Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

favoriete genre

Gast Wimpy
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  37
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  37

ik ben toch van de "over the top" films als Transformers, Spiderman, Bond serie, The Fast and the Furious etc. Eigenlijk de "typische" mannen films. gewoon lekker dom kijken en genieten. Al vind ik Harry Potter ook een goede serie om weg te kijken. O0

typische mannen films,  :P en toch kijk ik ze ook, alleen de band serie dan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

ik ben toch van de "over the top" films als Transformers, Spiderman, Bond serie, The Fast and the Furious etc. Eigenlijk de "typische" mannen films. gewoon lekker dom kijken en genieten. Al vind ik Harry Potter ook een goede serie om weg te kijken. O0

Als je dom wil kijken moet je echt you don't mess with the zohan of don't be a menace kijken  ;D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik hou vooral van films waar veel 'spannende momenten' in komen (en dus niet doordenken :P) dus horror of thriller maar ook actie is wel gaaf :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

ik houdt wel van films waar je echt bij moet nadenken. Neem de films da vinci code en angels and demons. Zit veel diepgang in. Als je 10 min v/d film mist ben je de draad al weer kwijt:P

en verder oorlogsfilm (vooral WOII)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Sinds wanneer vinden meisjes/vrouwen WWII film interessant???  :geheim:

Wat zitten er hier veel geweldadige mensen zeg  :vechten:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

Heb geen bepaald genre. Ik kijk altijd de nieuwste films en als je dat goed bijhoud heb je al een hele hoop gezien :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

braincrackers, actie/drama, Sci-Fi, documentaires en avontuur.

Denk aan de films: Cloverfield, Into the wild, Donnie Darko, National Geographic: Journey to the edge of the universe, fightclub, knowing en Big Fish.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

braincrackers, actie/drama, Sci-Fi, documentaires en avontuur.

Denk aan de films: Cloverfield, Into the wild, Donnie Darko, National Geographic: Journey to the edge of the universe, fightclub, knowing en Big Fish.

science fiction. snap niet dat daar iets aan is. klein beetje kan nog (denk aan film knowing) maar voor de rest

bah:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Star Wars (Klassieker), Alien(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Sci-Fi kan echt heel gaaf zijn, zelf houdt ik niet van 'star wars' en 'star Trek'. Maar startroopers, knowing, district 9, Armageddon, Alien en Aliens kan ik wel waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

District 9 was inderdaad goed. Volgens mij gaan ze er ook een vervolg opmaken. Maar daar vertrouw ik niet zo in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat zijn NZB-bestanden en hoe gebruik ik ze simpelweg? Gebruiker1: Hey allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Wat zijn NZB-bestanden nou precies en hoe gebruik je ze? Ik zie ze vaak voorbij komen, maar snap er niet veel van. Alvast bedanktt! Expert123: Hey Gebruiker1! Welkom op het forum! NZB-bestanden zijn eigenlijk een soort van ‘index’ voor bestanden die je kunt vinden in nieuwsgroepen. Denk aan NZB’s als een soort van shortcut naar de downloads die je wilt. In plaats van dat je door duizenden berichten moet scrollen in een nieuwsgroep, gebruik je een NZB-bestand om specifiek te zoeken naar wat je nodig hebt. Hier’s hoe het werkt: Zoeken naar NZB-bestanden: Je gaat naar een NZB-indexeringssite, en daar zoek je naar het bestand dat je wilt. Dit kan een film, muziek of een serie zijn. Downloaden van de NZB: Als je het juiste NZB-bestand hebt gevonden, download je dat bestand naar je computer. Het is meestal heel klein, een paar kilobytes. Gebruik een nieuwsreader: Je hebt een programma nodig, een ‘nieuwsreader’, zoals NZBGet of Sabnzbd. Deze programma’s gebruiken de NZB-bestanden om de echte bestanden uit de nieuwsgroepen te downloaden. Importeer de NZB: Open je nieuwsreader en importeer het NZB-bestand. Het programma kijkt nu naar alle servers en begint met downloaden. Super simpel! En voilà, dat is het in een notendop! Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! Gebruiker2: Nice! Super helder uitleg. Maar hoe vind je die NZB-bestanden precies? Gewoon via Google ofzo? Expert123: Goed punt, Gebruiker2! Je kunt inderdaad via Google zoeken, maar er zijn ook specifieke NZB-indexers zoals NZBIndex.nl of nzb.su. Die sites hebben vaak grotere collecties en maken het makkelijker om te vinden wat je zoekt. Gebruiker3: Dat klinkt best handig! Heb je ook een bepaalde nieuwsreader die je aanraadt? Of is alles ongeveer hetzelfde? Expert123: Ja, dat is ook een goeie vraag! NZBGet en Sabnzbd zijn beide populair en geweldig voor beginners. Sabnzbd heeft een mooie interface, terwijl NZBGet heel licht en snel is. Het hangt echt af van wat je voorkeur heeft. Probeer ze allebei en kijk welke je het fijnst vindt! Gebruiker4: Ik gebruik al een tijdje Sabnzbd en ik vind het super fijn. Maar het is soms een beetje traag. Heeft iemand tips hoe ik de snelheid kan verhogen? Expert123: Een paar dingen die je kunt proberen, Gebruiker4: Zorg ervoor dat je verbinding goed is, en kijk eventueel naar je instellingen in de nieuwsreader. Soms helpt het om te experimenteren met verschillende servers. En vergeet niet om je NZB-bestanden goed te kiezen, sommige zijn sneller dan anderen! Gebruiker5: Thanks voor de tips! Ik ga het meteen uitproberen. Gebruiker6: Ik heb ook wel eens dat NZB-bestanden niet werken. Wat kan daar de reden van zijn? Expert123: Dat kan verschillende redenen hebben, Gebruiker6. Soms is het materiaal dat je wilt downloaden al verwijderd uit de nieuwsgroepen. Andere keren kan het zijn dat de server downtime heeft of dat je provider bepaalde downloads blokkeert. Gewoon zen blijven, er zijn altijd andere NZB’s te vinden! Gebruiker4: Ah, dat verklaart een hoop. Bedankt allemaal! Dit forum is echt best chill! Gebruiker7: Nog een tip: kijk altijd even naar de comments en ratings van een NZB-bestand voordat je het downloadt. Soms staan er handige info in die je tijd kunnen besparen! Gebruiker8: Wauw, ik had geen idee dat er zoveel bij kwam kijken. Dit is een hele eye-opener voor me. Ga binnenkort wat NZB’s proberen! Gebruiker1: Bedankt voor al jullie antwoorden! Ik ga meteen aan de slag en kijken of ik het werkend kan krijgen! En zo ga je verder met de discussie! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop dat ik hier wat mede-gamers kan vinden! Ik meldde me aan omdat ik het leuk vind om met anderen te kletsen over films en games. Ik kijk uit naar jullie reacties! Groetjes, MovieLover87 Antwoord van: FilmExpert Hallo MovieLover87, Welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld. Het lijkt erop dat je al een scherp oog hebt voor goede films! Als je kijkt naar de leukste films voor een weekendavond, zijn er een paar echte klassiekers die je niet wilt missen: The Hangover (Komedie): Dit is een geweldige film voor een groep vrienden. Het verhaal is zo grappig en vol verrassingen! Mad Max: Fury Road (Actiefilm): Voor als je graag adrenaline hebt. De actie is geweldig en je zult je niet vervelen! Toy Story (Animatie): Ook een aanrader voor volwassen kijkers! Het is emotioneel en vol goede humor. Je kunt er altijd weer om lachen. Denk er ook aan om wat snacks en drankjes klaar te zetten, want de sfeer maakt vaak een filmavond! Wat betreft RPG-gaming, dat is superleuk! Heb je al een favoriete game? Misschien kunnen we daar ook later over praten! Veel kijkplezier! Reacties van verschillende gebruikers: User123: Hey MovieLover87, welkom! Echt leuk dat je je voorstelt. Komedies zijn inderdaad super leuk voor een filmavond. Mijn vrienden en ik kijken vaak nachtenlang die oude Adam Sandler films! Cinefiel88: Oh, ik hou van Mad Max! Die actie is echt ongeëvenaard. Maar, wat vinden jullie van “Inception”? Dat is ook zo’n film waar je met vrienden over kunt discussiëren! GamerDude: Hoi MovieLover87! Ik ben ook een gamer, vooral RPG’s! Heb je al “The Witcher 3” gespeeld? Echt een aanrader! VHSfan: Kennen jullie “The Room”? Het is geen geweldige film, maar juist daarom is het zo leuk om samen naar te kijken. We hebben altijd dikke pret als we die aanzetten! User123: Haha, “The Room”! Dat is inderdaad een cultfilm. Je moet die echt met een groep kijken voor de volle ervaring! Cinefiel88: Ja, dat klopt! En als je een horrorfilm avond wilt plannen, ga dan voor “Get Out”. Die is echt spannend en je kunt het goed bespreken daarna! MovieLover87: Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga zeker “Inception” en “Get Out” op mijn lijstje zetten. En ja, ik heb “The Witcher 3” gespeeld, zo’n vette game! GamerDude: Nice! Misschien kunnen we ooit samen gamen? Er zijn zoveel leuke co-op RPG’s! VHSfan: Vergis je niet, ook de slechtste films kunnen leuk zijn! Hebben jullie ooit met een drinkspel gespeeld bij ons favo fouten in films zoeken? Dat maakt alles leuker! Dit voelt echt als een levendig discussieforum! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Felle woningbrand in Oss, vlammen uit tuin verspreiden zich naar huis Gebruiker: Janneke23 Hey allemaal! Ik las dat er een heftige brand was in Oss, waar vuur vanuit een tuin naar een huis oversloeg. Hoe kan dat eigenlijk gebeuren? Kan iemand me dit uitleggen? Gebruiker: BrandExpert88 Hoi Janneke23, goede vraag! Dit soort branden kunnen snel ontstaan, vooral als er bepaalde omstandigheden zijn. Eigenlijk gaat het als volgt: Vuur verspreidt zich door brandbare materialen. Stel je voor: je hebt een tuin vol droge takken, bladeren of hout, en er is een open vlam, bijvoorbeeld van een barbecue. Als die vlammen naar die droge materialen gaan, kan het vuur snel oplaaien. Als het in de tuin echt heet genoeg is en er veel brandbare dingen zijn, kunnen de vlammen zelfs omhoog schieten en via de woning terechtkomen. Dit gebeurt vaak als er geen goede brandwerende materialen aan de gevel van het huis zijn of als het huis dicht bij de tuin staat. Neem bijvoorbeeld een situatie waarin de wind ook nog eens meewerkt; die kan de vlammen letterlijk in de richting van de woning blazen. Het is dus heel belangrijk om je tuin goed te onderhouden en brandbare spullen op veilige afstand van je huis te houden. Zo voorkom je dat de brand snel kan overspringen! Gebruiker: Peter_van_Uitgeest Dat is echt scary! Ik woon zelf in een huis met een grote tuin. Misschien moet ik eens goed kijken naar wat er allemaal ligt. Gebruiker: Lisa_D @Peter_van_Uitgeest, ja echt! Ik had daar nooit over nagedacht. Neem niet alleen hout en zo serieus, maar check ook je schuur. Daar ligt vaak van alles wat je niet meer gebruikt. Gebruiker: MichielK Ik kreeg ooit een brandbrief van de gemeente waarin ze vroegen om alles wat brandbaar is uit de tuin te halen. Ze zeiden dat zelfs een simpel gras oppervlak een probleem kan zijn als het heel droog is. Het lijkt misschien onschuldig, maar je vraagt om problemen met al dat brandbare spul. Gebruiker: Anja_84 Dat was het ook in mijn buurt. Een paar maanden geleden vatte iemand zijn tuin aan het vuur. Het is echt zo snel gebeurd! Je denkt dat het allemaal wel meevalt. Ik heb nu een blusdeken in huis en ook zo’n vuurkorf die veilig is. Gebruiker: Timmy_Overvecht Dat van die blusdeken is slim! Ik had er nooit eentje, maar sinds die brand in Oss heb ik er een gekocht. Veiligheid voor alles! En ik heb minhas weer eens door het huis gekeken voor dingen die ik moet opruimen. Gebruiker: Sandra_hlp Ik ben mijn tuin aan het opruimen na dit verhaal. Je weet maar nooit… Maar wat als je bijvoorbeeld een vuurwerkshow hebt? Hoe moet je dat dan doen zonder dat alles in brand vliegt? Gebruiker: BrandExpert88 @Sandra_hlp, dat is een goede point! Tijdens vuurwerkshows moet je echt goed nadenken. Zorg voor een veilige afstand van de woning, en maak de omgeving schoon van brandbare materialen. Check ook altijd het weer. Wind kan gevaarlijk zijn! Gebruiker: Zoey_97 Pff, veel om over na te denken! Ik ga m’n tuin maar eens goed onder handen nemen. Bedankt, iedereen! Een levendige discussie over brandveiligheid en preventie in de tuin, waar iedereen zijn/haar zorgen en tips kan delen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Kinto45 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...