Diana1977 Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 Kan iemand mij helpen hoe nu verder te gaan? Ik heb via uTorrent via de handleiding op deze site een WII spel gedownload, maar ik weet nu niet hoe ik verder moet. Hopelijk kan iemand mij helpen! Groetjes Diana. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
koekie Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 wat voor een bestand is het? en heb je de wii wel om gebouwd anders heeft het nog geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Diana1977 Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 Ja heb hem omgebouwd, dat weet ik nog net, dat als hij niet omgebouwd is dat je geen gebrande spellen kunt gebruiken hahaha. Hoe kan ik zien wat voor een bestand het is? Had gehoopt dat het wat makkelijker was spellen te downloaden/branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Luc. Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 Achter het bestand staat ''.<type bestand> bijvoorbeeld een winrar bestand is ''bestandX.rar'', rar staat dus voor winrar, als ik me niet vergis. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
koekie Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 het spel wat jue hebt gedownload heb je nu ergens op je harde schijf staan. ga daar heen en kijk wat voor een namen er staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie