Valcorb Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 Ik wou altijd al een eigen guild. Maar ik wist niet hoe ik die moest maken. Weten jullie soms hoe ik een guild kan maken? groetjes, yolanneke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Wesley Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 Je moet naar de guild vendor gaan of hoe dat ook heet. Als je dat niet weet vraag je het aan een guard die daar loopt. Eenmaal bij die guild vendor. Moet je tegen de man praten en krijg je een guild kaartje. Dan moet je 10 mensen overhalen om dat kaartje te tekenen. Dan ga je terug naar die man. En tadaaa je hebt je eigen guild. En dan staat er nog een mannetje die een tabard voor je maakt. Guild maken kost 10 silver en een tabard 10g Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Valcorb Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 en wat is een tabard eigenlijk? en een guild vendor kan ik er een vinden in Stormwind? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Wesley Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 Ja er is er 1 in stormwind vraag aan de guards (die mannetjes met het blauwe harnas.) Dat blauwe wat ie aan heeft is een tabard. Maar die kan je customizen hoe je maar wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie