Nikeo Geplaatst April 21, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 21, 2009 Hey jongens ik weet dat dit onderwerp al verscheidene malen is aangehaald geweest maar ik heb het gevoel dat het nooit echt een antwoord biedt op mijn probleem. Mijn downloaden via utorrent gaat traag maar gewoon traag ik mag al blij zijn als ik boven de 10 geraak. Ik had een tijdje geleden een guid gevonden die speedtests gedaan uit 3 het gemiddelde berekend en dat zo aangepast op utorrent toen ging alles verbazend snel snelheden van 120 150 waren geen probleem meer en films kwamen binnen op een leuk tempo. Echter sinds een paar weken is dit weer 0 films komen op hetzelfde ouwe slome tempo binnnen mijn poort is juist geforward en geeft dus geen problemen. Kan iemand mij helpen ik heb dat speedtest.net hieronder geplakt omdat ik vondt dat dit zeer laag was bij mij mssn dat jullie daar al iets kunnen uithalen. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst April 21, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 21, 2009 heel erg raar. fxg torrents staan erom bekend dat ze goed zijn (kan wel vergelijken met axxo torrents). veel mensen seeden dus normaal gesproken. Raar dus dat dit nu niet gebeurd. ik zou gewoon eens een andere torrent proberen van deze film met meer actieve seeds en peers (ipv 5 en 0) kijken wat er dan gebeurd. mocht je dan wel goede snelheid behalen ligt het denk ik gwoon aan die torrent. (mss is er van die torrent wel een REPACK ofzo en dat die daarom niet snel gaat) zelf heb ik m ook geprobeerd om ff te kijken wat die bij mij doet en bij mij is die ook langzaam (max 40 kb) terwijl ik normaal gwoon 150-160 haal anders weet ik t ook niet:P Post Merge: april 21, 2009, 01:07:17 pm dammed, nu ik die torrent van jou ook ff heb geopend doen al mijn andere torrents t ook niet meer (hoogste is 18 kb, rest allemaal 0,nogwat :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
kaasbroodje Geplaatst April 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst April 21, 2009 je poorten staan als open dus aan jou ligt het niet heb je dit al eens door genomen ??? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23460.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie