Gast GlennB128 Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 hoi ik had net gelezen op het forum dat als dvd-shrink het niet gekopieerd krijgt dat het met anydvd misschien wel zou lukken, maar haalt het de code van de orriginele dvd af?? zoja kan je die er dan ook terug opzetten? greets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
tololimi Geplaatst Februari 3, 2006 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 3, 2006 ik geloof eraf halen wel, maar er weer opzetten (weet ik niet voor volle 100% :whistle: ) niet :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast GlennB128 Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 ik heb bij anydvd zo gezet dat hij rechtstreeks naar het menu gaat he, maar dan verwijderd anydvd hetgeen wat ervoor staat tog niet op de orriginele dvd ofwel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gaston Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 niet al het een gewoon een R is wel als het een RW is logies Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie