Ivannah Geplaatst September 26, 2008 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Delen Geplaatst September 26, 2008 Beste Vrienden, Ik heb een paar programma,s gedownload via het programma bittorrent, goed zo, maar toch nog wat vragen; hoe brand je een programma op twee dvd's of drie zoniet naar twee cd's, en welke brandprogramma kan ik best gebruiken. Na downloaden bij bepaalde programma's zie je (2 DVD) of (4 cd) Wie kan mij hiermee Helpen. Dank U. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Bolie Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2008 Je hoeft niet persee je image-bestand te branden om het te kunnen installeren, je kan ook een soort virtuele dvd/cd-reader gebruiken... Dan laat je het bestand lezen door een programma alsof er een dvd/cd in je dvd/cd-reader zou zitten. (Bv.: Daemontools) Maar als je nu toch een backup wil op dvd of cd gebruik dan Nero als programma om te branden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie