jordygrunn Geplaatst Oktober 26, 2008 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 26, 2008 hey ik heb een website strike-shot.nl maar mijn ideeen zijn allemaaal op. weten julie een idee? Op wat voor soort site zal jij vaak actief zijn? alvast bedankt, Jordy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Jeroen Geplaatst Oktober 26, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 26, 2008 Ik zelf kijk veel tv-series, films, en game soms. Wat ik van je site vind: Ik vind het een nogal lege site met alleen rtv noord holland die het niet doet :geheim: dus er moet inderdaad nog veel bijkomen verder vind ik een heel donkere site niet erg uitnodigend. Maar wel gaaf dat je een site maakt met filmpjes streams etc. succes, cancan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Assyrian Geplaatst Oktober 26, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 26, 2008 RTV Noord holland doet het trouwens bij mij wel. Maar de site is inderdaad beetje kaal met 1 omroep en verander de kleur is een beetje naar oranje/geel dat vind ik een aantrekkelijkere kleur voor een "tv site". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
jordygrunn Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 ik vroeg eigenlijk niet wat ik me het script kan maar hier kan ik idd wel mee door gaan en van die rtv noord,, die doed het wel maar maakt niet uit. bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie