Spring naar bijdragen

HELP mijn computer valt uit


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste mensen :) , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit.

ik begrijp er niks van.

ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten.  :(

hij is voorderest niet egt stoffig

als je me kan helpen doe het aub

groetjes stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je hebt de processor ontkoppeld en schoongemaakt? Ik zou toch echt voor een andere oplossing gaan, want dit is niet de beste manier om zoiets te verhelpen. Wat je beter kunt doen, is even kijken of je geheugenreepjes goed aangesloten zijn en even MemTest draaien. Als je <a href="http://hcidesign.com/memtest/MemTest.zip"><b>hier</b></a> klikt, kun je MemTest downloaden. Dat brand je vervolgens op een CD of DVD'tje en je start opnieuw op (let wel op: boot vanaf CD!). Zo kun je in ieder geval kijken of het aan je geheugen ligt, het meest waarschijnlijke wat er is, mocht het een hardwareprobleem zijn. Anders zou ik gewoon de computer opschonen en defragmenteren en mocht dat dan niet werken, opnieuw opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...