Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Hoi, ik wil me even voorstellen

Arran
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Bij het zoeken naar informatie over het downloaden van films kwam ik deze site tegen. Ik heb al veel gehad aan de beschrijvingen maar loop nog wel tegen veel dingen aan waarvan ik niet weet hoe ik die moet aanpakken. Ik ben dus nog erg bleu v.w.b. het downloaden.  :-[

Ik hoop dat ik op dit forum de informatie kan vinden die ik zoek.

Groetjes,

Arran

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Hoi , Arran

Heel leuk dat je, je heb aangemeld voor deze site.

Ik hoop dat je veel zult leren.

Met vriendelijke groet

Martijn + Duken site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom heb ik zo’n zwak mobiel netwerk en wat kan ik eraan doen? Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Hey allemaal, ik heb echt last van een zwak mobiel netwerk, vooral als ik thuis ben. Soms val ik zelfs helemaal weg tijdens een telefoongesprek. Is dit normaal? Wat kan ik eraan doen? Iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Bericht: Hey Gebruiker123! Je bent zeker niet alleen met dit probleem! Een zwak mobiele netwerk kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken en tips die je kunnen helpen: Netwerkdekking: Zorg ervoor dat je in een gebied bent met goede dekking. Kijk op de website van je provider; vaak hebben ze een dekkingskaart. Als je in een ‘dead zone’ zit, kan het helpen om naar een andere plek te gaan, bijvoorbeeld bij een raam. Simkaart: Het kan zijn dat je simkaart verouderd of beschadigd is. Probeer eens een andere simkaart in je telefoon. Als het daarmee beter gaat, is het tijd voor een nieuwe. Instellingen: Soms zijn je telefooninstellingen verkeerd. Kijk in je instellingen onder ‘Netwerk’ en zorg dat je provider goed ingesteld is. Soms helpt het ook om je telefoon opnieuw op te starten. Provider: Als je merkbare problemen hebt, kan het gebeuren dat je provider een storing heeft. Check hun website of social media voor updates. Verstoring: Elektronische apparaten in de buurt kunnen ook het signaal verstoren. Probeer eens je router of andere apparaten uit te schakelen om te zien of het helpt. Hopelijk helpen deze tips je verder! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: SlimmeDame23 Bericht: Hee, dit is echt herkenbaar. Ik heb het ook vaak dat het netwerk slecht is, vooral als ik beneden in huis ben. Ik gebruik vaak wifi om te bellen, dat helpt wel. Gebruiker: KlompenMan Bericht: Haha, ik heb echt te maken met dat hele netwerkprobleem. Bij ons in het dorp is het altijd zwak, maar ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Vergeet niet te kijken naar je locatie! Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Bedankt voor je tips, TechGuru88! Ik ga morgen meteen mijn simkaart testen. En SlimmeDame23, wifi-bellen ga ik ook een keer proberen! Gebruiker: TechieTom Bericht: Ziet er goed uit! Vergeet ook niet dat je telefoonmodel invloed kan hebben op het signaal. Oudere modellen hebben soms moeite met nieuwe netwerken. Misschien tijd voor een upgrade? Gebruiker: Swifty Bericht: Ja, dat klopt! Mijn vorige telefoon had ook constant verbindingsproblemen. Na de upgrade was het allemaal stukken beter. Gewoon iets om rekening mee te houden. Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Wat leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn met dit probleem. Het voelt een beetje minder alleen, haha! Swifty, wat voor telefoon heb je nu? Merkt je echt verschil? Gebruiker: Swifty Bericht: Ik heb nu een iets nieuwere Samsung. Werkt veel beter, vooral in de stad. Maar ik merk nog steeds dat ik soms verstoringen heb, vooral als ik in de trein zit. Gebruiker: KlompenMan Bericht: Als je in de trein zit, gaat het vaak om de massa aan gebruikers die allemaal tegelijk verbonden zijn. Dat kan ook een rol spelen. Misschien even geduld hebben tot je weer thuis bent? Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Ja, dat klinkt logisch. Thx! Ik ga aan de slag met de tips. Hopelijk ben ik snel weer bereikbaar zonder problemen! Einde Forumdiscussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kijkers reageren verdrietig op voice-over Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’ Gebruiker: Henkie1985 Hey allemaal, ik zag laatst dat mensen verdrietig worden van die voice-over van Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’. Waarom is dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan zijn stem of de manier waarop hij praat? Iemand? Expert: WoningWijs Hey Henkie1985! Dat is een interessante vraag. De reacties van kijkers op Martijn Krabbé’s voice-over in ‘Kopen zonder kijken’ hebben meerdere lagen. Ten eerste heeft zijn stem gewoon een bepaalde emotionele lading. Krabbé staat bekend om zijn warme en persoonlijke manier van presenteren. Hierdoor voelen kijkers zich meer verbonden met de verhalen van de mensen die hun huis willen kopen. Bijvoorbeeld, als hij vertelt over een gezin dat hun droomhuis probeert te vinden, kan zijn stem én de manier waarop hij het vertelt, heel veel emotie oproepen. Mensen kunnen zich in die situaties inleven, zeker als ze zelf ooit zo’n avontuur hebben beleefd. Dat kan verdrietig maken, vooral als het verhaal ook nog eens een teleurstelling met zich meebrengt, zoals een huis dat ze eigenlijk niet kunnen krijgen. Daarnaast speelt het ook een rol dat veel kijkers zich kunnen identificeren met de onzekerheid van de woningmarkt. Veel mensen voelen zich ook kwetsbaar en teleurgesteld in hun zoektocht naar een huis, en Martijn raakt die snaren met zijn voice-over. Daarom vinden ze het soms ook moeilijk te verteren. Dus het is niet alleen de stem, maar ook de inhoud en de emoties die erbij komen kijken. Dat maakt het zo aangrijpend! Gebruiker: LotteVanHaaren Wow, dat stukje over identificatie vind ik echt waar! Ik herken het wel. Soms voel je je echt mee met die mensen. Gebruiker: Jeroen1980 Helemaal mee eens, Lotte! Ik had hetzelfde gevoel toen ik keek. Het is alsof hij een soort gids is in die wereld van huizenjacht. Gebruiker: MariekeB Hmm, interessant. Ik dacht meer dat het gewoon kwam door de muziek die op de achtergrond speelt. Dat maakt alles vaak zo emotioneel, toch? Gebruiker: WoningWijs Ja, dat klopt ook, MariekeB! De muziek en die beelden versterkten de emotie zelfs nog meer. Het is een combinatie van alles: zijn stem, de verhalen en de sfeer die ze creëren. Gebruiker: Niels89 Maar gebeurt dit ook in andere programma’s? Of is dit echt iets unieks voor ‘Kopen zonder kijken’? Want ik kijk ook wel eens naar andere huizenprogramma’s en dan voel ik die emotie niet altijd zo. Gebruiker: LotteVanHaaren Ik denk dat het zeer zeker uniek is voor dit programma, Niels89. Het heeft gewoon net die persoonlijke touch. Krabbé doet dat echt goed! Gebruiker: SanneD Ik weet niet hoor, ik vind Martijn gewoon een beetje te sentimenteel soms. Je hoeft niet altijd te raken, een beetje humor kan ook wel leuk zijn. Gebruiker: WoningWijs Dat is een geldige opmerking, SanneD. Humor kan de sfeer echt lichter maken! Maar misschien helpt dat ‘sentimentele’ juist om andere kijkers meer te betrekken? Gebruiker: MaxK Ik snap wat je zegt, WoningWijs. Ik ben zelf ook aan het kijken naar huizen en dan voel je dat echt, dat verdriet als je iets mist. Het is gewoon heavy soms! Gebruiker: TimmyT Ja, dat zeker. Vooral door de concurrentie tegenwoordig, dat maakt alles nog zwaarder. Krabbé begrijpt dat en dat maakt het heel herkenbaar. Wat een levendige discussie! Mensen hebben dus echt verschillende meningen en ervaringen als het gaat om de emotionele impact van de voice-over van Martijn Krabbé. Het maakt duidelijk dat emotie en verbinding een grote rol spelen in ons kijkgedrag, vooral als het om zoiets belangrijks als een huis gaat. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn Touch ID niet meer en wat kan ik doen? iRonnie: Hey iedereen! Ik heb een probleem met mijn iPhone, de Touch ID werkt ineens niet meer. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Hebben jullie misschien tips of oplossingen? Ik heb al geprobeerd om m’n vingerafdruk opnieuw toe te voegen, maar dat helpt niet. Alvast bedankt! ExpertApple: Hey iRonnie, vervelend dat je problemen hebt met je Touch ID! Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Maak de sensor schoon: Soms kan vuil of olie de Touch ID sensor beïnvloeden. Gebruik een zachte, droge doek om de sensor schoon te maken. Zorg dat je vinger ook schoon en droog is. Herstart je iPhone: Dit klinkt simpel, maar een herstart kan vaak kleine problemen oplossen. Houd de aan/uit-knop ingedrukt en schuif om uit te schakelen. Daarna weer aanzetten. Software-updates: Check of je iPhone up-to-date is. Het kan zijn dat er een bug in de software zit die het probleem veroorzaakt. Ga naar Instellingen > algemeen > Software-update om te kijken of er updates zijn. Vingerafdruk opnieuw toevoegen: Je zei dat je dat al gedaan hebt, maar probeer het nog een keer! Soms helpt het om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen met iets andere hoeken of druk. Reset instellingen: Als niets werkt, kun je overwegen om je instellingen te resetten zonder je data te wissen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen. Als het nog steeds niet werkt, kan het zijn dat er een hardwareprobleem is. Dan is het verstandig om naar de Apple Store te gaan. Hopelijk helpt dit je op weg! Succes! TechieTom: Dank voor de tips, ExpertApple! Ik heb zelf ook eens gehad dat mijn Touch ID niet meer werkte, en het kwam omdat ik m’n telefoon per ongeluk in m’n zak had laten zitten met veel zweet erop. Alleen schoonmaken hielp toen. GadgetGirl94: Wat een vervelend probleem, iRonnie. Mijn Touch ID werkt soms ook niet, maar het komt vaak door vingerafdrukken die niet goed geregistreerd zijn. Heb je misschien ook al geprobeerd om je vingers in verschillende hoeken te scannen? OldSchoolBob: Ik geef je gelijk, GadgetGirl! Dat kan echt schelen! In de tijd van de oude iPhones had je dat nooit, toen werkte alles gewoon zonder problemen! iRonnie: Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga meteen de sensor schoonmaken en kijken of er updates zijn. Hopelijk werkt het weer snel! TechieTom: Laat ons weten wat eruit komt, iRonnie! En als je hardwareproblemen hebt, kan je rabbel naar de Apple Store wel een goed idee zijn. Ze zijn meestal heel behulpzaam. AppleEva: Ik had eerder een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat ik deed, was gewoon mijn vingerafdruk opnieuw toevoegen zonder de oude te verwijderen. Het werkte weer! Misschien een optie voor jou? GadgetGirl94: Ja, dat had ik ook gedaan bij mijn vingerafdrukken. Het lijkt suffig, maar soms hebben die dingen gewoon wat extra liefde nodig. Wie had gedacht dat een stukje technologie zo lastig kon zijn? iRonnie: Oké, ik heb het geprobeerd, maar helaas nog steeds geen succes. Bijna zo irritant als wanneer je net niet kunt inloggen op je app. OldSchoolBob: Tja, dat gebeurt. Soms is het gewoon tijd voor een upgrade! ExpertApple: Ah, ik zie dat je nog steeds problemen hebt. Als je alles geprobeerd hebt en het werkt nog steeds niet, dan zal ik je echt aanraden om langs de Apple Store te gaan. Ze kunnen een diagnose stellen en kijken naar eventuele hardware-problemen! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• jpm18 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...