Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 kijk ik heb nu 1 film en 1 spel die k wil uitpakken maar als hij klaar is met uitpakken komt er crc failed te staan dus hij is dan niet uitgepakt ik wil hem graag uitpakken hoe doe ik dit?? ik had gehoord dat ik het via RAR Password Recovery kan doen maar hoe werkt diet programma, ???? Graag hulp/raad alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Ps. De film heet: Chicken little en de spel: NFSMW (bij beide moet ik ook van tevoren een w8woord invoeren (die wachtwoord heb ik wel) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Gaat het bij alle twee je dingen fout? Dan lijkt het er erg op dat je winrar niet goed werkt, probeer eens een nieuwe versie te bemachtigen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Ps. k heb gehoord dat k het via quickpar of rar recovery kan uitpakken k heb die beide bestanden maar nog steeds kan ik niet uit pakken, als hij klaar met uitpakken is komt er crc failed te staan, hoe moet k het dan uitpakken??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 neej het ligt niet aan winrar, (k heb de newste al gedownload) andere bestanden kan hij wel uitpakken het ligt aan die bestanden zelf ??? hoe moet k het uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 ????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Je zou het kunnen proberen te reparen met quickpar, ik weet alleen niet precies hoe dat programmatje werkt, daar zou je iemand anders voor moeten vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 jah k heb quikpar geprobeert en hij geeft aan dat hij geen fout gevonden heef (dat er geen fout is) miss. kan k \'m aan de praat krijgen met rar password recovery maar k weet niet hoe dat werkt?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 17, 2005 Delen Geplaatst December 17, 2005 k w8 nog stees op antwoord??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 ????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Fuck it man, niemand helpt hier zowat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Ooit weleens gehoord van het spreekwoord: \"Een gegeven paard niet in de bek kijken\" ? Je rars zijn gewoon slecht, je hebt 1 optie dat is opnieuw downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Neej van spreekwoord nooit gehoord, eerlijk te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dohfrank Geplaatst Januari 14, 2006 Delen Geplaatst Januari 14, 2006 heej kun je de uitpak code van chicken little ff geven a.u.b. ik zit oowk met het probleem dat ik hem niet kan uitpakken!!! :S :S :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie