crazy doem Geplaatst Juli 6, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 6, 2008 heeft er iemand ervaring met Tele2 Compleet BelGratis Altijd? we kunnen sneller internet pakken dus dat zal ook moeten gebeuren he bijvoorbaat dank GR Crazy Doem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
#JOEPIE# Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Ik heb zelf geen goede dingen over tele2 gehoord, ze waren ook eens in kassa en het bleek dat er vaak storingen waren en de klanten niet geholpen worden... Ik weet niet of dat nu al verholpen is, dat zou je aan iemand anders moeten vragen. Wij hebben Planet Internet, is nog nooit uitgevallen, we zijn er erg tevreden mee. #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
crazy doem Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2008 ja wij hebben op moment ook planet (internet + bellen) en ons pap zei dat ze laatste tijd juist goed in het nieuws zijn geweest maar ik weet ook niet allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
Heisenberg Geplaatst Juli 8, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 8, 2008 Ik zou zeggen: lees reviews op internet O0 gewoon even bij google intypen tele 2 reviews en dan kan je zelf ook een beetje beoordelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie