Spring naar bijdragen

Praat hier over je PC!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat? Wie? Waar? Die 3850? Da's mooi. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  250
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja tuurlijk die 3850 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 250

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Onze nieuwe pc ;D

http://www.mycom.nl/Products/View/Compaq%20Presario%20SR561219W%20TFT/204943.aspx

Hij is erg snel, en stil dat hij is  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ziet er mooi uit, maar hoe kun je me dit aandoen: NVIDIA® GeForce™ 6150 SE. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

maakt toch niet echt uit als het geen game pc is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ziet er mooi uit, maar hoe kun je me dit aandoen: NVIDIA® GeForce™ 6150 SE. :P

Haha  :D Zijn videokaart is wel lekker snel 825 mb  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jawel! :zielig: ...snif... Maar de monitor maakt al veel goed, want die is van goede kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die pc is er nog hoor, 500 euro Mycom  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik volg je niet meer. Waar heb je het over?

Videokaart snel? No kidding, dat is dus echt niet waar. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

aah laat ik mijn pc dan ook maar is posten :) geen wonder ding maar kan nog redelijk meekomen  O0

CPU: E6600

GPU: Geforce 8600GTS

geheugen: 2Gb  667 Mhz

monitor: 17" monitor

Moederbord: Dell XPS 420/Dimension 9200

hehe zit er over te denken om dus te upgraden heb een budget van 300 euro ga zowiezo Videokaart veranderen naar HD4850 :)

dus dat laat mij nog +/-150 euro over voor andere upgrade's suggesties  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

2 GB ram erbij steken. Of 1 GB, dat is ook voldoende. Leuk toetsenbord + muis... Boxen... Je kunt van alles verzinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wij hebben ongeveer dezelfde in de kamer staan, videokaart is egt bagger :geheim: maar verder is het bij ons intel verder lijkt hij hetzelfde! Ik zit er nooit achter, mijn zusje wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heey okee naja geheugen kost geen drol net ook ff een leuk dingetje gezien dat me moederbord 800Mhz geheugen kan draaien weet niet of dit een grote meerwaarde heeft ?? maargoed qua toetsenbord + muis zit het wel snor logitech G15v2 en een G9  :duivel: was ik er vergeten bij te zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Misschien dan maar een HD4870? Presteert nog wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ipv de 4850 ?? vormt me CPU dan geen grote bottleneck voor die videokaart. en weet niet precies met wat voor voeding ik moet hebben maar zat ook nog te denken aan zo'n coolermaster voeding M serie. want nu zit ik nog met al die dell onzin in me computer wil het er een beetje uitwerken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, een voedinkje zou ook wel handig zijn... Maar ja, als je je mobo weg wilt halen, houd je geen geld meer over... Dan wordt het misschien P45 mobo + 4850 + CM M520... en da's duur.

Ik neem aan dat je weet wat een bottleneck is? Probeer het maar te verwoorden, dat is denk ik even het handigst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

euhm precieze definitie niet helemaal  :P maar het is volgens mij dat mijn CPU dus niet snel genoeg gaat voor mijn Videokaart zodat ik niet alle prestatie uit mijn videokaart kan trekken. dus dat mijn CPU een beperkende factor is voor mijn Videokaart volgens mij is dat grof gezegd een bottleneck. als ik het fout heb dan hoor ik het graag  O0 owja net ff wat rondgekeken in everest maar ik zie dat me moederbord formaat BTX is  :s :s dus dat wordt denk ik een no go

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als er gewoon een PCI-e slot op jouw moederbord zit, gaat het prima. BTX is groter dan ATX, dus heb je er wellicht nog voordeel aan, omdat je grotere kaarten kunt plaatsen en meer ruimte hebt tussen de PCI-e slots, mocht je er meerdere hebben.

Aan het feit dat je de uitleg van bottleneck niet geweldig kunt formuleren, kun je zeggen dat je niet zo maar met termen kunt lopen goochelen, zoals je twee berichten terug wel deed. Je uitleg is overigens niet foutief, maar wel rommelig.

Een bottleneck is het langzaamste onderdeel in een verbinding of schakeling waardoor één van de volgende componenten in dezelfde schakeling niet hun volledige snelheid of capaciteit kunnen benutten. Alleen kun je niet zeggen dat je, als je CPU X hebt en GPU Y, je uitkomst Z hebt. Dat is variabel, bijvoorbeeld afhangend van de andere componenten die je in je systeem hebt (zwakste schakel of zwakste schakels). Ook is het niet exact bepaalbaar, want je kunt niet bepalen wanneer het ene component een bottleneck vormt voor het andere. Je kunt het wel berekenen, maar ook dat is niet gemakkelijk, omdat je met meetapparatuur moet gaan werken.

Nou ja, om nu maar op je vraag antwoord te geven: de E6600 zal geen bottleneck vormen voor de HD4850. Ga je naar een HD4870X2 of een GTX280, zal dit waarschijnlijk wel zo zijn. De kaart is dus prima geschikt. En laten we nu eerlijk wezen, maakt het jou uit als hij een klein beetje bottleneckt? Zo rond de 3 à 4%? Dat merk je dus niet tot nauwelijks, alleen zou je een aantal FPS lager uit kunnen komen in benchmarks. Het verschil met de andere kaart mag er alsnog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

okee, bedankt voor je goeie uitleg O0 denk dat ik maar gewoon die 4870 neem want aangezien het toch geen problemen veroorzaakt. en toch wat beter presteert lijkt me dat toch de beste keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kan prima. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

aangezien ik mss mn videokaart wil upgraden heb ik effe een vraagje, moet je op je videokaart perse een koeler hebben?

En hebben mensen goedkope tips om je pc minder geluid te laten maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Op je videokaart zit standaard al een (actieve) koeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ok, en over dat geluid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je vinger ertussen stoppen. -.- Ach, je hebt speciale geluiddempkasten van bijvoorbeeld SilentMaxx op de markt, die isoleert prima. Je kunt ook een passieve videokaart kopen (duur en meestal niet geweldig) of een andere koeler op je videokaart schroeven en je CPU passief koelen. Allemaal erg duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ok jammer, maar waar zijn die kleine koelers dan voor, http://www.azerty.nl/0-81-96108/super-silent-4-ultra.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Mr Chaos

    Geplaatst

    Hier heb ik er nog 1, ook geheel gratis in het kader van de linux distributies die aangeboden worden hier een tegenhanger Tiny Windows 11 Iso https://tiny11.en.softonic.com/ Deze heb ik zelf geheel werkend op een oude laptop geinstalleerd (Midion Windows Vista machine 1,5 Ghz, 4 Gb ram, 300 Gb Hdd Sata) Tiny 11 is geheel engels, maar na installatie kun je via instellingen nederlandse taalpakketen downloaden, installeren als als voorkeurtaal instellen Updates gaan gewoon net als bij de normale windows versies, er zijn dus geen restricties of hobbels

    Mr Chaos

    Geplaatst

    Misschien is de topic erg oud, maar voor de gene die het alsnog lezen en misschien met de zelfde vraag lopen Zelf ben ik ook een android gebruiker Van meneer Samsung Deze heeft Samsung Pass en kan desgewenst al je wachtwoorden opslaan Heb je een samsung account (Anders even aanmaken) dan kun je samsung pass gebruiken Crasht je telefoojn, dan heb je simpelweg al je wachtwoorden in cloud bij Samsung op je account staan Voor samsung pass heb je geen app van derde njodig, wat dan weer achtergrondprocessen scheeld waardoor je telefoon trager word Andere optie: Ik gebruik naast mijn Samsung account ook Microsoft Authenticator Hiervoor is dan wel een MS account nodig (Die heb je al of anders aanmaken) Hier worden al je wachtwoorden in opgeslagen die je browser gebruikt voor websites zoals Facebook, Airmiles, Aliexpress etc etc Ook slaat deze desgewenst adres gegevens op (Kan dus....hoeft niet....moet je zelf goedkeuren) in authenticator van MS kun je meerdere MS accounts toevoegen, wat handig kan zijn als je gegevens gesplitst wilt houden MS authenticator kun je downloaden vanuit Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.azure.authenticator&hl=nl je kunt ook Google Authenticator gebruiken als je een verwoed Google gebruiker bent, ook deze is in Google Play te vinden, al heb ik met deze geen ervaring (Misschien ga ik die toch eens proberen) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.authenticator2&hl=nl 3de optie en mijn meest favoriete Op mijn Samsung heb ik een beveiligde map Deze is met een persoonlijke voor mij makkelijk te onthouden pincode beveiligd Deze pincode is dan ook nergens opgeslagen en niemand kan dan ook in deze beveilgide map komen In deze map heb ik een XLS bestandje staan met daarin al mijn accounts en bijbehorende wachtwoorden (natuurlijk ook als backup op mijn lap en op een externe schijf) Even het bestandje openen en je hebt zo je gegevens gevonden, copy/paste en je kan inloggen Mocht er wat gebeuren met een account, dan is het wachtwoord zo aangepast, en ook in je XLS bestandje, zelfs onderweg op vakantie in het buitenland Backup dit bestandje van je telefoon naar je pc/laptop, en alles is weer up to date Enige wat je hier nodig bent is een app die jouw XLS bestandje kan lezen ( LibreOffice, Office365, OpenOffice) Misschien kun je hier wat mee En voor de puristen onder ons die gaan roepen dat op deze manier Samsung of MS aan je gegevens komt Vanaf het moemnt dat je de mobiel aanzet, staan deze al gegevens overal naar toe te verzenden, omdat je accoord bent gegaan met de voorwaardes die nooit gelezen zijn Daarom is mijn laatste optie mijn favoriet, omdat hiervoor geen app van 3de nodig is dan alleen voor het openen van de sheet, dus ook geen cloud opslag van gevoelige gegevens

    Mr Chaos

    Geplaatst

    Beste Marcel Waarschijnlijk kan dit opheldering bieden, daar de storing op de indexers al enige tijd voortduurd Zie update
  • Recente prestatie

    • Wittekerke heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...