Spring naar bijdragen

CD stopt tijdens installatie


Kenneth

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  62
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo iedereen, ik heb weeral een probleempje  :-\

Ik heb zojuist geprobeert om het spel Mafia (origineel) nog eens te installeren op mijn computer.

Vroeger had ik daar geen problemen mee tot ik het vandaag nog eens probeer te installeren.

Alles loopt perfect tot ik de 2 de Cd insteek en de installatie lijkt vast te lopen.

Er verschijnt een fout op het scherm namelijk "Kan A6 niet kopiëren (cyclische redundantiecontrole).

Ik heb toen eens het woord "cyclische redundantiecontrole" opgezocht op het net en het schijnt dat het waarschijnlijk ligt in de CD zelf (d.m.v krassen op de cd ofzo)

Is er geen enkele manier om dit te verhelpen zodat ik toch mijn spel kan spelen.

Heb al proberen te branden op een lege cd of al de bestanden op de cd rechtstreeks te kopiëren naar mijn pc. Maar werkt allebij niet  :(

Hopelijk iemand op Duken die mij kan helpen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 62
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  62
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja bedankt zal ik zeker eens proberen. Maar is er geen andere oplossing mogelijk. Omdat ik deze maand al aan mijn downloadlimiet zit bijna en ik niets meer mag downloaden tot de 18de Juli :-\

En kdenk niet dat het bestand groter kan zijn dan 8 GB want heel het spel is maar 1,8 GB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 62

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Owh ja sorry niet naar gekeken ik zal even verder zoeken naar een wat betere link  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  62
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Weet er echt niemand geen oplossing voor mijn probleem  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 62

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Gewoon het spel downen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  62
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja ik denk dat er ook niets anders op zit. Het bestand dat niet werkt heet a6.dta en is ongeveer 483 MB groot. Weet iemand waar ik enkel dat bestandje van het spel Mafia zou kunnen downloaden. Want heel het spel downloaden zie ik niet zitten anders downloadlimiet weer massa's omhoog en ouders weer kwaad  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 62

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Mr Chaos

    Geplaatst

    Beste Marcel Waarschijnlijk kan dit opheldering bieden, daar de storing op de indexers al enige tijd voortduurd Zie update

    Monkie

    Geplaatst

    Leuk om te lezen. Ik was nog vergeten te melden dat Orion ook een ingebouwde Adblock-functie heeft, en extension support (Firefox / Chrome). Protonmail werkt inderdaad geweldig. De Protonmail app werkt ook prima.  Proton Calendar ziet er ook goed uit. Al wacht ik nog even met de overstap. Helaas is er nog geen losse Proton Calendar app voor macOS. Ik heb een tijd geleden het abonnement geüpgraded naar Unlimited. Om te kijken of ProtonVPN iets was. Waar ik tegenaan liep was dat me printer en NAS niet meer zichtbaar waren. Dit ondanks dat de optie 'Allow LAN connections' stond aangevinkt.  De killswitch uitschakelen was de enige optie om dit te verhelpen. Raar. maar waar. Daarom (weer) overgestapt naar Mullvad, en dat werkt prima. Hieronder nog even een voorbeeld van  Kagi en gepersonaliseerde resultaten: Op de eerste afbeelding zijn de resultaten niet gepersonaliseerd. Op de tweede afbeelding wel. Op deze tweede afbeelding heb ik Tweakers 'vastgezet',  waardoor de zoekresultaten (indien van toepassing) van Tweakers bovenaan komt te staan. Dit is bijvoorbeeld erg handig als je opzoek bent naar hardware.

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert
  • Recente prestatie

    • Mr Chaos heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...