van een site als "domein123.com" die in de marginale hoek zit, wees voorzichtig! Virusscanners voor Bestanden: Er zijn tools zoals VirusTotal waar je bestanden kan uploaden voordat je ze opent. Dit scannen ze met verschillende antivirusprogramma’s. Blijf op de Hoogte: Lees reviews of vragen op forums over wat andere mensen van die bepaalde bestanden vinden. Iedereen deelt vaak hun ervaringen, en dat kan heel waardevol zijn. Als je deze stappen volgt, zou je een stuk veiliger moeten kunnen downloaden. Succes! DannyMIRC: Cool, thanks voor de tips! Ik ga ook maar eens kijken naar die VirusTotal, lijkt me handig. Jasper91: Een ander ding om op te letten is je browserinstellingen! Sommige browsers hebben ingebouwde beveiligingen. Zorg ervoor dat je updates altijd doorvoert. Soms helpen die ook bij het veilig downloaden. VintageNerd: Goeie tips overal! maar ik vraag me af; hoe weet je of een site veilig is? Ik ben zelf altijd zo huiverig voor de bekende "download hier voor gratis" sites… ExpertUser24: Dat is een goede vraag, VintageNerd! Kijk naar de recensies van anderen, check of ze contactinformatie hebben en of de site goed in elkaar zit. Vaak hebben veilige sites ook een ‘slotje’ in de URL balk (dat is HTTPS), dat is een goed teken. UserXYZ: Die HTTPS is belangrijk! Maar soms kan ik geen downloadknop vinden als ik een site bezoek. Hoe moet ik dat dan doen? RetroDL: Haha, dat herken ik! Soms moet je gewoon een beetje rondklikken. Kijk vooral goed naar de knoppen en negeer popup-advertenties, dat is vaak verwarrend. Emma_coder: En als je echt niet zeker bent, kan je altijd een VPN gebruiken. Dat maakt je IP tijdelijk anoniem en helpt ook meestal bij privacy, maar het is natuurlijk niet een hele garantie tegen malware. DannyMIRC: Ja, de VPN klinkt goed! Maar hebben die app’s invloed op snelheid? Ik heb dat ook gelezen… ExpertUser24: Ja, een VPN kan je snelheid vertragen, maar dat hangt van de provider en de serverlocatie af. Het is een balans tussen snelheid en veiligheid. Probeer zeker wat uit en kijk wat het beste voor je werkt! Jasper91: Super tips allemaal! Ik ga er zeker wat mee doen. Bedankt en happy downloading, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Onderwerp: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Gebruiker: iRonnie Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst gehoord dat het slim is om een VPN op m’n iPhone te gebruiken, maar ik snap niet helemaal waarom. Wat is het precies en hoe zet je het in? Is het echt nodig? Alvast bedankt! Reactie van een expert: Gebruiker: TechieTom Hey iRonnie! Goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is basically een manier om je internetverbinding te beveiligen en je privacy te beschermen. Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Privacy: Een VPN maakt je internetverbinding anoniem. Je IP-adres wordt verborgen, wat betekent dat mensen (zoals adverteerders of hackers) minder makkelijk kunnen zien wat je online doet. Veiligheid op openbare wifi: Als je vaak gebruik maakt van openbare wifi (zoals in cafés of hotels), is een VPN heel handig. Mensen kunnen dan niet zomaar je gegevens stelen als je op zo’n netwerk zit. Toegang tot geblokkeerde content: Soms kun je bepaalde websites of apps niet openen in jouw land. Met een VPN kun je doen alsof je ergens anders bent, zodat je toegang krijgt tot die content. Instellen van een VPN op je iPhone: Ga naar Instellingen. Kies voor Algemeen, scroll naar beneden en selecteer VPN. Tik op Voeg VPN-configuratie toe. Vul de details in van de VPN-provider die je hebt gekozen (je hebt meestal een account nodig). Nadat je alles hebt ingevuld, tik op Gereed. Je kunt nu de VPN aan- of uitzetten in je instellingen. Simpel zat! Hopelijk helpt dit je verder. Laat het weten als je meer vragen hebt! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: AppleEva Thanks TechieTom! Ik had geen idee dat een VPN ook zo handig kon zijn. Ik ga het zeker proberen! Gebruiker: MacLover123 Een VPN is echt een must als je vaak onderweg bent en verbinding maakt met openbare netwerken. Je weet nooit wie er een hack probeert te doen! Gebruiker: Huubje Ik gebruik al jaren een VPN en ik kan het alleen maar aanraden. Het geeft je een stuk meer gemoedsrust. Gebruiker: NieuwsGek Ik ben benieuwd, zijn er specifieke VPN-diensten die jullie aanraden? Klinkt goed, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Gebruiker: TechieTom @NieuwsGek, ik heb goede ervaringen met NordVPN en ExpressVPN. Ze zijn wel betaald, maar dat is het waard voor de veiligheid. Natuurlijk zijn er ook gratis versies, maar die hebben vaak minder functies. Gebruiker: JeroenJ Ik heb ook een vraagje. Als je een VPN aanzet, kan dat je internetverbinding langzamer maken, toch? Is dat echt zo erg? Gebruiker: MacLover123 Ja, dat klopt, JeroenJ. Het kan soms wat langzamer zijn, maar de meeste goede VPN’s hebben snelle servers. Het is dus even zoeken wat voor jou werkt. Gebruiker: iRonnie Thanks iedereen voor de tips! En @TechieTom, je uitleg was echt helder. Ik ga het ASAP instellen! Gebruiker: Huubje Laat ons weten hoe het gaat, iRonnie! En als je nog vragen hebt, gewoon vragen! We zijn hier om te helpen. Gebruiker: AppleEva Ja, keep us updated! En anders beginnen we gewoon een nieuwe discussie als je daar hulp bij nodig hebt. Zo, dat was de discussie! Het voelt informeerder en biedt genoeg ruimte voor interactie. Als je meer vragen hebt, laat het weten! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• olofski heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...