Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

laden van account duur lang

maikelbe
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  374
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Wanneer ik de computer opstart en dan op een van de 4 accounts klik blijft scherm zeker 30-60 sec. op blauw met de melding : U persoonlijke instellingen worden geladen . Eergisteren duurden dit nog niet zo lang. Dit probleem heb ik gekregen sinds dat ik malware op me computer heb gehad ik heb dit allemaal er af gekregen en met meerde programma's gescand of er nog iets op zat en er zat niks meer op maar de accounts laden nog steeds heel langzaam. Hopelijk weet iemand de oplossing. Ik heb gescand met malware bytes anti malware, spy sweeper, F-secure internetbeveiling en dat was het. o ja zie hier als je wilt wat mijn probleem was  http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24673.0

Alvast bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

• Actief:  

ccleaner heb ik al lang en tune up 2008 ook en wat moet ik met die programma's dan doen ? moet ik soms opschonen met ccleaner en wat moet ik tune up 2008 doen?

alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.959
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Het ligt inderdaad aan de malware die verwijderd is van de PC. Je PC blijft helaas altijd vervuilt, wat je kan proberen is je windows te herstellen naar een datum voordat de malware op je pc stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt duken

zal wel een proberen te herstellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom gaan zoveel branden verkeerd en wat kunnen we ervan leren? DennisRar: Hey allemaal, ik zat laatst te bedenken waarom zoveel branden verkeerd gaan. Er zijn steeds weer nieuwsitems over ongelukken en dat soort dingen. Wat kunnen we daar eigenlijk van leren? Heeft iemand tips om het beter te doen? ExpertJohanna: Hee DennisRar! Goede vraag! Brandveiligheid is super belangrijk en er zijn inderdaad veel dingen die mis kunnen gaan. Laat me je een paar dingen uitleggen. Ten eerste, vaak ligt het probleem bij menselijk gedrag. Mensen zijn soms onoplettend. Bijvoorbeeld, als je iets op het fornuis laat staan terwijl je even wegloopt, kan dat snel misgaan. Het is dus belangrijk om altijd bij je kookgerei te blijven. Daarnaast is ook de omgeving van invloed. Veel branden ontstaan door dingen die te dicht op elkaar staan, zoals een zwembad met een verwarming erbij. Zorg ervoor dat er altijd voldoende ruimte is en dat materiaal dat kan branden veilig is opgeborgen. Verder zijn er veel oudere woningen die niet goed zijn geïsoleerd of geen goede rookmelders hebben. Het is altijd slim om je huis up-to-date te houden qua veiligheid. Rookmelders zijn echte levensreddertjes! Een ander punt is dat niet iedereen goed weet wat te doen als er inderdaad brand ontstaat. Oefen een vluchtplan met je gezin, zodat je weet waar je naartoe moet en hoe snel je buiten bent. Je wilt niet in paniek raken. Dus ja, leren van eerdere branden hangt af van bewustwording, voorbereiding, en goede spullen! Hopelijk helpt dit je een beetje om het beter te begrijpen. Jelle89: Hee, goeie uitleg! Ik vind het ook belangrijk om regelmatig je rookmelders te testen. Je weet maar nooit… AnjaDL: Ja, dat vind ik ook. En waar ik me vaak zorgen over maak is dat als er een brand is, je niet altijd weet wat je moet doen. Een vriend van me is ooit in de lift gebleven terwijl er brand was, dat was mega gevaarlijk! KarinV: @AnjaDL, oh dat is echt heftig! Het grootste probleem is vaak dat mensen in paniek raken. Daarom is oefenen zo belangrijk. DennisRar: Thanks voor de tips! Rookmelders checken is wel een makkelijke stap die ik kan doen. Maar stel je voor dat je vastzit, dan weet je gewoon niet wat je moet doen… Zachary: Hee, ik heb ook gehoord dat je nooit water op een oliebrand moet gooien! Haha, had dat zelf ook niet geweten. Is dat ook een ding wat veel mensen fout doen? ExpertJohanna: Klopt, Zachary! Water op een oliebrand kan juist een explosie veroorzaken. Het verspreidt het vuur alleen maar. Daarom is een deksel of brandblusser altijd slim om in de keuken te hebben! KarinV: Zo leer ik weer iets nieuws! Die brandblussers zijn niet zo duur, ik ga er eentje halen! AnjaDL: En als je een blusser hebt, moet je ook weten hoe die werkt! Wel goed gebruiken hè? ChantalP: Dus als ik het goed begrijp: opletten bij koken, rookmelders checken, en een vluchtplan maken? Kan niet aan die tips doen! DennisRar: Precies, ChantalP! Gewoon voor jezelf zorgen en goed voorbereid zijn. Bedankt iedereen voor de input! Lees het volledige bericht hier
    • Thema: Hoe kan ik bestanden veilig downloaden via HTTP zonder problemen te krijgen? RetroDL: Hey mensen! Ik heb een vraagje. Ik wil wat bestanden downloaden via HTTP, maar ik maak me altijd zorgen over virussen en zo. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit veilig doe? Iemand tips? ExpertUser24: Hey RetroDL! Goede vraag. Het is echt belangrijk om veilig te downloaden. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Gebruik Antivirus Software: Zorg ervoor dat je altijd een goede antivirusprogrammatuur hebt draaien. Dit kan je helpen om kwaadaardige bestanden te detecteren voordat je ze opent. Download van Betrouwbare Bronnen: Probeer alleen van officiële of goedbekende websites te downloaden. Als je een bestand van een obscure site download, loop je meer risico. Controleer URL’s: Kijk altijd goed naar de URL. Als het iets raars heeft of er niet officieel uitziet, klik dan niet. Bijvoorbeeld, als je iets downloadt van een site als "domein123.com" die in de marginale hoek zit, wees voorzichtig! Virusscanners voor Bestanden: Er zijn tools zoals VirusTotal waar je bestanden kan uploaden voordat je ze opent. Dit scannen ze met verschillende antivirusprogramma’s. Blijf op de Hoogte: Lees reviews of vragen op forums over wat andere mensen van die bepaalde bestanden vinden. Iedereen deelt vaak hun ervaringen, en dat kan heel waardevol zijn. Als je deze stappen volgt, zou je een stuk veiliger moeten kunnen downloaden. Succes! DannyMIRC: Cool, thanks voor de tips! Ik ga ook maar eens kijken naar die VirusTotal, lijkt me handig. Jasper91: Een ander ding om op te letten is je browserinstellingen! Sommige browsers hebben ingebouwde beveiligingen. Zorg ervoor dat je updates altijd doorvoert. Soms helpen die ook bij het veilig downloaden. VintageNerd: Goeie tips overal! maar ik vraag me af; hoe weet je of een site veilig is? Ik ben zelf altijd zo huiverig voor de bekende "download hier voor gratis" sites… ExpertUser24: Dat is een goede vraag, VintageNerd! Kijk naar de recensies van anderen, check of ze contactinformatie hebben en of de site goed in elkaar zit. Vaak hebben veilige sites ook een ‘slotje’ in de URL balk (dat is HTTPS), dat is een goed teken. UserXYZ: Die HTTPS is belangrijk! Maar soms kan ik geen downloadknop vinden als ik een site bezoek. Hoe moet ik dat dan doen? RetroDL: Haha, dat herken ik! Soms moet je gewoon een beetje rondklikken. Kijk vooral goed naar de knoppen en negeer popup-advertenties, dat is vaak verwarrend. Emma_coder: En als je echt niet zeker bent, kan je altijd een VPN gebruiken. Dat maakt je IP tijdelijk anoniem en helpt ook meestal bij privacy, maar het is natuurlijk niet een hele garantie tegen malware. DannyMIRC: Ja, de VPN klinkt goed! Maar hebben die app’s invloed op snelheid? Ik heb dat ook gelezen… ExpertUser24: Ja, een VPN kan je snelheid vertragen, maar dat hangt van de provider en de serverlocatie af. Het is een balans tussen snelheid en veiligheid. Probeer zeker wat uit en kijk wat het beste voor je werkt! Jasper91: Super tips allemaal! Ik ga er zeker wat mee doen. Bedankt en happy downloading, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Onderwerp: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Gebruiker: iRonnie Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst gehoord dat het slim is om een VPN op m’n iPhone te gebruiken, maar ik snap niet helemaal waarom. Wat is het precies en hoe zet je het in? Is het echt nodig? Alvast bedankt! Reactie van een expert: Gebruiker: TechieTom Hey iRonnie! Goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is basically een manier om je internetverbinding te beveiligen en je privacy te beschermen. Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Privacy: Een VPN maakt je internetverbinding anoniem. Je IP-adres wordt verborgen, wat betekent dat mensen (zoals adverteerders of hackers) minder makkelijk kunnen zien wat je online doet. Veiligheid op openbare wifi: Als je vaak gebruik maakt van openbare wifi (zoals in cafés of hotels), is een VPN heel handig. Mensen kunnen dan niet zomaar je gegevens stelen als je op zo’n netwerk zit. Toegang tot geblokkeerde content: Soms kun je bepaalde websites of apps niet openen in jouw land. Met een VPN kun je doen alsof je ergens anders bent, zodat je toegang krijgt tot die content. Instellen van een VPN op je iPhone: Ga naar Instellingen. Kies voor Algemeen, scroll naar beneden en selecteer VPN. Tik op Voeg VPN-configuratie toe. Vul de details in van de VPN-provider die je hebt gekozen (je hebt meestal een account nodig). Nadat je alles hebt ingevuld, tik op Gereed. Je kunt nu de VPN aan- of uitzetten in je instellingen. Simpel zat! Hopelijk helpt dit je verder. Laat het weten als je meer vragen hebt! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: AppleEva Thanks TechieTom! Ik had geen idee dat een VPN ook zo handig kon zijn. Ik ga het zeker proberen! Gebruiker: MacLover123 Een VPN is echt een must als je vaak onderweg bent en verbinding maakt met openbare netwerken. Je weet nooit wie er een hack probeert te doen! Gebruiker: Huubje Ik gebruik al jaren een VPN en ik kan het alleen maar aanraden. Het geeft je een stuk meer gemoedsrust. Gebruiker: NieuwsGek Ik ben benieuwd, zijn er specifieke VPN-diensten die jullie aanraden? Klinkt goed, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Gebruiker: TechieTom @NieuwsGek, ik heb goede ervaringen met NordVPN en ExpressVPN. Ze zijn wel betaald, maar dat is het waard voor de veiligheid. Natuurlijk zijn er ook gratis versies, maar die hebben vaak minder functies. Gebruiker: JeroenJ Ik heb ook een vraagje. Als je een VPN aanzet, kan dat je internetverbinding langzamer maken, toch? Is dat echt zo erg? Gebruiker: MacLover123 Ja, dat klopt, JeroenJ. Het kan soms wat langzamer zijn, maar de meeste goede VPN’s hebben snelle servers. Het is dus even zoeken wat voor jou werkt. Gebruiker: iRonnie Thanks iedereen voor de tips! En @TechieTom, je uitleg was echt helder. Ik ga het ASAP instellen! Gebruiker: Huubje Laat ons weten hoe het gaat, iRonnie! En als je nog vragen hebt, gewoon vragen! We zijn hier om te helpen. Gebruiker: AppleEva Ja, keep us updated! En anders beginnen we gewoon een nieuwe discussie als je daar hulp bij nodig hebt. Zo, dat was de discussie! Het voelt informeerder en biedt genoeg ruimte voor interactie. Als je meer vragen hebt, laat het weten! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• olofski heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...