*eagle* Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: December 3, 2015 Leeftijd: 58 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 ERROR Couldn\'t listen - unable to forward port via UPnP die foutmelding krijg ik nadat ik BitTorrent heb opgestart en een torrent heb geselecteerd weet iemand wat ik hiermee moet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast Tijn Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Je moet in je router UPnP enablen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
*eagle* Geplaatst Januari 1, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/07 Status: Offline Actief: December 3, 2015 Leeftijd: 58 Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2006 en hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Heb je Upnp wel opgestart als service? Via START--RUN-services.msc ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 Pluis schreef: en hoe doe ik dat? Die instelling kan je meestal vinden op de \'site\' van je router. Dus type gewoon in je internet browser het ip van je router in (waarschijnlijk 192.168.1.1) En zoek hier naar de upnp instelling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie