yihaa Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Hoi, De nieuwe tracker van FearlesS Teq Underground (FTU), begint nu op stoom te komen. http://www.ftusubs.nl Ik hoorde dat de laatste kleine hickups snel verholpen zullen worden en het aantal uploads stijgt snel! Ga er snel eens kijken!!! Grtz Yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
kla Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2009 Hoi, De nieuwe tracker van FearlesS Teq Underground (FTU), begint nu op stoom te komen. http://www.ftusubs.nl Ik hoorde dat de laatste kleine hickups snel verholpen zullen worden en het aantal uploads stijgt snel! Ga er snel eens kijken!!! Grtz Yihaa Ja ja, Ze komen zeker flink op stoom. Betaal netjes 3,30 euro om te registreren, krijg ik daarna een scherm met max users bereikt. Ben wel mooi mijn 3,30 euro kwijt. DUS NIKS BETALEN WANT JE KRIJGT ER OOK NIKS VOOR TERUG ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Mei 4, 2009 Sowieso stom dat ze geld vragen, Als ze leden willen trekken en bekendheid moet je er geen geld voor vragen vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Sander Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 4, 2009 Sowieso stom dat ze geld vragen, Als ze leden willen trekken en bekendheid moet je er geen geld voor vragen vind ik. Ja inderdaad, dat doet The Piratebay ook niet. En moet je zien hoe beroemd ze zijn. Ze weigeren zelfs geld te ontvangen om de boetes te betalen. Ik heb wel eens van die website gehoord maar het leek me sowieso niets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Fredpascal Geplaatst Mei 5, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 5, 2009 De downloads kan je meestal ergens anders ook wel vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
cynthia018 Geplaatst Juli 21, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 21, 2009 Oké, zo gedaan als verzocht werd, 3,30 per Ideal betaald, geregistreerd, ingelogd, etc. etc. en op zoek naar de subs....en wat denk je, niets, nada, njente. Geen subs te bekennen. je word bedonderd niet betalen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie