denizB Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 Hoi, ik had een vraag. Aantal dagen geleden zat ik eens te kijken naar de options van uTorrent, alles ingesteld en goed. Ik zag iets staan, het was: "Enable UPnP port mapping" Ik heb dus geen idee wat dit is, ik heb dit bij een aantal mensen nagevraagt en sommigen zeiden aanvinken en anderen zeiden weer uit laten, en ik heb ook op internet gelezen dat ze het meestal uit laten? Wat is dit precies? Is het het beste om aan te vinken of uit te laten? Bedankt voor het lezen //DenizB Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
wesley__ Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 ik heb het niet aangevinkt en utorrent werkt bij mij prima. wat het is weet ik zelf ook niet, heb gewoon de handleiding gevolgd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
kaasbroodje Geplaatst Augustus 16, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 16, 2008 als je upnp aanzet worden de poorten in je router automatisch geopend door utorrent als je router dat ondersteund Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
denizB Geplaatst Augustus 16, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2008 Ook als je geen static IP hebt? EDIT: Even iets anders. Ik heb dus geen static IP dus de port voor uTorrent is niet forwarded, maar ikkrijg wel onderin een vinkje en "Network OK" "Your network is working like it should" Ik snap het niet aangezien hij niet goed zou moeten connecten zonder dat mijn port forwarded is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Augustus 16, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 16, 2008 ja ook als je geen static IP dat hangt er van af je hoeft alleen poorten open te zetten als je een router heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie