Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt het programma HiJackThis normaal op je bureaublad staan, neem ik aan. Want je hebt het vroeger ook al gebruikt. En zo niet, doe je dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht of via Rapidshare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima werk ... logje is helemaal netjes. Nu zouden ook alle problemen van de baan moeten zijn. Is dat zo ?

Zo ja, mag je nog het volgende doen om de resten van de besmetting op te ruimen :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleanerâ€.  Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register†en klik op ‘Scan naar problemenâ€. Als er fouten gevonden worden klik je op â€Herstel geselecteerde problemen†en â€OKâ€. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JAâ€. Kies dan “Herstel alle geselecteerde foutenâ€. Sluit hierna CCleaner terug af.

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u11 naar je Bureaublad

Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!

[*]Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.

[*]Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.

[*]Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.

[*]Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.

[*]Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.

[*]Dubbelklik vervolgens op jre-6u11-windows-i586-p.s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via  Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

That's it !

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hmm... eindelijk nog altijd hetzelfde probleem maar ik snap iets niet

ik heb al een JaVa product. Dat is Java 6 Update 11. Moet ik die verwijderen of niet? (de uitleg is voor Windows XP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar zie je die Java 6 update 11, want in je logjes staat Java 6 update 7 ??? Kijk eens bij Configuratiescherm -> Software voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Dan zal het nu de juiste versie zijn ... en is de update van JAVA opgelost. Is ook de rest uitgevoerd ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja, maar het is nog altijd hetzelfde :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OK, dan is het zeker niet door malware dat er problemen veroorzaakt worden. Heb je deze Norton op CD aangeschaft of gewoon gedownload ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Op CD

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verwijder dan de huidige Norton Antivirus met de speciale Removal Tool van Norton ... en doe dan een volledig nieuwe installatie van op de CD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

OK doe ik

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben de feesten aan het voorbereiden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Maakt niet uit  ;)

Sommige zetten een vraag neer en reageren nooit meer of een oplossing gelukt is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik denk dat het anders ligt. Ik heb hier de versie nog eens bekeken en kreeg toen:

Norton Systemworks 2008 versie: 11.0.3. En daarvoor vind ik geen removal tool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem.

Als je een screenshotje wil, vraag het dan even.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Yolanneke,

Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST


Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm

Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit.

Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

oke bedankt ik laat je wat weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch?


Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm

Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een oude PS2 en ik wil ‘m graag opnieuw flashen, maar ik heb echt geen technische kennis. Kan iemand me helpen? Wat heb ik daarvoor nodig en is het moeilijk? Thanks! TechWizard87: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik help je graag! Flashen van je PS2 kan misschien intimiderend klinken, maar met de juiste stappen is het echt te doen. Hier een simpel stappenplan: Benodigdheden: Een USB-stick (minimaal 8GB) Een computer met internet De benodigde software (zoals Free McBoot) Downloaden: Ga naar een betrouwbare website (let op dat je geen virus oploopt!) en download Free McBoot. Dit is een tool die je PS2 kan flashen zonder dat je veel technische kennis nodig hebt. Voorbereiden USB-stick: Steek je USB-stick in de computer. Formatteer de USB-stick naar FAT32. Dit kan via de eigenschappen van de schijf op je computer. Bestanden kopiëren: Zet de gedownloade Free McBoot-bestanden op je USB-stick. Zorg ervoor dat je de juiste bestanden in de juiste mappen plaatst, dat staat meestal wel duidelijk bij de download. PS2 opstarten: Plaats de USB-stick in je PS2. Zet je PS2 aan en als het goed is, zal hij de USB-stick herkennen en de installatie starten. Volg de instructies: Je krijgt nu een menu te zien. Volg de instructies op het scherm. Dit is meestal vrij rechttoe rechtaan. Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust! Succes! NinaSwitch: Wauw, dit klinkt makkelijker dan ik dacht! Ik heb ook wel eens gehoord dat je het met een schijfje kunt doen. Is dat een optie of werkt dat niet zo goed? TechWizard87: Goed dat je het vraagt, Nina! Ja, je kunt het ook met een schijfje proberen, maar dat is vaak wat lastiger, vooral als je geen ervaring hebt. Met de USB-stick is de kans dat je het goed doet een stuk groter! En je hebt minder kans dat je je PS2 beschadigt, wat altijd mooi meegenomen is. DaanGames: Ik heb een vergelijkbare setup gebruikt om mijn PS2 te flashen! Het is echt niet zo moeilijk. En als je er toch niet uitkomt, kan je altijd op YouTube tutorials vinden, die zijn heel handig! DaniellePlayz: Ik deed het ook met Free McBoot, maar ik heb wel hulp van een vriend gehad. Het installatieproces is simpel, maar je moet wel even geduld hebben. En hoe meer info je hebt, hoe beter! Martin_87: Yo, het is echt een leuk project! Vergeet niet om je originele games ook te back-uppen voordat je met flashen begint. Je weet maar nooit! FleurGaming: Ik heb de stap met de USB-stick gedaan en het werkte perfect! Echt dank voor de uitleg, TechWizard87! Mijn PS2 draait weer als een zonnetje! Zara_92: Misschien een domme vraag, maar kan ik mijn PS2 ook opnieuw flashen als ik het al eens gedaan heb? Of is dat gek om te doen? TechWizard87: Helemaal geen domme vraag, Zara! Ja, je kunt hem opnieuw flashen als je dat wilt. Soms zijn er nieuwe versies of updates die je wil gebruiken. Maar zorg ervoor dat je geen belangrijke data verliest! GamePeter: Bedankt, iedereen! Dit helpt echt! Ga morgen aan de slag en ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Fingers crossed! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom werkt Bluetooth niet op mijn Mac en wat kan ik eraan doen? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Mac. Bluetooth werkt gewoon niet meer… Ik kan geen muis of toetsenbord connecten en er verschijnt ook geen apparaat. Wie heeft tips of ideeën? Alvast dank! AppleExpert: Hey iRonnie! Ik begrijp dat dat frustrerend kan zijn. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer of Bluetooth aan staat: Kijk bovenaan je scherm, in de menubalk. Moet een Bluetooth-icoontje staan. Als het uitgeschakeld is, klik er dan op en schakel het weer in. Herstart je Mac: Dit lijkt simpel, maar soms lost een herstart heel wat op, toen dat ik mijn computer weer opstartte na een paar dagen problemen, werkte alles weer normaal. Reset Bluetooth-module: Houd Shift + Option ingedrukt en klik op het Bluetooth-icoontje in de menubalk. Je ziet nu een optie “Reset Bluetooth Module”. Dit kan helpen als er iets mis is met de verbinding. Vergeet apparaten: Als je eerder apparaten had verbonden, ga naar Systeemvoorkeuren > Bluetooth, selecteer de apparaten en klik op het kruisje om ze te verwijderen. Probeer ze daarna opnieuw te verbinden. Software-update: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Ga naar Systeemvoorkeuren > Software-update om te kijken of er updates zijn. Soms kunnen bugs zorgen voor verbindingsproblemen. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. Succes! KleineKees: Vergeten om je Bluetooth aan te zetten is echt een beginnersfout haha! Maar hij had ook wat pech, dus wie weet. TechTante: Bedankt voor de tips, AppleExpert! Ik had laatst ook last van mijn Bluetooth en de reset module werkte voor mij. Super handig! GadgetGuru: Ik had ook dit probleem, maar ik heb uiteindelijk mijn SMC gereset. Het hielp echt! Je moet de Mac helemaal uitzetten, dan de stekker eruit en een paar seconden wachten. Dan weer aansluiten en opstarten. Het kan wonderen doen! iRonnie: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga ze snel proberen. Met die SMC-reset kan ik ook andere dingen oplossen, begrijp ik? KleineKees: Ja, dat klopt! Het resetten van de SMC kan helpen met veel problemen, zelfs met de batterij en de ventilators. Dus, dubbel voordeel! AppleEva: Ik wil ook nog toevoegen dat het soms helpt om je Mac in veilige modus op te starten. Dan worden alleen de essentiële dingen geladen en soms kan dit helpen om conflicten te vermijden. iRonnie: Nogmaals bedankt, iedereen! Ik zie dat er dus meerdere mogelijkheden zijn. Als het niet lukt, post ik weer hier. Fingers crossed! TechTante: En als laatste tip, als je problemen blijft houden, kan het ook aan je hardware liggen. Misschien een keer naar de Apple Store als je er niet uitkomt? GadgetGuru: Ja, dat is altijd een optie. Hopelijk komt het niet zo ver! Succes, iRonnie! iRonnie: Dank jullie wel allemaal, dit is echt nuttig! Ik laat jullie weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik mijn Netflix-regio wijzigen voor meer films en series? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik merk dat mijn Netflix aanbod best wel beperkt is en ik hoorde dat je je regio kan wijzigen voor meer films en series. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dat eigenlijk? Alvast bedankt! FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Goed dat je dit vraagt. Veel mensen willen meer keuze op Netflix en gelukkig is dat best makkelijk te doen! Hier een simpele uitleg: Gebruik een VPN: Dit is de meest populaire manier. Een VPN is een soort software die je internetverbinding versleutelt en je laat lijken alsof je in een ander land bent. Als je bijvoorbeeld een VPN gebruikt die zegt dat je in de VS bent, krijg je toegang tot het Amerikaanse Netflix aanbod. Er zijn best veel VPN’s, zoals NordVPN of ExpressVPN. Ze zijn vaak niet gratis, maar je krijgt wel een hoop extra films en series ervoor terug. Installeer de VPN: Zodra je een VPN hebt gekozen, download je het gewoon op je computer, tablet of smartphone. Volg de instructies om alles in te stellen. Verbind met een server: Open de VPN-app en kies een server in het land waarvan je het Netflix aanbod wilt zien. Zet vervolgens Netflix aan! Geniet van je nieuwe aanbod: Ga lekker zappen en ontdek al die films en series waar je eerder niet bij kon! Let wel op dat Netflix rekening houdt met VPN-gebruik. Soms kunnen ze detecteren dat je een VPN gebruikt en adviseren om het uit te schakelen. Dus als je het ziet, probeer dan een andere server of VPN. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Bram_84: Helemaal juist, FilmGuru88! Ik gebruik al een tijdje een VPN en het werkt echt geweldig. De Amerikaanse aanbod is zo veel beter! Soms mis ik gewoon bepaalde films en series die ik echt wil zien. Het is een game changer voor mij. BoekNerd93: Ik vind het ook leuk om te horen dat anderen это gebruiken. Maar zijn er ook nadelen? Ik heb gehoord dat het soms trager kan zijn met streamen? Of heb je daar geen last van met goede VPN? FilmGuru88: Goede vraag, BoekNerd93! Ja, als je een minder goede VPN hebt kan je soms lagere snelheden ervaren, vooral als je een server kiest die ver weg is. Maar met een goede VPN zou je een prima snelheid moeten hebben om te streamen. Het is het beste om een VPN te kiezen met een goede reputatie op dat gebied. Meestal hebben ze ook een geld-terug-garantie, zodat je het kunt proberen! JannekeD76: Ik heb van alles geprobeerd, maar bij mij werkte het gewoon niet met die VPN’s. Netflix blijft steeds zeggen dat ik een VPN gebruik. Iemand nog andere ideeën? Bram_84: Jammer, JannekeD76! Heb je al geprobeerd om het uit en weer aan te zetten, of een andere server te kiezen? Soms helpt dat al. Anders kan je misschien de browserversie van Netflix proberen in plaats van de app? EbookLezer: Ik weet niet, maar ik vind het ook een beetje raar dat Netflix dat allemaal bijhoudt. Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon al die films en series wereldwijd aanbieden? FilmGuru88: Dat is zeker een frustratie, EbookLezer! Het heeft vaak te maken met licenties en rechten. Ze betalen soms voor de rechten om een film in een bepaald land uit te zenden, wat ze in andere landen niet mogen doen. Beetje jammer, maar dat is de realiteit. GamersHaven: Ik heb gewoon geen geduld voor al die techniek. Ik kijk het liefst gewoon op Netflix zoals het is. Maar ik hoop dat ze in de toekomst hun aanbod gaan verbeteren. BoekNerd93: Haha, GamersHaven, ik snap je wel! Soms is het gewoon makkelijker om alles te laten zoals het is. Maar wie weet, misschien in de toekomst! SmurfFan88: Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga eens kijken naar die VPN’s en wie weet kan ik eindelijk al die films zien die ik miste! Laat het weten als er nog meer tips zijn. Cheers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • MiepWierden heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...