Spring naar bijdragen

2e schijf, 1 deel maken.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zondag een hardeschijf in me pc gestopt, die was al eerder gebruikt op een andere pc.

Maar die was dus nog in 3 delen. Het is een schijf van 200gb en die wil ik graag in 1 deel, anders heb ik 2 hardeschijven en 6 delen.

Op de foto, bovenste 3 is nieuwe schijf waar ik 1 van wil maken. Onderste 3 blijven.

90zxc9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

D en E heb je zo te zien nog niet gebruikt.

Zo uit mijn hoofd: Met partition magic (een programma dus) kun je deze schijven zo aan C toevoegen. Want die is al gebruikt, kun je dus niet ergens anders aan toevoegen.

Je moet even D en E formatteren. En daarna kun je ze zo mbv Partition Magic toevoegen.

Volges mij worden ze mbv dat programma ook geformatteerd maar dat maakt niets uit.

Weet niet hoe/of je download maar je kunt dat programma zo vinden op www.torrentz.com (voor torrents) of www.binsearch.info (voor usenet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben nu die schijven aan het formatteren, en dat pogramma wordt gedownload.

Je hoort het als er iets is.

Edit: Het is gelukt! bedankt

:slot:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...