Spring naar bijdragen

NZB file,,s


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

telkens als ik een file klik in FTDv3 en dan op het blauwe balkje bovenin klik dan gaat het over naar newsleecher om      maak nzb    aan te maken .

maar nu komt het het word alleen telkens een fopbestandje en kan het niet openen om te downloaden

dan verschijnt er een venster van .. opslaan of openen  2x en dan wilt u het programma door windows laten openen en kan er niets mee ik heb een betaalde server eweka en ftdv3  ben al 2 weken aan het proberen maar kom er niet uit .

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

/mod: Het slaat neregns op om 3 minuten na je startpost een kick te geven, volgende keer waarschuwing!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

doe eens even rustig ja, dit slaat nergens op, niet iedereen zit hier 24 uur per dag op.

Je moet de fopbestanden branden op een DVD als video.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...