Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Office 2007 van Engels naar Nederlands?

Mkkl
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb op dit moment Office 2007 op mijn computer in het engels.

En ik heb het toch liever in het Nederlands ik heb al wat geprobeerd met de Microsoft Office 2007 language Settings maar dat hielp ook niks.

Is er hier een speciaal programmaatje of bestand voor of moet ik gewoon de NL versie opnieuw downloaden?

Groeten Michiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 maanden later...

• Bijdragen:  98
  • Leeftijd:  50

Mijn Microsoft Office trial Engels is verlopen en wil nu de (deze) nederlandse versie downloaden, maar moet ik dan eerst die oude van m'n pc afgooien? Of 'overschrijft' ie dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat durf ik niet met zekerheid vast te stellen, maar ik denk dat het veiligste is om gewoon de oude office helemaal te verwijderen en dan de Nederlandse full version te installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dan bovenstaande tor van jou 'goed' genoeg? Het hele pakket voor wat ik nodig heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh maar mijn link was alleen een language pack.

Hier heb je full version van Office 2007 Enterprise:

http://thepiratebay.org/torrent/4732617/Microsoft_Office_2007_Enterprise_Edition_%5Bblaze69%5D

en dan als die niet Nederlands is, installeer je het language pack en dan heb je:

Access 2007

Communicator 2007

Excel 2007

Groove 2007

InfoPath 2007

OneNote 2007

Outlook 2007

PowerPoint 2007

Publisher 2007

Word 2007

In het Nederlands!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ga het even proberen...  O0

Post Merge: mei 10, 2009, 09:18:04 pm

@J.F.K. het is gelukt hoor! Ik heb alleen die oude trial niet verwijderd, wist niet zo goed hoe, wat, waar...   :stupid: stonden meerdere 'microsoft-dingen'...

Heb 'm gedownload, zonet geinstalleerd, was idd nog geen NL, maar met die language pack is het nu wel nederlands, helemaal toppie!!!

Echt super bedankt!!  Wat moet ik toch zonder deze site, echt helemaal geweldig!!! Nogmaals super bedankt!  :dans2:

(niet dat ik weet wat ik met Communicator/Groove/Publisher/OneNote moet, maar goed...  ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: [Alles over Films, Series, TV en E-books] SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie favoriete kinderboeken! Wat zijn jullie topfavorieten en waarom? Ik zoek een paar nieuwe tips voor mijn neefje en nichtje. Deel je tips! BoekenWijs: Hi SmurfFan88! Wat een leuke vraag! Kinderboeken zijn zó belangrijk voor de ontwikkeling van kids. Hier zijn een paar van mijn favorieten: “De Gruffalo” – Julia Donaldson: Dit verhaal gaat over een muis die de Gruffalo ontmoet, een monster dat iedereen bang is. Het is leuk en leerzaam, en perfect om voor te lezen omdat het rijmt. De illustraties zijn ook geweldig! “Jip en Janneke” – Annie M.G. Schmidt: Deze boeken zijn klassiekers. Ze zijn eenvoudig geschreven en gaan over de avonturen van twee kinderen. Perfect voor oudere kleuters! “De Gorgels” – Jochem Myjer: Dit boek is super leuk! Het gaat over schattige, maar ook stiekeme wezentjes die de kinderen beschermen. De verhalen zijn spannend en komen vaak met leuke tekeningen. Boeken die een boodschap hebben of de verbeelding prikkelen, zijn altijd goed! Heb je al iets gezegd over wat je neefje/nichtje leuk vinden? SmurfFan88: Thanks voor je tips, BoekenWijs! Mijn neefje houdt van avontuur en mijn nichtje is dol op dieren. Dus misschien dat “De Gruffalo” en “De Gorgels” wel een goede match zijn! Heb je nog meer tips? BoekMuts: Ja, absoluut! Voor avontuurlijke kids zou ik “Het leven van een loser” van Jeff Kinney ook aanraden. Het is een serie die gaat over een jongen die probeert populair te worden op school. Het is heel herkenbaar en vol humor. Mijn kinderen zijn er dol op! KiddieLover: Klinkt goed, BoekMuts! Ik vind dat het ook goed is als kinderen lachen om boeken. Wat ik altijd leuk vind, is om verhalen te combineren met een lesje. “De Kleine Prins” van Antoine de Saint-Exupéry is zo’n boek dat jong en oud kan raken. Het is meer als een fabel en biedt mooie levenslessen. SmurfFan88: Super, vielen jullie tips in de smaak! Ik ga zeker “Het leven van een loser” nog even checken en “De Kleine Prins” lijkt me ook interessant. Hebben jullie ook tips voor boeken met illustraties? Mijn nichtje houdt daar echt van! BoekenWijs: Zeker! “Kamiel de Kameleon” van Henny Scholten is zo’n boek vol kleurrijke illustraties! Het gaat over een kameleon die niet kan kiezen welke kleur hij wil zijn. Echt leuk voor jonge kinderen en ze leren ook nog eens over kleuren! PoezieVin: Haha, dat klinkt leuk! Maar ik moet eerlijk zeggen, ik hou ook van poëzieboeken voor kinderen. “Vrolijke Versjes” van Max Velthuijs is heerlijk! De illustraties zijn prachtig en de versjes zijn kort en eenvoudig. Perfect voor de kleintjes! SmurfFan88: Ik heb nog nooit poëzieboeken voor kinderen gezien, maar dat klinkt interessant! Bedankt voor de tip, PoezieVin! BoekAddict23: Wat een geweldige discussie! Ik kreeg al een hele lijst met boeken. Ik ben zelf gek op “De Rupsje Nooitgenoeg” van Eric Carle. Het is zo simpel, maar mijn kinderen leren er veel van! En de illustraties zijn bovendien opvallend. KiddieLover: Mooi dat iedereen hier zo betrokken is! Het is altijd leuk om nieuwe boeken te ontdekken via anderen. Als jullie nog meer tips hebben, houd ik me aanbevolen! SmurfFan88: Dank jullie allemaal! Ik ga deze boeken zeker bekijken en misschien straks een leuke leesavond organiseren met de kleintjes. Laat het me weten als jullie nog meer aanraders hebben! Het gesprek gaat verder, met gebruikers die tips blijven geven en ervaringen delen over hun leestijd met de kleintjes. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: ‘The Legend of Aang: The Last Airbender’ Leaked Online, Wat Nu voor Paramount+? Gebruiker: AirbenderFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat er een soort van teaser of info van “The Legend of Aang” gelekt is online. Wat betekent dit precies voor Paramount+? Gaan ze daar iets mee doen, of gaat het gewoon om een hype die weer snel weg is? Expert: AvatarGuru Hey AirbenderFan88! Goede vraag! De lek van “The Legend of Aang” kan verschillende dingen betekenen voor Paramount+. Als er een teaser of fragment is uit een nieuwe serie of film, dan is dat meestal een teken dat ze ergens mee bezig zijn. Het is een manier om de hype op te bouwen en de fans enthousiast te maken. Als ze bijvoorbeeld een live-action serie plannen, zoals de eerdere poging, dan willen ze misschien wat vroegtijdige buzz creëren. Maar het kan ook zijn dat ze nog in de voorbereidende fase zitten en het gewoon willen testen bij de fans. Kosmisch gezien, als het goed ontvangen wordt, kunnen ze besluiten om het verder uit te werken. Een goed voorbeeld hiervan is hoe Netflix het deed met “Stranger Things”. Ze lieten kleine clips en teasers zien om de fans warm te maken voor het nieuwe seizoen. Als Paramount+ slim is, zullen ze een soortgelijk pad volgen om de betrokkenheid van de fans te vergroten. Dus, om op je vraag terug te komen: ja, het kan echt een grote kans zijn voor Paramount+, vooral gezien de enorme fanbase van “Avatar: The Last Airbender”. Als het lek serieus is, moeten ze wel iets plannen! Gebruiker: Waterbender99 Thanks voor de uitleg, AvatarGuru! Maar wat als ze helemaal niks meer met het lek doen? Zou dat ook kunnen? Expert: AvatarGuru Ja, dat kan ook! Soms lekken dingen gewoon en gebeurt er niks mee. Het is soms gewoon een uitglijer van iemand binnen hun team. Maar je merkt vaak wel dat bedrijven heel snel reageren op zulke lekken. Ze weten dat fans nieuwsgierig zijn en willen dat niet voor niets laten gaan. Gebruiker: FireNationFan Is het niet gewoon een manier om meer abonnees te krijgen? Ik bedoel, ze weten dat iedereen crazy is over Avatar. Gebruiker: EarthKing125 Daar zit zeker wat in, FireNationFan. Marketing plays a big role in dit soort dingen. Maar ik hoop echt dat ze het goed aanpakken deze keer. De vorige live-action was niet zo goed… Gebruiker: AirNomadLover Precies, EarthKing125! De vorige live-action serie deed de anime geen recht! Laten we hopen dat ze nu wel luisteren naar de fans. Als ze bronmateriaal gebruiken zoals de originele serie, zou het geweldig kunnen zijn. Gebruiker: AvatarHaterX Ik ben bang dat ze alleen maar willen cashen, en dat de kwaliteit weer niet oké is. Zoals bij zoveel andere dingen tegenwoordig. Gebruiker: AirbenderFan88 Dat is ook weer een punt. Maar zelfs als ze het een beetje verkeerd doen, kunnen ze het misschien nog rechtzetten in een volgend seizoen. Ik bedoel, kijk naar wat The Witcher deed na de eerste kritiek! Expert: AvatarGuru Precies, AirbenderFan88! En vergeet niet, zelfs als het eerste seizoen niet perfect is, hebben ze altijd de kans om te verbeteren. Fans kunnen echt invloed hebben op wat ze doen, dus blijf vooral feedback geven! Gebruiker: Waterbender99 Dus, laten we duimen dat alles goed komt! Ik kijk er echt naar uit, hopelijk gaan ze het goed maken. Gebruiker: FireNationFan Ik ook, Waterbender99! Laat maar komen, ik ben ready! Dit onderwerp blijft zeker interessant! Blijf het in de gaten houden, en laten we hopen op iets geweldigs van Paramount+! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn app op m’n iPhone. Hij blijft telkens hangen, super vervelend! Heeft iemand een idee waarom dat zo is en wat ik kan doen om het op te lossen? Alvast dank! ExpertWijs Hey iRonnie, dat klinkt frustrerend! Er zijn verschillende redenen waarom een app kan vastlopen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je iPhone: Soms helpt het om je toestel simpelweg opnieuw op te starten. Dit verfrist de systeembronnen. Update de app: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de app hebt. Ontwikkelaars brengen regelmatig updates uit om bugs op te lossen. Controleer je opslag: Als je iPhone bijna vol is, kan dit de prestaties beïnvloeden. Kijk of je wat ruimte kunt vrijmaken door ongebruikte apps of bestanden te verwijderen. Verwijder en installeer de app opnieuw: Dit lijkt misschien drastisch, maar soms lost een schone installatie al je problemen op. Instellingen controleren: Gaat het om een specifieke app? Soms staan er bepaalde instellingen of permissies in de weg. Hopelijk helpen deze tips je verder! Laat maar weten hoe het gaat! Jenna89 Thanks, ExpertWijs! Ik had ook laatst dat een app vastliep en herstarten hielp echt! MaxxPower88 Ik heb ook een keer gehad dat mijn app bleef hangen. Ik heb gewoon even gewacht en toen deed ie het weer. Soms heeft het even de tijd nodig. iRonnie Dank voor de tips! Ik ga ze snel proberen. Heb al enkele apps verwijderd, dus hoop dat dat helpt! GamingGuru Kijk ook uit voor achtergrondapps! Soms draaien er dingen op de achtergrond die je niet doorhebt en dat kan je app vertragen. Sluit die eens af! iRonnie Goede tip, GamingGuru! Ik wist niet dat dat ook effect had. ChillinCharlie Hé, ik blijf maar crashen bij deze specifieke app. Heb je dat ook gehad? Moet ik gewoon wachten op een update ofzo? ExpertWijs Ja, ChillinCharlie! Als een app regelmatig vastloopt kan dat door bugs komen. Het is goed om contact op te nemen met de ontwikkelaars of een review achter te laten. Zij kunnen dit meenemen in hun updates. PhoneFreak Heb nu ook een soortgelijke ervaring gehad met een spel. Heb de app verwijderd en opnieuw gedownload, en nu werkt alles weer soepel! iRonnie Fijn om te horen dat het bij jou hielp, PhoneFreak! Ik ga het ook proberen. Bedankt iedereen, ik houd jullie op de hoogte! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• PvH68 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...